بازدید 8008
۱
بازتاب

شایعه مدیرعاملی نبی در پرسپولیس جدی شد

با هرکسی که صحبت می‌کنیم یا مسئولیت دارد یا بازنشسته است یا اشکالی است که سازمان بازرسی می‌گیرد مبنی بر اینکه فلان عضو در هیأت مدیره باشگاه دیگر است و دوشغله محسوب می‌شود
کد خبر: ۷۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 19 July 2017
معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با پاسخش به یک سوال درباره گزینه مدیرعاملی قرمزها، شایعات در این باره را قوت بخشید. وی گفت: مشکلات باعث شده تا انتخاب اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به تأخیر بیفتد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به فارس درباره شایعاتی که درخصوص مدیرعاملی نبی در پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: این سوال را باید از وزیر بپرسید چرا که او مسئولیت انتخاب اعضاء را دارد. انتخاب نبی به تصمیم وزیر ورزش بر می‌گردد، او از چهره‌های فوتبالی خوب است اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم طاهری سرپرست پرسپولیس است.

وی افزود: قرار بود هفته گذشته ترمیم هیأت مدیره پرسپولیس صورت بگیرد اما نیروهای توانمند بیکار نیستند. با هرکسی که صحبت می‌کنیم یا مسئولیت دارد یا بازنشسته است یا اشکالی است که سازمان بازرسی می‌گیرد مبنی بر اینکه فلان عضو در هیأت مدیره باشگاه دیگر است و دوشغله محسوب می‌شود. اینها عذرهایی است که ایجاد شده، بارها وزیر به نتیجه قطعی رسیده اما این مشکلات باعث شد تا انتخاب اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به تأخیر بیفتد. 

شایعه مدیرعاملی نبی در پرسپولیس جدی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاری با این ندارم که آقای نبی خوبه یا نه ولی چرا باید شخصی رو که داره درست و اصولی کار میکنه برداشت؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار