بازدید 3790
واكنش

اصرارفدراسيون بسكتبال به خبردروغ پشيمان شدن سرمربي آلماني!

کد خبر: ۷۱۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 24 July 2017
حدود هفت ماه پیش درک بائرمن سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران برای گذراندن تعطیلات به کشورش رفت و بعد از آن در ایمیلی به فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی قادر به ادامه همکاری با تیم ملی کشورمان نیست.

به گزارش تابناك ورزشي، فدراسیون بسکتبال هم مدتی بعد مهران شاهین طبع را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و سرانجام مهران حاتمی این سمت را عهده‌دار شد. مدتی پیش خبری مبنی بر ابراز علاقه بائرمن برای بازگشت به ایران و همکاری دوباره با تیم ملی بسکتبال شنیده شد اما مدیر برنامه او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.

علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال ایران در این خصوص گفت: طبق گفته‌های مسئولان فدراسیون که قبلا هم اعلام شد بائرمن پیامی داده و گفته من اشتباه بزرگی کردم و درخواست کرده دوباره با تیم ملی همکاری کند،حالا مدیربرنامه او خواسته این موضوع را تکذیب کند اما من صراحتا می‌گویم حقیقت دارد.

وی در در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فرصت دوباره به بائرمن می‌دهد یا خیر؟ تصریح کرد: بعید است این اتفاق رخ دهد چون جایز نیست که یک اشتباه را دوبار تکرار کنیم. در حال حاضر که مهران حاتمی تیم را هدایت می‌کند و بازی‌های آسیایی هم او در کنار تیم خواهد بود. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل