بازدید 2467
۱

اتحادیه عرب: قدس خط قرمز است و اسرائیل با آتش بازی می‌کند

اتحادیه عرب در واکنش به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی، تأکید کرد که قدس خط قرمز است و اسرائیل با آتش بازی می‌کند.
کد خبر: ۷۱۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 23 July 2017
اتحادیه عرب در واکنش به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی، تأکید کرد که قدس خط قرمز است و اسرائیل با آتش بازی می‌کند.

به گزارش فارس، «احمد ابوالغیط» امروز یکشنبه با اشاره به اینکه قدس خط قرمز است، تأکید کرد که اسرائیل با آتش بازی می‌کند و منطقه را به سمت سراشیبی بسیار خطرناک سوق می‌دهد.

وبگاه خبری «الیوم السابع» به نقل از ابوالغیط گزارش داد که «قدس خط قرمز ماست و اعراب و مسلمانان تعرض به آن را نمی‌پذیرند».

وی اشاره کرد که اسرائیل با آتش بازی می‌کند و با اعمال تدابیر امنیتی برای ورود به حرم قدس، آتش بحران بزرگی در جهان عربی و اسلامی را شعله‌ور می‌کند.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن با تعدادی از همتایان عرب خود و نیز «أحمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب تماس تلفنی برقرار کرده و راهکارهای برگزاری نشست فوق‌العاده برای بررسی اوضاع نابسامان قدس را مورد بررسی قرار داد.

همچنین «احمد ابوزید» سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر نیز اعلام کرد که الصفدی با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر نیز تلفنی گفت‌وگو و به بررسی اوضاع نابسامان امنیتی قدس و اطراف مسجدالاقصی و تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بی غیرتی حکام عربی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار