بازدید 4036

نکات جدید در اساسنامه اصلاح شده کمیته المپیک چیست؟

کد خبر: ۷۱۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 24 July 2017
 اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک که پس از انتزاع این نهاد از کمیته ملی پارالمپیک اصلاحاتی بر روی آن صورت گرفته بود، آماده شده و در اختیار مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، دو نکته اصلی و قابل توجه‌ نسبت به سایر نکات در این اساسنامه اصلاح شده دیده می‌شود که در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درخصوص یکی از آن انجام شده است. مورد اول مربوط به ماده 36 است. در بخشی از این ماده آمده است: «در صورت لزوم برای تغییر مواد اساسنامه، پیشنهادات در هیات اجرایی طرح و پس از بررسی و تصویب هیات اجرایی، جهت تایید در مجمع عمومی کمیته طرح خواهد شد.» 

این ماده از اساسنامه اصلاحی نامه انتقادی را از سوی برخی افراد از جمله محمود خسروی‌وفا، علی مرادی و مهدی علی‌نژاد به همراه داشت و آنها اعلام کردند که کمیته ملی المپیک در ابتدا باید مجمع را از اصلاحات اساسنامه آگاه می‌کرد، بعد به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌کرد.

مورد دوم مربوط به حذف نام رئیس کمیته پارالمپیک بین اعضای مجمع عمومی است. روز گذشته البته این قسمت پس از ارسال به وزارت ورزش و جوانان، توسط این نهاد اصلاح و نام رئیس کمیته ملی پارالمپیک اضافه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار