بازدید 5172
۲
خبر

بنگر و نصرتی نفتی شدند،آرام طبع هم می بندد

گفته می شود محمدامین آرام طبع مدافع مازاد قرمزها که بازیکن با اخلاقی است هم مدنظر نفتی هاست که احتمالا در صورت عدم توافق با نفت آبادان بخاطر مسایل حقوقی و قانونی، ناچارا به نفت می آید.
کد خبر: ۷۱۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ 24 July 2017
محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس و محمد نصرتی ملی پوش سابق و زننده گل صعود ایران به جام جهانی آلمان، به نفت تهران پیوستند.

به گزارش تابناک ورزشی،این دو پرسپولیسی سابق با درخشان به توافق رسیدند و پس از مشخص شدن رقم، قرارداد خود را امضا کردند. گفته می شود محمدامین آرام طبع مدافع مازاد قرمزها که بازیکن با اخلاقی است هم مدنظر نفتی هاست که احتمالا در صورت عدم توافق با نفت آبادان بخاطر مسایل حقوقی و قانونی، ناچارا به نفت می آید.

گفته می شود درخشان نیمی از بازیکنان مورد اعتماد کریمی را کنار گذاشته و سه روز مانده به شروع لیگ در حال بستن تیمی تازه است که مشخص نیست به چه صورتی می خواهند برای مسابقات آماده شوند. محمد حسین نائیجی دروازه‌بان فصل گذشته خونه‌به‌خونه بابل و بازیکن اسبق پرسپولیس هم گلری بود که به نفت تهران پیوست.

این تیم بدون بدنسازی خاصی راهی مسابقات خواهد شد . طی روزهای اخیر تمامی مهره ها با نظر درخشان جذب شده اند و هر کس در لیست خرید درخشان قرار گرفته بود ، تقریبا پیشنهادی از سایر تیم ها نداشت. 

بنگر و نصرتی نفتی شدند،آرام طبع هم می بندد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
درخشان نمیتواند بزرگی کند فقط آرزوی و ادعای آنرا دارد
و نفت از حالا کاندیدای سقوط است آنهم با آمدن درخشان
ترا به خدا این فوتبالیست مطرح کشور را ببینید که با چه شلواری جلوی دوربین راحت نشسته ، این آدمهای تازه به دوران رسیده هستند که چون مطرح هستند با این لباس پوشیدن برای جوانان ما الگو شدند.حیف پول مملکت نیست که به این بی سوادان داده میشود اما شخصیتهای علمی ما برای نشان دادن توان علمی محتاج یک هزارم پول اینها هستند تا برای کشور افتخار کسب کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل