بازدید 3034
۱

آزادی از زندان برای دومین جنایت

کد خبر: ۷۱۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 24 July 2017
قاتلی که با جلب رضایت خانواده مقتول از قصاص گریخته بود، مدتی پس از آزادی و در جریان نزاع خونین، مرد جوانی را با چاقو کشت.

به گزارش ایران،  او صبح دیروز در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد.متهم 28 ساله که فریبرز نام دارد، روز 17 خرداد سال گذشته در جنوب پایتخت طی نزاعی خونین مرتکب قتل شده بود که چند روز پس از فرار دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

در آغاز جلسه دادگاه، پس از بیان کیفرخواست از سوی نماینده دادستان، مادر مقتول-به‌عنوان تنهاولی دم- از قضات خواستار قصاص قاتل فرزندش شد و گفت: «این قاتل تنها کسی را که در زندگی داشتم از من گرفت. من بجز پسرم کسی را نداشتم و حالا تنهای تنها شده‌ام.»

آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند. فریبرز که پیش از این هم در جریان درگیری پسر جوانی را به قتل رسانده بود در دفاع از خود به قضات گفت: «من مدتی پس از آزادی از زندان، ناخواسته مرتکب قتل شدم و تقاضای عفو و بخشش دارم.»

در ادامه وقتی قاضی عبداللهی (رئیس دادگاه) از متهم پرسید: «چگونه از جنایتی که پیش از این مرتکب شده بودی رهایی یافتی، جواب داد: من از اولیای دم رضایت گرفتم و از نظر جنبه عمومی جرم به شش سال حبس محکوم شدم تا اینکه از زندان آزاد شدم، ولی متأسفانه خیلی زود مرتکب قتل دیگری شدم که بشدت پشیمانم.»

در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را درباره این قاتل صادر کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
برما چه میگذرد اخر کسی که دو نفر را کشته نیاز به مجاکمه ندارد چرا این همه وقت دادگاه گرفته میشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی