بازدید 12269
۷

اخرین وضعیت پرونده قتل «آتنا»

کد خبر: ۷۱۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 19 July 2017
رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به به اعتراف‌های قاتل آتنا به جرائم دیگر گفت: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است،

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی قاصدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرونده قتل آتنا اصلانی، اظهار کرد: پرونده قتل آتنا اصلانی در مرحله تحقیقات تکمیلی است.

وی گفت: هنوز این پرونده منجر به صدور کیفر خواست نشده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: سعی می کنیم در اولین فرصت تحقیقات را کامل کرده و برای اجرای مجازات اقدام کنیم.

وی با اشاره به به اعتراف‌های قاتل آتنا به موارد دیگر عنوان کرد: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است، بقیه مطالب در زمان خود رسیدگی خواهد شد.

آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد مغان حدود یک ماه پیش برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا این‌که حدود 10 روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
سعي مي كنن! حتما غير از اين نباشه!
ان شاءا... فردا پس فردا نمي شنويم كه قاتل تحت تأثير نصيحت هاي اخلاقي قرار گرفته و توبه كرده و الآن متحول شده و مثل قبل نيست!! شيطان نقشه كش شامل حال توبه و تأثير قلوب نمي شه! مرتيكه خود فروخته!! لياقت خداي كعبه و آفريدگار جهان و روشن بيني و روشن فكري اسلام واقعي رو نداشتي و نداري! خاك دو جهان فرق سرت آبرو بر مملكت مسلمان شيعه! الهي توي اين روز عزيز شهادت به تير غيب الهي گرفتار شي! حيف شهداي كشورم!
فقط اعدام!
به دختر بچه افغاني تجاوز شد، رفت زير سيبيل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ب ایی ذنبن قوتلت
احتمالا تقبل به انجام قتل های دیگر از سوی قاتل برای طولانی کردن مسیر باز جوئی و تشکیل دادگاه میباشد.
قطعا این مردک رذل باید اعدام شود لیکن چرا با وجود این همه جرم و جنایت و حتی قتل کودکان این همه قتل یک کودک بزرگنمائی شده است.در همه چیز باید عدالت رعایت گردد و فرقی بین اتنا و دیگر کودکان نیست چه انهائی که مورد ازار قرار گرفته اند و چه ......عدالت باید برای همه باشد نه فقط یک نفر هر کس ظلم کرده مجازات می شود و کسانی که ستم دیده اند به حقوقشان رسیدگی خواهد شد.
از ارگانها و سامانه های نظارتی کشور بویژه قوه قضائیه، پلیس، بازرسیها، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مواکداً تقاضا دارم فعالیتهای گذشته و حال دادگستریهای اردبیل، پارس آباد و پلیس منطقه را بدقت مورد بازبینی و زیر نظر بگیرند.
لعنت به شرفش پدرسگ بچه چه گناهی داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار