بازدید 3565
۵

فرانسه: برجام به هدف خود رسیده‌است

سفیر فرانسه در آمریکا روز دوشنبه تصریح کرد توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) در دست‌یابی به هدفش برای محدودسازی برنامه هسته‌ای ایران دست پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۱۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 24 July 2017
سفیر فرانسه در آمریکا روز دوشنبه تصریح کرد توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) در دست‌یابی به هدفش برای محدودسازی برنامه هسته‌ای ایران دست پیدا کرده است.

به گزارش فارس، «جرارد آروئاد»، سفیر فرانسه در آمریکا روز دوشنبه تصریح کرد توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) در دست‌یابی به هدفش برای محدودسازی برنامه هسته‌ای ایران دست پیدا کرده است.

وی در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «برجام، کارآمد بوده است. تنها هدف آن، محدودسازی و نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران با هدف تضمین صلح‌آمیز ماندن این برنامه بوده است.»

دیپلمات فرانسوی در حالی این اظهارنظر را مطرح کرده که رابطه دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با «برجام» در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

گزارش رسانه‌های آمریکایی حاکی است دولت ترامپ علی‌رغم تأیید پایبندی ایران به «برجام» در گزارش سه ماهه فعلی به کنگره در حال زمینه‌چینی برای اعلام عدم پایبندی ایران به این توافق در آینده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
برای شما بله!!برای مردم ایران ؟؟؟؟؟
هدف برجام جلوگیری از دستیابی ایران به عامل بازدارنده از حمله اتمی به تهران بود.
حداقل مزیت برجام برای شما فرانسوی ها تقویت بیشتر زمینه های لازم برای فروش خودروهای نامرغوب فرانسوی ، آنهم با قیمت های گزاف ، بوده.........
بله از جانب ایران و نه از جانب آمریکا
بر کسی پوشیده نیست که برجام از نظر غربی ها به سرانجام رسیده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان