بازدید 4105

نعمت‌زاده: برجام همه کار کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این که از رییس جمهور تشکر می کنم که با صبر و حوصله روند مذاکرات برجام را دنبال کرد، گفت: برجام همه کار کرد. امروز بخش خصوصی هیچ مانعی برای تعامل با شرکت های خارجی ندارد.
کد خبر: ۷۱۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 23 July 2017
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این که از رییس جمهور تشکر می کنم که با صبر و حوصله روند مذاکرات برجام را دنبال کرد، گفت: برجام همه کار کرد. امروز بخش خصوصی هیچ مانعی برای تعامل با شرکت های خارجی ندارد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا نعمت زاده در مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر خطاب به خودروسازان کشور اظهار داشت: در بخش صنعت نباید استراحت و به دارایی ها اعتماد کرد، بلکه باید مدام به نوآوری های جدید پرداخت تا این صنعت ر روز روند توسعه را پشت سر بگذارد.

وی با بیان این که خوشحالم که توجه زیادی به شرکت های دانش بنیان می شود، افزود: البته باید بیشتر از این ها به شرکت های دانش بنیان توجه شده و حضور آن ها در دمام بخش های صنعت افزایش پیدا کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این که از رییس جمهور تشکر می کنم که با صبر و حوصله روند مذاکرات برجام را دنبال کرد، تصریح کرد: پروژه امروز یکی از نتایج برجام است، البته برخی مدام می پرسند برجام چه عایدی برای ما داشت، من در پاسخ می گویم برجام همه کار کرد. امروز بخش خصوصی هیچ مانعی برای تعامل با شرکت های خارجی ندارد.

نعمت زاده عنوان کرد: در حوزه گلوگاه های اقتصادی و بانکی مشکلاتی وجود دارد که باید در این رابطه نیز اقدامات لازم انجام شود، البته حجم زیادی از این مشکلات به خاطر ایران هراسی است.

وی به تعاملات خود با مسوولان اقتصادی ویتنام و قزاقزستان برای رفع مشکلات بانکی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در طول این مذاکرات توافقات لازم برای رفع موانع ارتباطات بانکی انجام شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه از مسوولان ایران خودرو و سایپا درخواست می کنم توجه جدی را به بحث توسعه محصول داشته باشند، گفت: توجه به تحقیق، توسعه و نوآوری در صنعت خودرو که بیش از 15 درصد صنعت کشور را تشکیل می دهد، امری ضروری است.

نعمت زاده با تاکید بر این که عمر یک خودرو یا پلتفرم جدید 6 تا 7 سال است، ادامه داد: چرا خودروسازان 30 ماه را صرف تست موتور می کنند. این موضوع باید کاهش پیدا کند.

وی با بیان این که لزومی ندارد از اول راه شروع کنیم، تصریح کرد: با استفاده از تکنولوژی های روز می توانیم روند توسعه صنعت خودرو را بیش از پیش به وجود آوریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۴
آقای دکتر سلام
دقیقا نفرمودین برای چه کسانی همه کار کرد و به چه میزانی ...؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
مگه دکتره!!!!!!!!!!!!!!
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
البته !!!!!به ویژه در صنعت خودرو
اگرتعريفي از بخش خصوصي درست داشته باشيم شما حق را گفتيد جناب نعمت زاده
خداوندا سپاس که در دولت جدید نامی از ایشان نیست
اری همه کار کرد از جمله تحریم های جدید
چرا وزرا خودشان پراید و خودرو ملی سوار نمیشوند
ماشالله
برجام پراید هم گران کرد!
آره ....
تحریم هم کاسبان خودش رو داشت و برجام هم کاسبان خودش را
برجام برای آقای نعمت زاده همه کار کرد
تقریبا هیچ و روی کاغذ
توجه نکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر