بازدید 4393
۱

قتل خواهر به دست برادر و پسر عمو

کد خبر: ۷۱۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 24 July 2017
پسر جوان به قتل خواهرش با همدستی پسر عمویش در استان گلستان اعتراف کرد.

به گزارش ابتکار، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:با وقوع قتل زنی به هویت معلوم در اوایل تیرماه در استان گلستان، پلیس با بررسی مدارک صحنه جرم و مستندات موجود، برادر مقتوله را به اتهام قتل دستگیر کرد که وی به قتل خواهرش با همدستی پسر عمویش اعتراف کرد.

 وی اظهار داشت: با اعتراف قاتل عملیات پلیس برای یافتن همدست وی که متواری شده بود آغاز شد و با تکمیل اطلاعات و رصد اطلاعاتی پلیس مشخص شد که همدست قاتل در یکی از یگان‌های آموزشی استان خراسان جنوبی در حال گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی است. 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:با تحقیقات نامحسوس از یگان موصوف و استعلام از واحد بازرسی یگان نظامی محرز شد متهم در تاریخ وقوع قتل به مدت ۵ روز به مرخصی اعزام شده که زمان وقوع قتل بوده است.

 سردار شجاع تصریح کرد:با تکمیل تحقیقات پلیس و بررسی مستندات پرونده که بر ارتکاب جرم توسط متهم دلالت داشت با اخذ مجوز مقام قضایی متهم در کمترین زمان ممکن دستگیر و جهت انتقال به محل وقوع جرم تحویل پلیس استان گلستان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از این قتل های ناموسی متنفرم
مردهای این جامعه کی میخوان یاد بگیرند که زنان، انسان های مستقلی هستند و برای زندگی خودشون، جسم و روح خودشون تصمیم می گیرند و به کسی هم ربطی نداره؟
خاک بر سر هر دوتون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار