بازدید 3623

دست مافیای ثروت و قدرت در واردات روغن موتور‌های تقلبی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مافیا‌های ثروت و قدرت در واردات روغن‌های تقلبی و قاچاق سود می‌برند، گفت: مبارزه با واردات قاچاق روغن‌های موتور نیاز به عزم جدی چندین مجموعه دارد.
کد خبر: ۷۱۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 23 July 2017
سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص وجود روغن‌های موتور تقلبی و بی‌کیفیت در بازار، اظهار داشت: برای مقابله با افزایش روغن‌های تقلبی و بی‌کیفیت در بازار باید ورادات قاچاق را بسیار جدی گرفت.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با واردات قاچاق نیازمند تحول جدی است، گفت: واردات قاچاق باید توسط گمرک، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و تشکیلات امنیتی جدی گرفته شود زیرا فقط بحث واردات در این مسئله نیست بلکه ضربه جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور می‌زند که این موضوع جبران ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی این کار می‌تواند در بازار برخوردهای لازم را داشته باشد، اضافه کرد: بخشی از واردات قاچاق روغن‌های موتور تقلبی و بی‌کیفیت سازمان یافته است که تشکیلات‌های امنیتی می‌توانند با این سازمان یافتگی برخورد کنند تا صنعت پتروشیمی کشور دچار مشکل و زیان‌دهی نشود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در شرایط فعلی واردات بی‌رویه و بدون نظارت لازم روغن موتور بی‌کیفیت و تقلبی عاملی برای زیان دهی شرکت‌های پتروشیمی می‌شود و از سوی دیگر کیفیت پایین این روغن موتورها به خودروها نیز آسیب می‌رساند.

 حسینی‌کیا با تاکید براینکه مافیا‌های ثروت و قدرت در واردات روغن‌های تقلبی و قاچاق سود می‌برند، بیان کرد: مبارزه با واردات قاچاق روغن‌های موتور نیاز به عزم جدی چندین مجموعه دارد و دستگاه قضا به پروندهای این چنینی خارج از نوبت رسیدگی کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخشی از روعن‌های تقلبی در داخل کشور تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی نظارت بر اقلام تولید شده در واحدهای صنعتی است و پیدا کردن این کارگاهای تولید روغن موتور تقلبی در کشور کار سخت وشاقی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها