بازدید 4434
س از آتش‌سوزی روز گذشته در بندر کنگان:

رئیس اداره بندر کنگان برکنار شد

کد خبر: ۷۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 22 July 2017
پس از آتش‌سوزی روز گذشته در بندر کنگان در استان بوشهر، طی برگزاری جلسه‌ای، رئیس اداره بندر کنگان برکنار شد و مقرر شد کارشناسان بیمه‌ای در محل حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از آتش سوزی روز گذشته در اسکله کنگان که موجب وارد آمدن  خسارت بالا، به لنجداران  و مصدومیت ده نفر  شد، جلسه‌ای با عنوان هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کنگان در فرمانداری این شهرستان به ریاست معاون عمرانی استاندار بوشهر تشکیل شد.

در این نشست که تا ساعت یک نیمه شب ادامه داشت، مقامات استانی حضور داشتند و به بررسی چند و چون حادثه پرداختند.

عبدالنبی یوسفی، فرماندار شهرستان کنگان پس از این جلسه گفت: در این جلسه به مسائل و اتفاقات اسکله کنگان پرداخته و مصوباتی گذرانده شد.

وی اظهار داشت: با توجه به بررسی های صورت گرفته از ضعف و قوت های اداره بندر کنگان و ضعف این اداره در انجام اقدامات به موقع( آتش سوزی لنج های اسکله )، رییس اداره بندر برکنار شد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به مصوبه دیگر این جلسه، افزود: در این جلسه مصوب شد ظرف هفته پیش رو، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در اداره بندر کنگان مستقر شود.

یوسفی با بیان این که ظرف سه هفته اینده با هماهنگی اداره بندر، جایگاه های سوخت مستقر در اداره بندر، جابجا خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که با تهران انجام شده، مقرر شد کارشناسان بیمه در اسرع وقت کنگان حاضر شده  و موضوع را بررسی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان