بازدید 3327

ورزشگاه یک بازی لیگ برتر هنوز معلوم نیست!

کد خبر: ۷۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 25 July 2017
با وجود اینکه دو روز به شروع دیدار سیاه جامگان و ذوب آهن باقی مانده اما ورزشگاه محل برگزاری مسابقه مشخص نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه پیش از این اعلام شده بود دیدارهای پدیده و سیاه جامگان در لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود اما در فاصله دو روز تا شروع لیگ برتر ظاهرا مسئولا استان خراسان رضوی و آستان قدس با برگزاری مسابقات در این ورزشگاه مخالفت کرده اند و مشخص نیست دیدار های دو تیم مشهدی در چه شهری برگزار خواهد شد.
علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این خصوص به میزان گفته است: «این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد ما روی توافقی که با مسئولان دوباشگاه سیاه‌جامگان و پدیده داشتیم  هستیم اما شورای تامین استان با برگزاری بازی‌های این دوتیم دررقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مخالفت کرده است.»

از سوی دیگر هنوز مشخص نیست دیدار سیاه جامگان و ذوب‌آهن که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، در کدام ورزشگاه انجام می‌شود. در این شرایط شایعاتی درباره برگزاری مسابقه در ورزشگاه جدید التاسیس بجنورد مطرح شده است که این امر نیز منطقی به نظر نمی رسد. با توجه به مسافت حدودا 3 ساعته مشهد تا بجنورد و اینکه این مسیر باید با اتوبوس طی شود، قطعا اگر قرار بر برگزاری مسابقات در بجنورد باشد تیم های لیگ برتری اعتراض خواهند کرد. 

موضوع مهم در حال حاضر بلاتکلیفی اعضای دو باشگاه ذوب آهن و سیاه جامگان است؛ این دو تیم در فاصله 48 ساعت تا شروع مسابقه اولشان در لیگ برتر هنوز مکان برگزاری بازی را نمی دانند و در انتظار تصمیم مسئولان خراسان هستند تا تکلیف خود را بدانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر