بازدید 6316
۲

هر دو شوهرم خودکشی کردند

کد خبر: ۷۱۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 25 July 2017
زن جوانی که پس از مرگ مرموز شوهر صیغه‌ای‌اش ناپدید شده بود، پس از دو سال شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش شرق، او مدعی شد شوهرش خودکشی کرده ‌است.  اواسط بهمن سال ٩٤ مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های شمال پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. 

در گزارش اولیه به بازپرس، محسن مدیرروستا گفته شد مرد فیلم‌بردار هفت روز قبل از طبقه دوم ساختمانی سقوط کرده و با وجود اقدامات درمانی انجام‌شده، جان خود را از دست داده است. 

 بنابراین بازپرس مدیرروستا دستور آغاز تحقیقات اولیه را صادر کرد و مشخص شد مرد جوان که شهاب نام ‌دارد، ساعت چهار بامداد دومین روز بهمن سال ٩٤ به بیمارستان انتقال یافته است. 

همچنین باتوجه به شرح‌حالی که همراه بیمار در مورد حادثه گفته بود، معلوم شد او از طبقه دوم خانه‌ای ویلایی در منطقه تجریش سقوط کرده است. 

 در ادامه تحقیقات معلوم شد فردی که شهاب را به بیمارستان برده و نامش به‌عنوان همراه ثبت شده است، همسر موقت او بوده و دختر هفت‌ساله‌ای هم همراهش بوده است. 

زن جوان در تحقیقات مأموران پلیس بیمارستان گفته بود شهاب همسر موقت من است و مدتی قبل با او که فیلم‌بردار است ازدواج کردم.

 فتانه درباره نحوه سقوط نیز گفت: شب حادثه به‌خاطر اینکه که شهاب با دختر جوانی رابطه‌اي پنهانی را آغاز کرده بود درگیر شدم و ناگهان شهاب خودش را از پنجره بیرون انداخت.  

اما زمانی بازپرس به فتانه مشکوک شد که بعد از چند شب، زن جوان بیمارستان را ترک‌ کرد و دیگر خبری از او نشد. 

از سویی دختر هفت‌ساله فتانه در تحقیقات گفته بود: مادرم رفتار بدی با من دارد و اجازه نمی‌دهد به مدرسه بروم، او مرا اذیت می‌کرد و شهاب همسر دوم مادرم بود.  

با توجه به مشکوک‌بودن ماجرا و احتمال پلیس درباره اینکه زن جوان چیزی را مخفی می‌کند، بازپرس شعبه ششم جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کرد، اما زمانی که مأموران برای دستگیری زن مراجعه کردند، مشخص شد که فتانه مدت کوتاهی پس از حادثه نقل‌مکان‌ کرده و کسی آدرسی از محل زندگی جدیدش ندارد. 

 به‌این‌ترتیب تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه زن جوان آغاز شد و کارآگاهان جنایی موفق شدند آدرس محل سکونت خانواده همسر سابق فتانه را شناسایی کنند.

 این در حالی بود که مأموران متوجه شدند شوهر اول زن جوان هم خودکشی کرده ‌است. با به‌دست‌آمدن این سرنخ، مخفیگاه او شناسایی و بازداشت شد. 

روز گذشته فتانه برای تحقیقات در مقابل بازپرس مدیرروستا قرار گرفت و گفت: شب حادثه برای پیداکردن خانه با شهاب بیرون بودیم. زمانی که به خانه آمدیم، متوجه رفتارهای عجیب او شدم. 

حرکاتش طوری بود که دخترم به‌شدت ترسیده بود و از من پرسید او چرا این رفتارها را می‌کند. 

از شهاب پرسیدم چه شده، گفت دندانش درد می‌کند و از من قرص مسکن خواست. 

 فتانه ادامه داد: دخترم به حمام رفت و در همین حین متوجه شدم که شهاب داخل دستشویی شیشه مصرف می‌کند. 

او شیشه‌ای نبود و از کارش تعجب کردم. بعد از یک درگیری لفظی کوتاه دوباره پیش دخترم رفتم که ناگهان صدای وحشتناکی را شنیدم. 

به سمت او دویدم و دیدم پنجره اتاق باز است، به بیرون که نگاه کردم شهاب را دیدم که روی زمین افتاده است. فورا به خیابان رفتم و دیدم سیم آنتن در دستش است و سر سیم به پنجره اتاق دخترم وصل است. صدایش کردم، پایش را تکان دادم که فهمیدم زنده است. با کمک همسایه‌ها او را به بیمارستان خصوصی رساندیم. 

زن جوان در مورد ناپدیدشدنش نیز به بازپرس پرونده گفت: من قصد اسباب‌کشی داشتم و اصلا نمی‌خواستم فرار کنم.

 اظهارات دخترم را هم قبول ندارم، اینها را به او یاد داده‌اند. او در مورد نحوه مرگ شوهر اولش هم گفت: شوهر اولم خودش را‌ دار زد. زمانی که شوهرم خودکشی کرد، من و دخترم شمال بودیم و از طریق پدرشوهرم متوجه شدم که او سه روز قبل از اینکه خبر به ما برسد، خودش را ‌دار زده است.  

فتانه در پایان گفت: مدتی بعد از مرگ شهاب همسر دومم با مرد دیگری ازدواج موقت کردم. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عجب زنيه؟؟؟همه از دستش خود كشي ميكنند...
آقاي قاضي مواظب باش شما هم از دست اين زن خودكشي نكنيد
عجب زن شومی
سرخور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان