بازدید 43768

ماجرای پورشه‌سواری وزیر بهداشت از زبان خودش

کد خبر: ۷۱۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 22 July 2017
 
روزنامه شرق گفت‌وگوی مفصلی با سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت داشته است. 
 
بخشی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:
 
همه پول و سرمایه‌تان را از راه پزشکی به دست آوردید؟

بله. این هم سؤال خیلی خوبی است. من هیچ کار غیر پزشکی نکردم؛ یعنی اگر درآمدی داشتم، پول رفته در بانک و منطق من این بوده که ...

یعنی کارهای جانبی مثلا ساخت‌وساز و خریدوفروش و ... نداشتید؟


نه هیچ‌چیز. همه همکاران و جامعه پزشکی می‌دانند. منطق من هم این بود که ما یک بچه شهرستانی بودیم و خدا لطف کرده در این لباس آمدیم. این کشور برای ما هزینه کرده و یک دقیقه آن هم مهم است. نباید وقت‌مان را به جز کار طبابت و پزشکی و آموزش‌دیدن و آموزش‌دادن، صرف چیز دیگر کنیم.

درباره شما می‌گویند وزیر پورشه‌سوار، آیا شما پورشه دارید؟


این هم سؤال خیلی خوبی است. من فکر کنم ٨، ٩ سال پیش، نمی‌دانستم که وزیر می‌شوم. آن موقع دنبال ماشین می‌گشتم. ماشین پرادو داشتم، ولی پرادوها زود چپ می‌کرد. دنبال همین ماشین‌های شاسی بلند بودم که گفتند این بهترین ماشین است (پورشه) که من هم خریدم؛ آن موقع حدود ٢٠٠ میلیون تومان.

هنوز آن اتفاقات زمان آقای احمدی‌نژاد نیفتاده بود که قیمتش میلیاردی شود.


نه، قبل از آن تبدیل قیمت ارز بود.

چه مدلی بود همین شاسی‌بلند؟


کاین است.

تا چه زمانی داشتید؟


هنور هم دارم. داشتنش هم حکایتی جالب است. من از روزی که وزیر شدم تا الان، یک ثانیه هم پشت آن ماشین ننشسته‌ام. معتقدم که مسئولیت، بالاخره ضرورت‌هایی را ایجاب می‌کند و یک مسئول نمی‌تواند آن‌طوری رفتار کند که قبل از دوران مسئولیتش هست. و از آن طرف باوجود فشاری که همسرم داشت، برای اینکه آن را بفروشم؛ از ابتدا هم راضی نبود و می‌گفت همین ماشینی که هست خوب است. من می‌گفتم ما به جاده می‌رویم و بالاخره باید ماشین امن باشد. من که پول دارم، دلم هم که می‌خواهد. وقتی نخرم یعنی نفاق دارم، آن هم به خاطر حرف دیگران. این چیزی که متأسفانه در کشور شایع است. به‌هرحال باوجود اینکه ایشان اصرار می‌کرد، من تا امروز آن را نفروختم، نمی‌فروشم هم. دلیلش هم یکی، همسایه‌هاست. اگر من در ابتدای مسئولیتم آن را می‌فروختم. فکر می‌کردند من وزیر شدم و حالا می‌خواهم ریا کنم. یکی از دلایل هم پسرم است. نمی‌خواستم قضاوتش راجع به پدرش این باشد یا به نحوی آموزش ببیند که باید ریاکاری کند. بالاترین آسیبی که به کسی ممکن است وارد شود، دچار نفاق شدن و ریاکاری است. خیلی گفتند و نوشتند و شاید راه ساده‌ترش هم این بود که من الان پاسخ شما را می‌دادم که نه، ندارم. شاید خیلی از خوانندگان شما هم قانع می‌شدند، البته من می‌فهمم که گفتن این هزینه دارد ولی این هزینه در برابر آن نفاق ارزشش خیلی بیشتر است. آنها که همین اتهام‌ها را می‌زنند. آنها خودشان از همه ریاکارتر هستند. بنابراین باید جامعه را عادت داد و افراد را و به‌خصوص مسئولان را، که آن چیزی که هستند بنمایانند. نه آنی که مردم دوست دارند. اگر خودشان را به آن شکل درآوردند، معنی‌اش این است که نفاق دارند و این در بزنگاه‌های مختلف، هزینه‌های سنگینی را برای دین و برای کشور ایجاد می‌کند.

چند فرزند دارید و به چه کاری مشغول هستند؟ تحصیلات آنها چیست؟


سه فرزند دارم، دو دختر و یک پسر، فرزند اول من- دختر - الان متخصص روان‌پزشکی است و در حاشیه کرج مشغول طبابت و کار است و همسرش هم جراح مغز است. فرزند دوم هم دختر است که او هم پزشکی را تمام کرده و سال آخر تخصص روان‌پزشکی می‌خواند. فرزند سومم هم سال دوم پزشکی را تمام کرده، پسر است و مشغول تحصیل.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۸۵
ای ملت.
هیچ رشته ای تو ایران غیر از پزشکی بدرد نمیخوره. تو هر رشته ای هستید بزاریدش کنار و برید دوباره پزشکی بخونید.
دولت ۴ درصدی !!!
جناب آقای وزیرمنهم پزشک هستم وفوق تخصص دارم امااتومبیلم ال ۹۰ است ودرمنطقه صادقیه زندگی میکنم و اگرتاآخرعمرخودم وهفت نسل بعدهم کارمیکردم نمی توانستم درحدسی چهل میلیاردوثیقه فراهم کنم
حرف نداری. شرف داری شرف...
خدا حفظت کنه.
عبادت جز خدمت به خلق نیست، چند روزی گرفتار بستری شدن یکی از بستگانم در بیمارستان هستم. اینکه بیمه سلامت را پذیرفتند تمام دغدغه ما حل شده. آقای وزیر همین راه را ادامه بده پورش که سهله هواپیمای اختصاصی و لاکچری هم اگه میتونی استفاده کن. باور کن ملت دعاگوی مدیریت شما هستند.
اینو نگی چی بگی!؟پورشه سوار...
والله منهم چشم پزشکم ولی عمرابتونم پورش سواربشم !
پاسخ ها
امیر
| Italy |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
دکتر داریم سرماخوردگی رو از حساست تشخیص نمیده خودتو با کی مقایسه می کنی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
بعد شما چند وفت هست که پزشکی
نمیدونم چرایکدفعه یادسرودهای اول انقلاب افتادم که همزمان باپخش سرود اتومبیل هاو کاخ های خاندان پهلوی ووزراوسناتورها رانشان میدادند وبشارت ازجامعه بدون اختلاف طبقاتی میدادند!!!
سخنی که از دل براید بر دل نشیند .اگر سسایر مسئولین نیز صادقانه با مردم برخود میکردند وضغیت جامعه در حال حاضر به گونه دیگری بود متاسفانه عدم اعتماد بسیار بالاست ولی مسئولین باز خودرا به کوچه علی چپ زده اند
سخنی که از دل براید بر دل نشیند .اگر سسایر مسئولین نیز صادقانه با مردم برخود میکردند وضغیت جامعه در حال حاضر به گونه دیگری بود متاسفانه عدم اعتماد بسیار بالاست ولی مسئولین باز خودرا به کوچه علی چپ زده اند
نوش جونت برادر , پول زحمت خودته , باشرفی و دلسوز , انشالله خدا به خودت و خانوادت سلامتی بده که وضع درمانی مملکت رو سرو سامان دادی , گروه نفاق هم هرکاری میکنه که خودشو نشون بده ولی مردم دیگه این بدبختها رو شناخته و میدونن که با این سم پاشی ها نمیتوانند انسانهای شریفی مثل حضرتعالی را خراب کنند.
پورشه که هیچ از خدا میخوام لامبورگینی و فراری و بهترین ماشینها بهت بده تا چشم حسودات بترکه .
خدا بهت توفیق بده دکتر
آیازیبنده است که وزیریک کشورانقلابی پورش سوارباشد؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
بله شایسته شما هم هست کشور پول داری هستیم
شهاب
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
بله با این تفکری که از نظرات مشخص هست باید هم اینگونه باشه!!!همین هفته پیش مادر خانومم به خاطر قندخون باید چشمش عمل میشد تا نابینا نشه،تا 5میلیون تومان پول پیش به حساب بیمارستان نریختیم وقت عمل نمی دادند.حالا این عزیزانی که ادعای طرح تحول سلامت رو قبول دارند قطعا هیچ خبری از اوضاع ندارند مگه با دفترچه طرح سلانت بیشتر از 30 درصد هزینه ویزیت و.... کم میشه؟؟؟؟ولی به جاش تعرفه ه چند برابر شده .دوستان سیاست زده وقتی دردی ندارید تا مشکل اکثریت رو بفهمید لطفا نظر ندهید.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
یلی زیبنده هست.
تابناک چرا سایت رو نمیبندی. ببند برو پزشکی بخون. هر کار دیگه ای تو این مملکت انجام بدی آب تو هاون کوبیدنه.
ایشان چقدرثروت دارند که یک شبه توانستندچندین میلیاردتومان وثیقه فراهم کنند؟؟؟!!! آیاهمه این ثروت افسانه ای ازراه طبابت جمع شده؟بخصوص اینکه فرمودند بچه شهرستانی بودند وازیک خانواده ثروتمندنبودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
یک شبه؟
یا
یک عمر تخصص و طبابت
اینهم نمونه دیگری از وزرای کاخ نشین دولت ۴درصدی !!!
چراقانون ازکجا آورذده ایددرموردمسوولین اجرانمی شود؟!!!
خیلی دوست داریم اقای وزیر
وزیر بی الایش انسان به تمام معنا
واقعا انسانی
من که اعتقاد دارم مسئول باید خوب سوارشه خوب بپوشه خونه خوب داشته باشه خوبم کار کنه .
پاسخ ها
شهاب
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
اون مسئولی که شما می فرمایید ترامپ و برلوسکنی و ملک سلمانه نه مسئول یک کشور شیعه و انقلابی که به خاطر ساده زیستی و ایثار برای مملکت بهترین و باعرضه ترین جوانهاش رو از دست داده.مسئول کسی باید باشه که هم عرضه و توان و لیاقت مدیریت داشته باشه و هم به خاطر مردمش خوشگذرانی و اشرافیت رو بی خیال بشه.
قربون آدم چیز فهم مخلصیم دکتر
واقعاقحط الرجال است؟ این درست است که درکشوری که بخش زیادی ازمردمش زیرخط فقرهستند وزیر آن کشور زندگی اشرافی داشته باشد؟؟؟!!!! یاد شهیدرجایی بخیر
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
یاد دکتر............ دکتر احمدی نژاد بخیر با پژو کاهویش
منهم پزشک هستم لطفا آقای دکتربفرمایندچگونه درمدت کوتاهی ازراه طبابت میشودبه این ثروت افسانه ای دست یافت تاماهم یادبگیریم واجرایش کنیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
مدت کوتاه!!!!!!
بذار یه چند سال از مهر مدرک حوزه بگذره تو هم یاد میگیری
برادر بسیجی مخلص
یعنی این ثروت از کار و زحمت بدست آمده است.
خسته نباشی دلاور!
پاسخ ها
شهاب
| Germany |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
این سیاست زده ها و متعصبها که همه چیز وزرای میلیاردی رو قبول میکنن قطعا که از مردم عادی نیستند
با سهمیه؟ همه پزشکی؟
البته بستگان جناب وزير دورتر از البرز جايي نمي روند يعني مناطق محروم در شأن فرزند وزير نيست همانگونه كه پرايد سواري هم در شأن ايشان نيست .
باید ببینیم چقدر کار آفرینی کرده تا فهمید ثروتش به حق هست یه نه.
افرین به صداقت و راست گفتاری.
تابناک عزیز
لطفابه رسالت خودعمل کنیدونظرات مردم راکه عمدتاازقشر ضعیف وفقیرهستند درمورد این مطلب منتشرکنید
مردم ازشماتوقع بیطرفی وعدالت دارند وشمادرقبال آنهامسوول هستید
من هیچ کار غیر پزشکی نکردم؛ یعنی اگر درآمدی داشتم، پول رفته در بانک و منطق من این بوده که ... !!!!!!!!
الان میفهمم منظورآثای قالیباف ازدولت ۴ درصدی چی بوده !!!! این یکی وزیر پورشه سواراست وپولهایش راهم دربانک نگه میدارد !!! آن یکی تجارت چندصدمیلیونی دارد دیگری درفلان نقطه اشرافی خیزشهرویلای آنچنانی دارد ¡!!!!!
تابناک اگرکامنت هاراسانسورکنی واقعاازت ناامیدمیشم
از خداوند میخواهیم که تعداد این گونه انسانها را برای ما زیاد کند.
. همه همکاران و جامعه پزشکی می‌دانند. منطق من هم این بود که ما یک بچه شهرستانی بودیم و خدا لطف کرده در این لباس آمدیم....
منهم یک بچه شهرستانی هستم وبه لطف خدا به لباس مقدس پزشکی درآمدم وتابالاترین رتبه پزشکی یعنی فوق تخصص تحصیل کردم ولی اکنون اتومبیل من ال ۹۰ است !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
... شما برای دوره ی بعد وزیر احمدی میشی
آیا برای ورود به دانشگاه و ورود به دوره تخصصی چشم پزشکی از سهمیه استفاده کردند؟
همه پول و سرمایه‌تان را از راه پزشکی به دست آوردید؟

بله. این هم سؤال خیلی خوبی است. من هیچ کار غیر پزشکی نکردم؛ یعنی اگر درآمدی داشتم، پول رفته در بانک و منطق من این بوده که ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابناک اسمتو عوض کن بگزار هاشمی ناک تبدیل شدی به سایت اطلاعرسانی وزیر میلیادر
من پزشکی هستم بادرجه فوق تخصص دریکی ازرشته های داخلی وبیش ازبیست سال است که به لطف خداوند درلباس مقدس پزشکی درآمده و هم اکنون دریک بیمارستان دولتی درتهران کارمیکنم حقوق من درحدود دونیم میلیون تومان است وتقریبا به همین میزان هم کارانه دریافت میکردم که البته ازدیماه پارسال تاکنون پرداخت آن قطع شده است تمام دارایی من یک آپارتمان درصادقیه ویک خودروی رنو ال ۹۰ است !!!!!!! اگرخواستیدفیش حقوقم راهم خدمتتان ارسال میکنم
مدیون من هستید اگراین مطلب رامنتشرنکنکید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
احتمالا شما متوجه نیستید که مردم هم عقل دارند واحمق نیستند.
همین وزیر بهداشت شما متوسط دریافتی پزشک متخصص را ۲۳ میلیون اعلان کردند که ظاهرا برای ایشون پولی نیست.
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
شما تشریف ببر شهرستان طبابت کن
پزشک عمومی در شهرستان ماهانه 9 میلیون حداقل درآمد داره
تخصص که 20 میلیون
در تهران متخصصان از ماهانه 200 تا 500 میلیون درآمد دارند
من دندانپزشکی که میرم روزانه فقط 3 ساعت کار می کنه (ارتودنتیست) و مطمئنم درآمدش ماهی 30 میلیونه
آخه یه چیزی می گیااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
مژگان خانم شما بسیار ظاهر بین و بیسواد هستید.توی همین نوشتتون هم حرفتون رو نقض کردید ی جا گفتید برو شهرستان بعدش گفتید توی تهران 200 تا 500 میلیون!!که همین مبلغ فوق تخیلی که گفتید دلیل دیگه ای هست بر بیسوادیتون.
نوش جانت اقای وزیر زحمت کشیدی حقتان هم هست تا کور شود هر انکه نتواند دید
آدم دلش کباب میشه برای این همه فداکاری و ایثار !
خدا شکر وزير بهداشت ريا کار نيست.
داشتن ماشين أيمن و خوب براي يك وزير هيچ أشكال ندارد
پرسش اينجاست كه چرا باقي مردم اين امكان را ندارند؟
چرا ايراني جنس ايراني بخر براي مردم فقط بايد باشد؟
چرا بايد يك پزشك درآمد داشته باشد ، اما ديگر شغلها اينچنين نيست؟
ايشان بعنوان يك وزير كابينه جوابگو باشند
اگرکامنتهارامنتشرنکنیدازچشم خوانندگانتان می افتید
خدا بده برکت...ما که بواسطه این انقلاب از نظر دنیایی حسابی عقب افتادیم.سال سوم راهنمایی شاگرد اول بودم، انقلاب فرهنگی دانشگاهها را تعطیل کرد لذا برای اینکه بعد از تحصیل، فن و حرفه ای بلد باشم با آزمون ورودی و زحمت رفتم هنرستان. مدتی بعد دانشگاهها باز شدند و ما در چاه هنرستانی که دروس نظری زیادی نمی خواندند پشت کنکورگیر کردیم. بعد هم مهندسی و ...نهایتا با مدرک دکتری و امتیاز رزمندگی و جانبازی و ... با حقوق حدود سه میلیون بازنشسته شدم. فکر کنم حقوق ماهانه بنده به اندازه سه ساعت ویزیت آقای دکتر باشد...
درارندگی و برازندگی، ولی تو مملکتی که اکثریت مردمش امورات زندگیشون به سختی میگذره یک مسوول رده بالای کشور نباید اینجوری پول داریشو فریاد بزنه بعد هم از ریا و نفاق برامون بگه.
فقط قانون از کجا آورده ای مرهم زخم های درد کشیده ایران خواهد بود
واقعا به سطحی نگری چنین خبرنگارانی بایستی گریست که در یک مصاحبه با شخصیتی علمی و سیاسی با آنهمه پیشینه درخشان فقط اتوموبیل پورش این مقام مورد توجه خبرنگار قرار گرفته بدا به حال این جامعه.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
بهترین کامنت در بین کامنت ها
کسی کاری به پورشه شما ندارد ولی کارتان را درست انجام دهید همین
زنده بادتابناک
شماجزومعدودسایت هایی هستیدکه حقایق تلخ جامعه رامنعکس ومشکلات مردم عادی رامنتشروپیگیری میکنید خداعمرتان دهد شایدانتشاراینگونه مطالب چشمهای بسته راباز وذهن های خفته رابیدارکند
درودبه شرفت تابناک شجاع
اگر اعتقاد به ثواب و هفتصد برابر اجر و اون دنیا باشه هرکس خودش میفهمه که پورشه سوار شه یا صدتا جهیزیه ازدواج فلان شهرستان دورافتاده رو تقبل کنه؟؟ هر دو می گذرند، اما این کجا و اجر آن کجا؟!! به کسی هم ربطی نداره و فقط خودش و خدی خودش!
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
تو خودت اگه پول داشتی صرف جهیزیه می کردی یا پورشه؟
چیز عجیی نیست
واقعاجای تاسفه انقلاب کردیم که شاهداینگونه اختلافات طبقاتی باشیم؟!
من نمیدانم چرا انقدر فریب کاری میکنند،بالاخص با روزنامه هایشان،من خودم از مخالفین نوع مدیریت ایشان هستم،اما هیچ مشکلی با ثروتش ندارم ، چون واقعا زحمت کشیده و جان بسیاری از انسانها رو نجات داده و ثروتش هم نوشه جانش،مگر دزدی کرده که ناراحت باشیم،مگه با رانت بدست اورده ، مگر از شهرستان امده و با پول این مملکت درس خوانده و سو استفاده کرده،نخیر تلاشه خودش بوده و حلالش،ولی جناب اقای وزیر جنابعالی شرکت های بیمه را با زور سیاستان از هم پاشاندید، بسیاری از هزینه های درمان را گردن بیمه ها انداختید و جالبش در این است که خوده شما در عمل های جراحیتان بیمه تکمیلی را قبول نمیکنید،پول ارزش افزوده کلا خرج پزشکها شده و طرح تحول سلامت هم بی عدالتی دارد و از هم پاشیده است،شما 90 درصد سیاست های وزارتتان در اختیار جامعه پزشکی بوده،و انها را خوب سیراب کردید و بقیه قشر زحمتکش درمانی کشور را بدبخت،و هزاران سیاست تبعیصی دیگر
دولت حامی سرمایه دارو سرمایه داری
می دانم که این مطلب را چاپ نمی کنید.
چرا قشر کم درآمد فکر می کند که کسی نباید با درآمد بالا باشد؟ فقط در ایران «انقلابی » است که مردم اینگونه قضاوت عجیبی دارند...
مگر همسر حضرت محمد (ص) ثروت مند نبود؟ مگر ایشان از راه حرام درآمد داشته، مگر ایشان به حضرت رسول و شروع نبوت ایشان کمک نکردند...
پس چرا عقده گشایی می کنید؟
هر کس به اندازه ی هوشش و زحمتش و وقت شناسی اش و ده ها پارامتر دیگر ثروت سازی می کند..
جامعه فقط مسئول است که امکان مساوی برای همه مهیا کند و نه اینکه تضمین کند که شما هر روز صبح از جایتان بیدار می شوید و یاهمت به خرج می دهید و یا از ذکاوت خود و اطرافیانتان استفاده می کند و یا کالایی را وارد می کنید که مردم نیاز دارند... همه ی اینها در افراد مختلف در درجات مختلف هستند.
اسلام ضد ثروت نیست.. ضد حرام است... انقلاب اسلامی با کمک پول بازاریان به نتیجه رسید و در کنار دیگر عوامل باعث شکوفایی شد.. کارآفرینان اند که کار می آفرینند.. آنها هستند که ریسک می کنند و با خلاقیت تغییر و تحول ایجا می کنند..
کشور ایران اینقدر ثروت دارد که وزیر دولتش با بهترین ماشین کلاس Aجهان سوار شود اما چند نکته
چرا برخی مدیران نسبت به درامد نسبی یک مدیر دارای ثروت افسانه ای هستند
چرا جناب وزیر از تولیدات داخل ماشینی سوار نمیشوند و عاشق ماشین خارجی هستند
چرا در کشور فساد مالی در بین برخی ادارات روبه افزایش است
تابناک بقیه کامنتهاراهم منتشرکن واجازه بده این مطلب به جمع مطالب پربازدیدوپربحث اضافه ومدتی درسایت ماندگارشود
البته ایشان این را هم بگویند که بقیه رشته ها نابود شدند تا پزشک جماعت بتواند شاهانه زندگی کند.
پول یارانه انرژی را بجای اینکه در صنعت سرمایه گذاری کنند به بهانه سلامت مردم وارد بهداشت کردند و قسمت عمده آن را به جیب پزشکان انتقال دادند.
من یک پزشک متخصص داخلی هستم و در یک مرکزدرمانی تحت پوشش یکی ازدانشگاههای تهران مشغول بکارهستم ضمن تاییدکامنت یکی ازهمکاران فوق تخصص بایداضافه کنم که نظام پرداخت حقوق وکارانه درسیستم درمان وبهداشت کشوربسیارتبعیض آمیزوناعادلانه است و غالبا کارانه پزشکان جراح چندین برابر تاکیدمیکنم چندین برابر یک پزشک غیرجراح است دراینموردمکاتبات زیادی کردیم اماهیچ نتیجه ای نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
البته دوستان توجه کنند که این آقایان وقتی کارانه شان زیر ۳۰ میلیون قرار می گیره اینقدر شاکی می شوند.
آقای محترم!! توی این کشور بقیه متخصصین بقیه رشته ها به خاک سیاه نشسته اند که شما پزشکان شاهانه زندگی کنید.
حالا شما گیردادی که فلانی شاهانه تر از من زندگی می کنه.
واقعاجای تاسفه
عماد، بیماری که مسئولان با او عکس یادگاری گرفتند ولی درمانش نکردند
شرایطی که برای عماد حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی پیش آمد، بار دیگر این ادعا را ثابت می کند که در کشور ما، مسئولان همواره تحت تأثیر افکار عمومی و فضاسازی های رسانه ای و با امید کسب محبوبیت، تصمیم به انجام اعمالی می گیرند که با گذر زمان و فروکش کردن جو، فراموش می شود؛ عادت بسیار بدی که ماجرایی مثل ماجرای عماد، اولین آن نیست و قطعاً آخرین آن نیز نخواهد بود.
پدر اسماعیل نژاد ادعا می کند، در 40 روز گذشته، تنها کمکی که از سوی وزارت بهداشت و درمان به خانواده وی و شده است، همان بخشیدن مبلغ 260 هزار تومان عمل جراحی در بیمارستان طبی کودکان و نیز‌ اسکان پنج ‌روزه در تهران بوده و جز این موارد اندک دیگر هیچ‌ یک از وعده‌های وزیر بهداشت عملی نشده است.
آقای وزیرپورشه سوار !
لطفاتوضیح دهیددرقبال عماد و عمادهای دیگرمثل دوقلوهای بهم چسبیده بی بضاعتی که چندروز پیش مظلومانه فوت کردندچکارکرده اید؟
آقای دکتر این پولی که توی جیب شما پزشکان فوج فوج انبار می شه حقوق بقیه رشته ها است. صنف شما با لابی گری بودجه های ملت را به سمت جیب مقدس! پزشک انتقال داد.
در کدام کشور دنیا فقط کارانه پزشک متخصص اش در ماه بیش از حقوق ۵۰ ماه یک کارگر است؟
ابن ابی الحدید می گوید امیرالمومنین از املاک وباغهای خودش در اطراف مدینه درآمد خوبی داشت و هیچ چیز از بیت المال برای خودش برنمیداشت بلکه از درآمد آنها استفاده می کرد .وقتی پول آن بدستش می رسید از آن برای مردم غذا و گوشت می پخت و به آنان می داد و حود به نان و خرما اکتفا می کرد
دکتر قاضی زاده هاشمی انسان شریفی است
1- اولا مملکت کمونیستی نیست که بگیم فلانی چرا پول داره؟ اگه طرف دکتره، یعنی پورشه سوار شدنش اصلا چیز عجیبی نیست! عجیب اینه که چرا جامعه ما انقدر بیمار داره که پزشکان اینطوری درآمد دارند؟ خخخخ
2- اونایی که معلومه پولشون از کجا اومده، نوش جونشون، طرف جد اندر جد کارخونه دار بوده، یا یکی ورزشکار حرفه ایه، یا یکی هنرمندیه که آثارش تو حراج ها میلیاردی فروش میره، یکی هم دکتره، یکی استاد دانشگاهه، اون کسی که معلوم نیست چطوری یه شبه با استفاده از رانت پولدار شده، اونه که باید پرسید چرا؟ کسی که با رانت و استفاده از امکانات دولتی، یه وام می گیره، بعد با اون وام یه خونه می خره، بعد اون خونه رو می کنه وثیقه یه وام کلان دیگه!!!!!
3- بحث مالیات خیلی مهمه. آیا افراد واقعا به نسبت درآمدشون مالیات میدن؟ آقا یا خانمی که این مملکت بستری شده تا تو ماهی 500 میلیون دربیاری، چقدر مالیات میدی؟ آهای اداره مالیات که فقط مغازه دارهای کنار خیابون که جا و مکانشون ثابته رو بلدی گیر بیاری برای مالیات، آیا از پزشکان و صاحبان درآمد بالا، به درستی مالیات می گیری؟ اگه من مطمئن باشم اونی که خونه چند میلیاردی داره و ماشین فلان، به نسبت ثروتش مالیات میده، اصلا حسودی نمی کنم و اتفاقا خوشحال میشم که این آدما باشند و سهم بیشتری مالیات بدن تا خرج رفاه بقیه بشه مثلا تو آموزش رایگان یا درمان رایگان! تو آمریکا، هیچ کس جرأت نداره حتی یه دلار پولشو از اداره مالیات قایم کنه. اظهارنامه ای که به اداره مالیات میدن باید چنان دقیق باشه که مو لا درزش نره. اگه یه ماشین مدل بالا جلوی در خونشون باشه، همسایه م یتونه زنگ بزنه به اداره مالیات گزارش بده، اونام فوری میان تحقیق که پول این ماشینو از کجا آوردی؟ کسایی که سریال بریکینگ بد رو دیدند می فهمند من چی میگم! یارو یه عالمه پول از تولید مواد در آورده بود ولی جرأت نداشت خرج بکنه از ترس اداره مالیات!
میگن این آقاثروتمندترین پزشک کشور هست
این بنده خدا پورشه داره اما ناهارش نان و نمکه
برای شام هم نان خشک را با زانوش میشکنه
چند نكته:
اگر پزشكان در ايران اينقدر از ماليات فرار نمي كردند ايشان اينقدر ثروتمند مي شدند؟
اساسا آيا رشته پزشكي با يك ضرب و تقسيم ساده،‌مي تواند اينقدر درآمدزا باشد يا اين كه بايد وارد حوزه هاي ديگر هم شد؟
اساسا چرا پزشكان در كشورهاي پيشرفته اينقدر ثروتمند نيستند؟ شما جزو صد ثروتمند برتر جهان يا هر كشوري، اساسا پزشك حرفه‌اي كه همه وقتش به طبابت بگذرد، ديده‌ايد؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی