بازدید 3193

کاهش قیمت نفت در آستانه نشست اوپکی‌ها و غیراوپکی‌ها

قیمت نفت در آستانه نشست مشترک اعضای اوپک و کشورهای غیراوپکی تولیدکننده نفت در بعدازظهر امروز، در ساعات اولیه معاملات اندکی افزایش یافت اما دوباره کاهش یافت.
کد خبر: ۷۱۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 24 July 2017
قیمت نفت در آستانه نشست مشترک اعضای اوپک و کشورهای غیراوپکی تولیدکننده نفت در بعدازظهر امروز، در ساعات اولیه معاملات اندکی افزایش یافت اما دوباره کاهش یافت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قیمت نفت در آستانه نشست مشترک اعضای اوپک و کشورهای غیراوپکی تولیدکننده نفت در بعدازظهر امروز، در ساعات اولیه معاملات اندکی افزایش یافت اما دوباره کاهش یافت.

قیمت نفت برنت با 24 سنت کاهش به 47.82 دلار به ازای هر بشکه رسید. نفت برنت روز جمعه با 2.5 درصد هفته گذشته را به پایان برده بود.

نفت خام آمریکا نیز با 23 سنت کاهش 45.54 دلار در هر بشکه معامله شد.

وزرای کشورهای صادرکننده نفت عضو اوپک و غیراوپکی امروز در سنت پترزبورگ روسیه گرد هم می‌آیند تا شرایط بازار و هر گونه  پیشنهاد در رابطه با توافق شان برای کاهش تولید را بررسی کنند.

منابع آگاه به مذاکرات گفتند که در این نشست احتمالا پیشنهاد می‌شود که یک کاهش مشروط بر تولید نیجریه و لیبی (دو عضو اوپک مستثنی از کاهش تولید) گذاشته شود. هرچند برخی از تحلیلگران به شدت نسبت به انجام این چنین اقدامی از سوی اوپک تردید دارند.

کانامه گوکون، استراتژیست کالاهای اساسی درتوکیو گفت: «برای مثال با توجه به بیرون آمدن دوباره لیبی از ناآرامی و آشوب، کاهش تولید نیجریه و لیبی غیرممکن است.»

وزیر انرژی روسیه به فایننشال تایمز گفته است لیبی و نیجریه زمانی‌که تولیدشان ثبات یافت باید تولیدشان را کاهش دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر