بازدید 9467
۱
سوژه

جباری با تک‌ماده از تست ایفمارک نمره قبولی گرفت؟

مجتبی همیشه همینقدر شکننده بوده اما بازی فانتزی و فکر فوتبالش او را به شاه ماهی فوتبال باشگاهی ایران بدل کرد. او می خواهد این سال یا سالهای اخر فوتبالش را در استقلال تمام کند.چیزی که خیلی از هم دوره ای هایش نتوانستند.
کد خبر: ۷۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 23 July 2017
در حالی که در یکی دو سایت ورزشی اخباری مبنی بر قبولی مجتبی جباری در تست‌های پزشکی ایفمارک منتشر شد اما گفته می‌شود که نتایج تست‌های جباری خیلی هم خوب نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، جنجال پیش آمده بر سر جذب بدون تست جباری باعث شد ، آزمایش ایفمارک برایاین ستاره پابه سن گذاشته حیاتی شود و حالا شایعه شده نمراتش در بعضی از تست‌های ایفمارک کمی نگران کننده بوده است. 

البته وظیفه ایفمارک رد یا تایید کردن سلامت پزشکی بازیکنان نیست و این مرکز فقط نتایج تست‌های بازیکنان را به باشگاه‌ها گزارش می‌دهد. نتایج تست‌های جباری هم به شکلی است که به معنای سلامت کامل او نیست و ضریب آسیب‌پذیری او در تمرینات و بازی‌ها بالا خواهد بود اما با نیاز و اعتقادی که منصوریان به جباری دارد او احتمالا به همراه دیگر بازیکنان استقلال به زودی قرارداد خود را رسمی و در سازمان لیگ ثبت خواهد کرد.

البته مجتبی همیشه همینقدر شکننده بوده اما بازی فانتزی و فکر فوتبالش او را به شاه ماهی فوتبال باشگاهی ایران بدل کرد. او می خواهد این سال یا سالهای اخر فوتبالش را در استقلال تمام کند.چیزی که خیلی از هم دوره ای هایش نتوانستند.

جباری با تک‌ماده از تست ایفمارک نمره قبولی گرفت؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه تصویر زشتی! یادش بخیر، زمانی ما حیا و عفت داشتیم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر