بازدید 16849

جزئیات ربودن یوسف ۳ ساله از سوی یک زن

کد خبر: ۷۱۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 24 July 2017
زن میانسال که کودک سه ساله را ربوده بود،شب گذشته کودک 3 ساله را تحویل کلانتری 128 تهران نو داد.
 
به گزارش میزان، روز 27 تیرماه امروز خانواده کودک سه ساله ای به نام یوسف بهمن آبادی در تماس با پلیس از مفقود شدن کودکشان خبر دادند. بلافاصله تصاویر این کودک در فضای مجازی پخش شد تا رسانه ها و مردم تلاششان را برای پیدا کردن این کودک آغاز کنند.

در حالی که هیچ ردی از یوسف به دست نیامده بود، سرانجام عصر دیروز زن میانسالی کودک را تحویل کلانتری 128 تهران نو داد. این زن در اظهارات اولیه مدعی شد یوسف را در خیابان پیدا کرده و برای اینکه تحویل خانواده اش شود، او را تحویل پلیس داده است. ماموران پلیس که به اظهارات این زن مشکوک شده بودند با دستور قضایی او را بازداشت و تحویل اداره مبارزه با آدم ربایی پلیس اگاهی دادند.

زن میانسال در بازجویی های بیشتر با رد اتهام کودک ربایی، مدعی شد: روز 27 تیر مشاهده کردم که یوسف در خیابان تنها است و گم شده است. برای اینکه او به دست بچه دزدها نیفتد، او را به خانه ام بردم و در این مدت برای یافتن پدر و مادرش تلاش کردم. وقتی به جایی نرسیدم، او را به کلانتری آورده و تحویل دادم.

گفتنی است متهم به ربودن پسر 3 ساله صبح امروز برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۰
کسی رو هم نجات بدی اوضات اینه...حالا هی بگین مردم بیان کمک کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
بعد چند روز برده کلانتری؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
عجبا!!!این خانم بچه مردم رابرداشته ازدست بچه دزدهابرده خونه اش بجای اینکه بلادرنگ به پلیس تحویل بده بعدشماازش دفاع هم میکنی جالب اینکه برخی مثبت هم می دهند
به نظرم این زن بیگناهه.و گرنه اگه بچه رو دزدیده بود تحویل نمی داد یا اگه ترسیده بود بچه رو تو خیابون یا نزدیکی های یه کلانتری رها میکرد نه اینکه با پای خودش بیاد کلانتری.ضمناً با اینجور برخوردها اگه کسی یه بچه سرگردون رو تو خیابون ببینه از ترس بگیر و ببند جرات نمیکنه اقدامی بکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
باید در اولین فرصت با پلیس تماس بگیری نه اینکه ببری خونه
شاید بنده خدا راست میگه.کاری نکنید که مردم دیگه جرات کمک کردن هم نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
عقل حكم ميكنه كه همون لحظه كه بچه رو پيدا كرده ميبرده كلانتري
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اگر همون لحظه هم ميبرد كلانتري باز دردسر داشت. كلا نبايد به كسي كمك كرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
اگر همون موقع تحويل مي داد كسي بهش مشكوك نمي شد
اگه ربوده بود چرا تحویل داده میتونست در خیابان ول کند بیایید کار خوب مردم را تشویق کنیم
کسی که بخداد بدزده نمیاره تحویل بده.
تیتر تابناک که برچسبت ربودن به این زن داده درست نیست چون هنوز چیزی ثابت نشده و تحقیقات بیشتری نیاز داره.
دوستانی که میگن زنه بیگناهه.اگه یه بچه سه ساله گم بشه و از پدرومادرش دور بشه قطعا گریه میکنه اونوقت شما عزیزان یه بچه ای رو در این حالت در خیابان ببینید چه می کنید ؟می برید خونه چایی بیسکویت بهش بدید تا بعد بگردید دنبال پدر و مادرش ؟قطعا هر کس اگر غرض و مرضی نداشته باشه اولین کاری که میکنه اینه بچه رو ببره کلانتری .ولی بازم اگه به هر دلیل زنه پشیمون شده و بخاطر پدر و مادرش بچه رو تحویل داده کار بزرگی کرده و نباید در موردش قانون سخت بگیره.این زنه میتونست بعد پشیمونی جنایتی بکنه تا لو نره ولی خدارو شکر نکرده
زنو رها کنید.
گندشو در آوردن!!!
زنه بیچاره! توی مملکت ما نه میشه مجروه رو به بیمارستان رسوند و نه میشه گم شده رو به صاحبش!
ولی میشه میلیاردها اختلاس کرد و آزادانه زندگی کرد.
بچه رو از 27 تیر تا 1 مرداد (5 روز) برده خونه ش، بعد می گین نجاتش داده و کمک کرده؟؟؟؟؟ پیداش کرده همون موقع باید ببردش کلانتری نه 5 روز بعد!!!!!
وقتي اين نوع برخورد با مردم ميشه انتظار كمك و يافتن بچه گمشده نداشته باشيد. چرا بايد يك شخص بچه رو بدزده و بعد تحويل بده.
با سلام لطفا زود قضاوت نکنید بزارید دادگاه نتیجه رو اعلام بکنه و حقیقت قضیه روشن بشه.درهرحال از حس انسان دوستی هم وطنان تقدیر می شود.
بازهم خدارا شکر که پیدا شد ولی کاراین خانم اصلا عقلانی نبوده که 5روز بچه رو پیش خودش نگهداشته به نظر من شک پلیس کاملا بجاست.
این را فراموش نمیکنم . از حالا به بعد میگم ربطی به من نداره . چرا سری که درد نمیکنه را دستمال ببندم .
عقل حكم ميكنه اگر بچه‌اي را پيدا كرديد بلافاصله به اولين پليسي كه ديديد حتي پليس راهنمائي رانندژي تحويل بدهيد يا حداقل به عنوان شاهد از او كمك بگيريد و يا از كاسبان و افراد حاضر كمك بخواهيد نه اينكه بچه را به خانه ببريد بعد تصميم بگيريد بيائيد تحويل دهيد!
از روی ساده دلی قضاوت نکنید، اگر مشکلی نداشت همون موقع زنگ میزد 110، کار سختی بود
چرا برده خونه سه روز نگه داشته بعد که پدر و مادر رو پیدا نکرده تحویل داده!!!!؟؟؟!!!
عقل هر بچه ای هم به این میرسه که باید همون موقع زنگ میزد به 110 هونجا میموند تا پلیس بیاد و تحویل پلیس بده!!!
همه ما منتظریم با برداشتی سطحی و نابخردانه و بدون فکر فقط طعنه بزنیم و انتقاد احمقانه کنیم همین!
فکر کردن هم چیز خوبیه!!!
در ثانی مامورینی که معرفیش کردن به اداره مبارزه با آدم ربایی خیلی از من و شما بیشتر سرشون میشه و میفهمن!
با این وضعیت عقل حکم می کنه اگر بچه ای پیدا کردی کاری به او نداشته باشید و سریعاٌ از او دور بشید!
سرنوشت خانم؟
باید در شبکه های مجازی از خانومه حمایت بشه.
سریعا در تلگرام و همه شبکههاز از خانومه حمایت کنید تا سریع آزاد بشه.
ضمن احترام بنظر سایرین بنظر من علت کار این خانم درست نبوده و علت تحویل بچه معجزه فضای مجازی بود.
چون با اطلاع رسانی و پخش تصویر یوسف عملا امکان نگاهداری یرای او نبود.
انسان ها سفید و سیاه نیستند و خیلی ها خاکستری هستند ایشان علیرغم کار اشتباهش بین ول کردن بچه که ممکن بود سرنوشت نامعلوم و شومی پیدا کنه و تحویل به پلیس با فرض سادگی که پلیس داستان منو باور میکنه راهکار دوم را انتخاب کرده که کمی نشان از وجدان نیز دارد ولی در مجموع بنظر من ایشان بچه را سرقت کردند چون بچه اصلا گم نشده بود و جلوی منزل بازی میکرده
چرا اتهام ربودن می زنید این خانم مسن یک بچه سه ساله را میخواهد چه بکند بجای تشویق و تشکر زیز فشار قرار دادن کار درستی نیست. کاری می کنید که مردم نسبت به هر. کار مفید و انساندوستانه ای هم که می توانند بکنند بی تفاوت و پشیمان شوند چون به درد سر. می افتند
ولا من دقیقا همین اتفاق برام افتاد البته ربودنی در کار نبود با برادرم رفتم خرید کنم که یهو اطرافمو نگاه کردم دیدم کسی نیست نشستم زار زار گریه کردم تا یه اقایی اومد منو برد خونش نهار بهم داد الان که فکرشو میکنم میبینم عجب ریسکی کردم البته چاره ای نداشتم دستم از دنیا کوتاه بود.. خلاصه بعد اینکه کنار زن و بچش غذا داد بهم منو سوار چرخ چینیش کرد تو کوچه های اطراف پرسه میزد تا خونم پیدا بشه اخرشم خونمو پیدا کردم همینجوری .. البته این اتفاق واسه 20 سال پیشه ولی میگم یه همچین چیزی غیر ممکن هم نیست که دوستان میگن مگه میشه پیداش کنی ببری خونه چایی بیسکوییت بدی؟!!!! اره میشه تو شهرای کوچیک شاید خیلی بیشتره.. این زن اگه گناه کار هم باشه و بچه رو ربوده هم باشه حداقل اون لحظه اخر از کارش توبه کرده و پشیمون شده بنابراین جوری باهاش برخورد نکنید که داستانش به گوش دو نفر دیگه برسه و قتل بچه یا رها کردنش تو خیابون رو ترجیح بده به کاری ک الان کرده.. اگر به قتل میرسوند بعد پشیمون میشد حرف شما درست باید مجازات میشد ولی الان قبل از هرکاری پشیمون شده پس لطفا مهربونتر باهاش برخورد کنید
خیلیا دست به کار وحشتناکی میزنن به خاطر برخورد جامعه میترسن مخصوصا با این اطلاع رسانی ها از طریق فضای مجازی برمی‌گردن که خودشونو بیگناه نشون بدن...حداقل بزارین نتیجه تحقیقات معلوم بشه بعد ازش دفاع کنید.همینطور دلسوزیها نسبت به آدمای شرور اونا رو نسبت به جرمی که انجام میدن گستاختر می‌کنه مثالش قاتل آتنا.
در هر محله ای از شهر های ما مسجد یا کلانتری یایک محل عمومی مثل ادارات یا نهادها وجود دارد خیلی ساده کسی که کودکی را پیدا میکند باید بلافاصله به پلیس 110 خبر بدهد و یا جمعی از مردم را شاهد گرفته و انرا به یکی از این مراکز رسمی عمومی بسپارد نه اینکه بعد از سه روز قانون شناس شود اگر هوشیاری این پدرو مادر در عمومی کردن این مسئله نبود معلوم نبود سرنوشت این کودک چه میشد
من آگهی گم شدن این بچه رو تو تلگرام دیدم ولی چون قبلا خیلی آگهی های الکی دیده بودم بهش اعتنایی نکردم.
خوبه که پلیس یک کانال یا شبیه این داشته باشه و آگهی ههای واقعی رو توش بزاره تا اگه تو گروه ها کانال های دیگه فروارد میشه هم با لینک کانال پلیس باشه و واقعی و غیر واقعی از هم تفکیک داده بشه.
البته رفتار این خانم عجیب بوده اما ممکن است گفتار و رفتار او کاملاً صادقانه باشد همچنین ممکن است کودک دوستی او اندکی در تاخیر تحویل کودک به پلیس تأثیر گذاشته مثلاً بدین نحو: او رو به کودک کرده و گفته: اصلاً ناراحت نباش کوچولو با همدیگر میگردیم و هر طور شده پدر و مادرت را پیدا میکنیم و اگر هم نتونستیم میریم کلانتری آنها هر طور شده ‌در و مادرت را پسدا میکنند.
و همین شده که او احتمالاً به اتفاق کودک ۳، ۴ روز در جستجوی خانواده کودک در تحویل بموقع کودک تعلل کرده است.
رسانه ها و پلیس لطفاً به مردم آموزش بدهند که اگر یک بچه گمشده ای را یافتند، چه کار باید بکنند.
آموزش، آموزش، آموزش، خیلی در آن کمبود داریم، نه در یکی دو زمینه بلکه در خیلی از زمینه ها.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی