بازدید 5682

بهترین فرصت سرمایه گذاری در دوران رکود

کد خبر: ۷۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 24 July 2017
کارشناسان سرمایه گذاری در اکثر کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه بر این باورند که یکی از بهترین راههای سرمایه گذاری کم ریسک، اخذ نمایندگی است. 

در کشور ما نیز که اکثر کسب و کارها در رکود به سر می برند و این امر باعث بالا رفتن ریسک در ایجاد کسب و کارهای نوین گشته، استفاده از امتیاز نمایندگی برندهای معتبر بویژه برندهای غذایی به یک فرصت ایده آل تبدیل شده است. 

در این راستا مجموعه رستورانهای گریل 17 با سالها سابقه درخشان در احداث و راه اندازی کامل رستورانهای زنجیره ای و صاحب یکی از خوش نام ترین آنها ، با اعتماد به تجربه و نوع فعالیت خود و جهت اطمینان سرمایه گزاران از نوع سرمایه گزاری و بازگشت سرمایه ، تضمین فروش نیز به متقاضیان خود ارائه می دهد و این توافق در قرارداد مکتوب فیمابین، درج می گردد و این خود تضمینی ست بر انجام تعهدات مربوطه از سوی این مجموعه و تا احقاق این مهم کلیه دستورالعمل ها و راهکار های فروش و جذب مشتری بر عهده دفتر مرکزی این برند و کادر مجرب آن ،خواهد بود.
 
 
 
 این مجموعه با اعطای 4 نمایندگی فعال در سطح کشور و اشتغال بیش از100نفر در کمتر از یک سال ثابت کرد که به عنوان یک فرصت درخشان سرمایه گذاری در این حوزه مطرح بوده است. 

تمامي مراحل راه اندازی اعم از طراحي، تهیه کلیه تجهیزات مورد نیاز شعبه از کوچکترین تا بزرگترین آن، استخدام و آموزش کارکنان و راه اندازي توسط كادر مجرب و پشتیبانی همه جانبه برند، از سوی دفتر مرکزی برای متقاضیان گرامی انجام خواهد پذیرفت و سرمايه گذار كافي است تنها ملك مورد نظر خود را بصورت مالکیت شخصی و یا استیجاری ،در اختيار داشته و برای مهیا کردن مراحل راه اندازی به  مسئولین مربوطه تحویل دهد. 

این مجموعه با بيان اينكه سطح بالای ارزش غذایی خوراک های گريل شده از جمله موضوعات بسيار حائز اهميت در سلامت غذایي جامعه است ،تنوع غذا هاي گريل شده و طعم بي نظير آن كه با روشي خاص، ويژه و منحصر به فرد ارائه مي شود که در چند وقت اخير مورد استقبال بی نظیر مردم عزيز واقع شده است و این امر هم برای متقاضیان نمایندگی تضمین کننده سود روزانه این کسب و کار خواهد بود و هم طرفداران دسته غذایی فست فود را با راهکاری مفید در حفظ سلامتی در کنار لذت تغذیه از این طبقه غذایی، آشنا می سازد.

کارشناسان و متخصصين این گروه در کلیه مراحل احداث و راه اندازی شعبه در کنار سرمایه گذاران خواهد بود و همچنین گروه گریل 17 بعد از راه اندازی و تحویل شعبه نیز در مسیر پیش روی سرمایه گزار تا به انتها شانه به شانه ایشان خواهد بود و با ارائه استراتژی های فروش و تبلیغات و بهره گیری از بخش ارتباط با مشتریان مجزا برای هر شعبه خود، سرمایه گزار را در کسب سود روزافزون یاری خواهد رساند. 

متقاضیان برای ثبت تقاضای نمایندگی و اطلاع بیشتر از شرایط ویژه این سرمایه گزاری می توانند از طریق سایت www.Grill17.com  ویا شماره تلفن 42035017-021 اقدام نمایند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان