بازدید 3527

واریز200میبیونی وزارت ورزش برای بدهی یک فدراسیون

فدراسیون شطرنج باید طی یک هفته آینده ۱۲۰ هزار دلار باقی مانده را هم به حساب فیده واریز کند تا از خطر تعلیق در امان بماند.
کد خبر: ۷۱۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 25 July 2017
قسط اول بدهی شطرنج ایران به فدراسیون جهانی به مبلغ ۶۰ هزار دلار آماده واریز به حساب فدراسیون جهانی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، از سوی وزارت ورزش و جوانان روز گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون شطرنج واریز شد تا برای پرداخت بخشی از بدهی این فدراسیون به فیده استفاده شود.

فدراسیون شطرنج بابت میزبانی مسابقات زنان جهان که اسفندماه سال گذشته در تهران برگزار شد، ۱۸۰ هزار دلار به فیده بدهکار است. این فدراسیون تا پنجشنبه گذشته (۲۰ جولای) فرصت داشت تا این بدهی را پرداخت کند اما این مهم انجام نشد. البته بر اساس رایزنی های انجام شده، فیده تا پایان ماه میلادی جاری که مصادف با ۹ مردادماه می شود، مهلت تسویه حساب شطرنج ایران را تمدید کرد. 

در همین راستا وزارت ورزش روز گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را به حساب فدارسیون شطرنج واریز کرد تا این فدراسیون از آن برای پرداخت قسط اول بدهی خود استفاده کند. این مبلغ که حدود ۶۰ هزار دلار می شود، امروز به حساب فیده واریز خواهد شد. فدراسیون شطرنج باید طی یک هفته آینده ۱۲۰ هزار دلار باقی مانده را هم به حساب فیده واریز کند تا از خطر تعلیق در امان بماند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل