بازدید 4525

فدراسيون جواب اعتراض استقلال راداد/فيفادي براي بازيهاي آسيانيست

کد خبر: ۷۱۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳ 23 July 2017
فدراسيون فوتبال پاسخ هجمه برخي افراد و رسانه ها به محروميت سه بازيكن استقلال را با صدور بيانيه اي منتشر كرد. 

به گزارش تابناك ورزشي، از همان ابتدا مشخص بود كه استقلالي ها به تصميم كميته انضباطي در همه ابعاد اعتراض مي كنند و در صدد لغو اين تصميم برمي آيند.در بيانيه فدراسيون آمده :با توجه به مصاحبه عضو هیات مدیره و مقامات مسئولین باشگاه استقلال روابط عمومی فدراسیون جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند:
1- ادعای در اختیار گذاشتن بازیکنان در FIFA DAY، موضوعیت که مورد عنایت همه مسئولین است، ولی مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا در تقویم آسیا بوده و توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی و تنظیم شده که کلیه باشگاه‌ها مکلف به همکاری همه جانبه با تیم‌های ملی هستند و این‌گونه مسابقات قهرمانی آسیا در زمانهای FIFA DAY پیش بینی نشده است.
2- کلیه باشگاه‌های حاضر در کشور همانند باشگاه استقلال، دارای محدودیت بوده ولیکن بازیکنان خود را تمام و کمال در اختیار تیم ملی زیر 23 سال قرار داده‌اند و هیچ‌گونه عذری در صورت عدم همکاری مورد پذیرش نیست.
3- این رقابت‌ها در سطح قاره آسیا پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است و پیداست که همه باشگاه‌ها آسیایی به غیر از FIFA DAY بازیکنان خود را در اختیار تیم‌های ملی کشور خود قرار خواهند داد. در صورت عدم همکاری، برگزاری مسابقات قابلیت برگزاری را نداشت.
لازم به توضیح است که تیم ملی زیر 23 سال جمهوری اسلامی ایران با دور اندیشی، با بازیکنان زیر 20 سال در مسابقات حضور یافت که این نیاز باشگاه‌ها به بازیکنان اصلی و کلیدی را کمتر خواهد کرد.
در خاتمه پرونده مذکور به کمیته انضباطی ارسال و هرگونه تصمیم گیری در صلاحیت کمیته انضباطی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان