بازدید 3185

هفته ای پرالتهاب در بازارهای جهانی

نخستین روز کاری هفته در بازارهای آسیایی در حالی با روند نزولی همراه شد که این هفته برای بازارهای جهانی هفت های پر التهاب و پر از خبرهای تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 24 July 2017
شاخص ها در بازار آسیا با روند نزولی نخستین روز کاری هفته را آغاز کردند. در حالی که گزارش عملکرد شرکت ها در حال انتشار است و در هفته جاری فدرال رزرو آمریکا نیز برای نرخ بهره تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش بازار سرمایه (سنا)، نخستین روز کاری هفته در بازارهای آسیایی در حالی با روند نزولی همراه شد که این هفته برای بازارهای جهانی هفته ای پر التهاب و پر از خبرهای تاثیرگذار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، نشست بانک مرکزی آمریکا و تصمیم در خصوص نرخ بهره در این هفته برگزار خواهد شد و بسیاری از بازارها را متأثر خواهد کرد.

در این بین، قیمت نفت به کمتر از هر بشکه 46 دلار معامله شد در حالی که قیمت ین در بازار ارز جهانی روند نزولی گذشته خود را جبران کرد.

در این بازارها، شاخص آسیا پاسفیک با نخستین روز افزایش پس از 11 روز معاملاتی رو به رو شد. در حالی که شاخص ها در بازار استرالیا پیشرو در روند نزولی شاخص های آسیایی شد .

اما شاخص ها در بازار هنگ کنگ و چین با افزایش همراه شدند .

قیمت نفت خام نیز با نوسان همراه شد و پس از افت 1.7 درصدی هفته گذشته توانست به مدار نوسانی برسد.

قیمت طلا و اوراق قرضه نیز با اندک تغییراتی همراه شد .

در این بازارها شاخص آسیا پاسفیک با کاهش 0.2 درصدی رو به رو شد در حالی که شاخص تاپیکس ژاپن افت 0.5 درصدی را از آن خود کرد.

اس اند پی استرالیا کاهش 0.6 درصدی را به ثبت رساند و کاسپی کره جنوبی نیز با اندک تغییراتی مواجه شد.

شانگهای چین رشد 0.7 درصدی داشت در حالی که شاخص اصلی بورس هنگ کنگ نیز 0.4 درصد مثبت شد. شاخص SENSEX بمبئی رشد 0.6 درصدی را به ثبت رساند.

قیمت نفت اینترمدیت تگزاس هر بشکه 45 دلار و 76 سنت معامله شد. قیمت طلا نیز افت 0.2 درصدی هر اونس یک هزار و 252 دلار معامله شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان