بازدید 16622

ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی صحت دارد؟

کد خبر: ۷۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 19 July 2017
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ در خصوص احتمال ترور بیولوژیکی مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی توضیحاتی داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد کریمی‌نیا مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ درباره حمله بیوتروریسمی‌ به مریم میرزاخانی‌ نابغه ریاضی ایرانی گفت: در چند روز گذشته شاهد مرگ مریم میرزاخانی‌ دانشمند بزرگ ایرانی در اثر بیماری سرطان بودیم که این ضایعه بزرگ را به خانواده این دانشمند و ملت ایران تسلیت می‌گوییم‌.

 وی ادامه داد: این دانشمند بزرگ کشور فردی بودند که سبک زندگی سلامت داشتند که در کشور پیشرفته زندگی می‌کردند و به همین دلیل باید از خدمات بهداشتی و درمانی خوبی برخوردار می‌شدند و با وجود ابتلا به این بیماری باید طول عمر بیشتری داشتند.

 کریمی‌نیا عنوان کرد: در کشور ما با تلاش متخصصان حوزه پزشکی مبتلایان به سرطان سینه به میزان کمتری فوت می‌کنند و فوت این دانشمند ایرانی در اثر این سرطان در یک کشور پیشرفته خوشایند‌ و قابل قبول نیست.

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ به موضوع بیوتروریسم‌ مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد نیاز است تا بررسی‌های بیشتری در زمینه حمله گروه‌های تروریستی‌ به این دانشمند ایرانی صورت گیرد، زیرا این موضوع منجر به از دست دادن یک دانشمند بزرگ در جهان شده است.

وی اظهار کرد: از مسئولان درخواست می‌کنیم از این الگو باید بهره‌برداری کنیم و در حفظ دانشمندان حوزه زیستی، هسته‌ای و سایر دانش‌های نوین این تجربه را ملاک قرار دهیم و در حفظ سلامت دانشمندان بیشتر اقدام کنیم.

کریمی نیا به اخبار احتمال حمله بیوتروریسمی‌ مریم میرزاخانی اشاره کرد و گفت: بعضی کارشناسان لایه‌های اطلاعاتی از کشور روسیه ذکر کردن که امکان حمله بیوتروریسمی‌ مریم میرزاخانی دانشمند ایرانی وجود دارد و برای بررسی‌ و صحت و سقم‌ این مطلب نیازمند این هستیم که نمونه‌هایی دریافت شده و بررسی‌ بر روی این موضوع صورت گیرد تا به تأیید و رد این فرضیه‌ برسیم اما این فرضیه‌ را به سادگی نمی‌توانیم کنار بگذاریم و باید به این موضوع توجه جدی داشته باشیم تا تکرار این پدیده را شاهد نباشیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷۷
ما ایرانی ها همیشه در توهم بسر میبریم... توهمات مضحک و و پوشالی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
توهم !
بیکاری بد دردیه
تشییع شد رفت
توهم توطئه! چرا باید همچین شخصی ترور بیولوژیکی بشه مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند‌ غیرعامل‌ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
اگر به تاریخ علم (و سیاست به عنوان شاخه ای از علم) نگاه کنید خواهید دید که امپریالیسم هیچکاه به هیج دانشمند و سیاستمداری که ایده مخالف داشته باشد رحم نمی کند. هیچگاه به هیچ دانشمند و سیاستمداری از سایر کشورها که وابسته به تبارش باشد رحم نمی کند و ... در انجام اینگونه ترورها توسط امپریالیسم نباید شک کرد. فراموش نکنید ریاضی مادر علوم است و شاید فقط یک دانشمند ریاضی بتواند سرنوشت علم یک کشور را تغییر دهد. بد نیست بدانید استفان هاوکینگ که در علم فیزیک سرو صدای زیادی به پا کرده استاد ریاضی است.
چرا مرده پرست و خصم جانیم
باشه بررسي كنيد ولي به نظرم توي آمريكا خيلي بيشتر از ايران به افراد نابغه اهميت مي دن!! دليل تناقض گويي اين خبر هم اين است كه آمريكا دليلي نداره از يك مخ رياضيات دعوت به همكاري كنه و هزينه كنه و بعدش انگشت تو چشم خودش بكنه و بعد كلي هزينه اون رو ترور كنه! سعي كنيد در خبر رساني شأن خبر رو رعايت كنيد و محتواي خبري رو طوري تنظيم كنيد كه موضوع آن سخيف به نظر نياد!
مثلا الآن پرداختن به موضوع آتنا و نبود آموزش و پرورش درست و حسابي خيلي بيشتر از احتمال بيوتروريسم با درصد احتمالي بسيار پايين در حد صفر بنا به مشاهدات و سوابق نياز هست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
اینها رو میگن که دشمن فرضی رو خدای ناکرده ما فراموش نکنیم
اخه مگه علم هسته ای داشته، ترور ایشان چ نفعی برا کشور امریکا داره؟
اینو جای دیگه نگید یهتون میخندن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
مگه تا حالا واسه ما گریه میکردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
اگر زنده می ماند و به ایران باز میگشت و علم فیزیک و شیمی را در ایران متحول میکرد باز هم برای آمریکا زیانبار نیود؟ ریاضی مادر علوم است امپریالیسم از دانشمندان بهره برداری لازم را میکند و سپس اگر علم مورد نظر از علوم خاص مثل ریاضی، فیزیک، شیمی و ... باشد و در وابستگی آن دانشمندان به خود شک کند آنها را به هر نحوی از میان میبرد.
اخه کسی نیست بگه چرا این غربی ها تمام نخبه های عزیز ما را جذب بهترین دانشگاه های دنیا می کنن بهشون بورسیه مجانی میدن و گلی اموزش می دن که نخبگی شون و دانششون در حد جهانی می شه؟ ولی بعدش میان از ترسشون تروزر بیولوژیکشون می کنن؟
خوب شرایط را طوری مهیا کنید که شخص نخبه مهاجرت نکنه؟ بنا به آمار بیش از 90 درصد از بچه های المپیادی مهاجرت کردن. این ترور بیولوژیکیه که این عزیزان را از مملکت فراری می دیم و کشور را ژن ارزشمندشون محروم می کنیم.
از خود روسها باید بیشتر ترسید و از روسها بعید نیست که چنین کاری کرده باشند همه مثل هم دشمن ما هستند چه روس و چه امریکا
خدایا ما چقد پر رو هستیم!
برادر ایشون استاد دانشگاه هاروارد بودن و در آمریکا زندگی می کردن ، از موقعی هم که مهاجرت کردن آمریکا دیگه بر نگشتن ایران. به زبان ساده تر ایشون دانشمند آمریکایی بودن و علمشون در اختیار آمریکا.
الان؟
مردتموم شدبابابیچاره
البته آمریکا سابقه ترور بیولوژیک داره و اکنون هم برای خلاص شدن از برخی رهبران مخالف خودش این کار رو انجام میده ولی در مورد خانم میرزاخانی باید دید که چه ارتباطی این مرحومه با ایران داشته که اینقدر حساس بوده که آمریکا این کا رو بکنه.
آیا ایشان با برنامه موشکی ما ارتباط داشته، برنامه هسته ای و ... که باید بررسی بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
توهم تا چه حد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
میتونسته چرک نویسهاش رو بفرسته ایران و بعدا چاپ بشه.
دایی جان ناپلون
خیلی خودتون رو دست بالا گرفتین ما سوادمون ازشما بیشتره و میدونیم امریکا از شماها انسان تره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
بابا با سووووووووووووووااااد
منتظر اعلام رهنمود آقاي تتلو در اين رابظه هستيم
من متاسفم از اينكه برخي افراد نخبه ما از نظر عقلي كم ميارند وزود گول امريكا را ميخورند وبه بهانه ادامه تحصيل وبرخورداري از خدمات رفاهي و... جذب كشورهاي غربي ميشوند كه ضد انسان وخدا هستند گفتند علم را ياد بگير حتي اگر در چين باشد نه گفتند كه برو ساكن چين باش اين نخبه هاي ما زود خودشون را گم ميكنند همين ميرزا خاني كشور خودشون را رها كرده وبه بيگانگان خدمت ميكند صرف تولد در ايران كه ايراني بودن نبايد باشد هركس به هر كشوري خدمت كند تابعيت ان كشور را دارد من به ميزاخاني افتخار نمي كنم هالا چه خودش بميرد يا بكشنش.........
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
متاسف باش-متاسف بمان و در این تاسف بمیر
ناشناس
| - |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
بله درسته
شما که ماشالا عاقلی و زود گول نمی خوری بمون تو ایران ببینیم چه گلی به سر خودت و مردم ایران میزنی

افتخار شما به میرزاخانی و یا عدم افتخارت برای هیچ کسی در دنیا مهم نیست دادش امید.تو خودتو نشون بده یه کسی باش که بهت افتخار کنن واسه کل ملت
ایران بسه

چشم نخوری ایشالا برای خودت اسپند دود کن
کاش بجای اینها چند دقیقه فکر میکردید که چرا تمام المپیادی ها و فارغ التحصیلان نخبه کارشناسی ما در حال فرار از ایران هستند.که شاید از نظر علمی به جایگاه ایشان نباشند اما بعضی ها یشان کمتر هم نیستند و بسیار افراد ارزشمند علمی هستند.چرا اینگونه نخبگان و افراد تحصیل کرده به دنبال گریختن از شرایطی هستند که شما برایشان ایجاد کرده اید و چرا معدود افراد نخبه خصوصا در رشته های فنی و ریاضی بعد از ماندن در ایران دچار سرخوردگی و یاس می شوند.اگر پاسخی برای این نیافتید پس بگویید به جهنم که میروند. به جهنم که عصاره ی ناب علمی و ذهنی کشور ما درست در لحظه ثمردهی توسط بزرگترین دشمن این انقلاب اسلامی یعنی آمریکا چیده میشود.
صندوق بین المللی پول خسارت فرار مغز ها در ایران تنها با احتساب خروج و نه بهره وری آنها در خارج از کشور را سالانه 40 میلیارد دلار برآورد کرده.
به جهنم که این خسارت به کشور وارد می شود.به جهنم که نخبگان ازایران میروند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
کافیه فقط نظرت همین " امید" قبلیتو بخونی
کم نیستند این افراد سطحی نگر در کشور بگذریم
لطفا حین بررسی های علمی تون، یه بررسی هم در پرونده مورد عباس کیارستمی کنید شاید ایشون هم ترور بیولوژیکی شده باشه!!!
یاد دایی جان ناپلئون بخیر!
لازم نیست ترور بیولوژیکی را حتما امریکا انجام بده شاید صهیونیستها این کار را کردن بنابر ملاحظاتی که دارن و یا حتی کشورهای دیگر . در هرصورت دنیای امروز بسیار پیچیده تر از ان چیزی ست که ما ساده لوحانه تصور میکنیم.لطفا خاطرات سوخته ماموران سیا را مطالعه بفرمایید. دزدی علمی/ قتل علمی/ جاسوسی علمی/ ترور علمی همه و همه اصطلاحات رایجی در این حوزه هستند
لطفا نخبه های زنده کشور رو در خاک نکنین و یا فراری ...
سلام : میخواستم به نوبه خود جهت تنویر افکار عمومی چند مطلبی را بیان کنم . بنده دارای مدرک فوق لیسانس ریاضی هستم .علوم ریاضی واقعا" یک دنیای بیکران است .سطح ریاضی در ایران محدود و دارای امکانات ضعیفی است و عملا" نمی توان به مرزهای ریاضی حمله کرده و حقایقی جدیدی کشف نمود جز در چند شاخه خاص ریاضیات . هم اکنون ایالات متحده دارای بالاترین سطوح علوم پایه از جمله ریاضیات است . پیامبر گرامی ما محمد مصطفی ( ص ) چه زیبا فرموده اند برای فراگیری دانش حتی اگر شده به چین بروید . این نشانی از اهمیت فراگیری علوم و بسط و گسترش آن است . مرحوم میرزاخانی قطعا" به سفارش پیامبر خود عمل نمود. او اگر در ایران میماند در خوشبینانه ترین حالت دانشیار دانشگاه تهران یا شریف می شد و بعد از چند سال عملا" فسیل می شد. به خلقت آدمی بنگریم . رحم مادر تا نه ماه توانایی رشد و نمو نوزاد را دارد. برای به کمال رسیدن بایستی عزم سفر نمود و وارد دنیاهای جدیدی شد .
نکته دیگر در خصوص حجاب آن مرحومه است . او عمیقا" شخصی معتقد و ملتزم و دوستدار ایران زمین بود . متاسفانه بالاترین نهادها و مراجع تصمیم گیری جهانی و مجلات تخصصی علمی در اختیار کشورهای بلوک غربی است. مطمئن باشید اگر کوچکترین نشانه های ظاهری حجاب در آن مرحومه وجود میداشت نه تنها از چاپ مقاله ها و آثار گرانقدر او ممانعت و چه بسا سرقت میکردند بلکه حتی کوچکترین آن جایزه های معتبر بین المللی را از او دریغ میکردند .

اما اکنون او افتخار ایران زمین و جهان است . جایگاه او و نام او در ایران و جهان برای قرنها و هزاران سال بعد همانند نام و یاد حافظ و سعدی و فردوسی و خوارزمی و ابوریحان و بوعلی سینا در زمان کنونی است . این موضوع یک بلوف نیست زیرا او مرزهای دانش بشریت را درنوردیده و حقایقی جدیدی از اسرار عالم هستی را آشکار نموده است .

او باعث شده یک نفر از غیر مسلمانان ( همسر او ) با مدرک و دلیل به حقانیت اسلام و پیامبر ایمان آورده و مسلمان شوند . پس زندگی کوتاه او سراسر خیر و برکت بوده و خواهد بود .
خداوندا او را با محمد و آل محمد (ص ) محشور فرما و بهترین سلامها و درودها را بر او بفرست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
خیلی هم مال نبوده چون در ایران با تقاضای کار ایشان مخلفت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
شما هنوز فکر می کنید همه در ایران واقعا حجاب رو دوست دارند؟
ناشناس
| - |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
دمت گرم چه عجب یکی پیدا شد یه نظر خوب بنویسه
این جور جاها که میرسه اکثرا یادشون میره پیامبر گفته " علم را بجویی حتی اگر در ثریا باشه یا چین و..."
داداش ! بنزین های سرطانزا در دوره معجزه هزاره سوم 80 میلیون ایرانی را ترور بیولوژیک کردن ؟ سازمان پدافند غیر عامل و مسئول بهداشت و درمان آن چه برخوردی داشتند ؟ در دیزی بازه ، حیای گربه کجا رفته ؟
کار کشور روسیه و برادر پوتین است
کلا تئوری توهم تو خون ما ایرانیهاست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
درصدش هم داره به بالای صد میرسه
شما چقد ساده اید . من بازم دارم خر میشم . از پراید تروریست تر هست . از بیکاری چه، از دروغ چه ، بابا ول کنید این دشمن دشمن کردنو ، عمرمون با این حرفا تموم شد ، یه چیزو در پرده بگم ، تابچه رو از لولو بیرون خونه نترسونی ،نمیچسبه بهت
چه دنیای ترسناکی شده .چه کارهای زشت و خطرناکی میشه کرد.
الان بر فرض که بررسی شد مشخص شد ترور بیولوژیکی بوده! الان میخواین غرامت بگیرین؟ یا مثلا اگه ایران بود ترور نمیشد؟؟؟
اخه کلا تحقیقات ایشون کاربردی نبودن که به درد کشور خاصی بخورنِ... ایشون حتی اگر برمیگشت ایران هم برای امریکا جای نگرانی نداشت... چون اطلاعات ایشون باعث پیشرفت فنی و تکنولوزی نمیشد حالا بیاد این بنده خدا رو ترور کنه که چی... الان شاید فیروز نادری بیشتر طعمه ترور باشه تا ایشون....
تا زنده بود کسی نه میشناختش و نه نام و یادی از خدا بیامرز میبردند حالا بشینید نبش قبر کنید
بجا ی این حرفها فکر که نه کاری برای بزرگان و اندیشمندان و نخبگان و دانشمندان ایران زمین کنید البته اگر وقت کردید
تمام شد و رفت دیگر توهم ترور کاری از پیش نخواهد برد او اگر هم ترور شده باشد اگر در ایران میماند حتما از حمایت نیروهای محافظ برخوردار میشد .ما مردم مرده پرستی هستیم تا وقتی که او بود بایدمدام از او میگفتیم که چه دانشمندی است هیچ خبری از این بانو دانشمند تا لحظه مرگش در رسانه های داخل نبود .
مرحومه! تو رو خدا دیگه از این اصطلاح استفاده نکنید نا سلامتی ما داریم فارسی صحبت می کنیم
تابناک عزیز بهتر نبود به بررسی علل رفتن (فرار) نخبه‌هایی مثل مرحوم میرزاخانی از کشور که درصد بالایی (90 درصد) را از نخبگان رو شامل میشن بپردازید تا اینکه به این موضوعی که هیچ شاهد و مدرکی ندارید!!!! روس‌ها به خاطر منافعشون همیشه دنبال آمریکا هراسی در بین مردم ما بودند!! آمریکا ظالم هست ولی هر چیزی رو نمیشه بهشون نسبت داد!!!!
فرض کنید انشتین زنده بشه بیاد روستای ما چه کار می تونه انجام بده؟ تعداد گوسفندا و بره های ده در سال بعد رو محاسبه میکنه یا میره میراب میشه زمان آبیاری باغها رو مشخص می کنه قضیه نابغه ها در جهان سوم هم اینه بدون امکانات صد تا نابغه برگردن یک کشور هیچ کاری نمی تونن بکنن. ترور بیولوژیک لازم نیس
بنوش دارو بعد مرگ مريم
چرا مبنای اظهار نظر براساس نظرات کارشناسان روسی ، روسها که خودشان په پا تروریست هستند
وقتی سرویس اطلاعاتی روسیه بهت مشاوره بده ، اینجور احتمالا رم باید در نظر بگیری، کارای خودشو به دیگران نسبت میده!!
فیلم تخیلی زیاد میبینی تابناک ؟
اییشون نخبه بودن خوب هوش بالایی داشتند ولی خیلی از استید دانشگاه ها هم با بدتریتن شرایط در ایران موندن و به نسل جوان دانشگاهی دارن اموزش میدن خدا رحمت شون کنه ارق ملی نداشتن مثل خیلی از نخبگان خدا رحمت کنه ایشونو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
کلا بنده خدا رو دفنش هم کردن تموم شد رفت... دیگه هی روضه خوندن تمامی نداره... همین هایی که توی مملکت موندن رو دریابید... ولی کو گوش شنوا.. باز یکی دیگه میمیره جندین صفحه از رسانه ها اختصاص به مرگ این بیچاره ها داده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
ارق ملی؟؟؟؟ شما داری بسه همین شما ها موندین تو ایران که این بنده خدا ها باید برن شما پاشید برید به خدا همه چیز اوکی میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
ناشناس 14:26 عرق صحیح است . عرق ملی .
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
ناشناس اول راست میگه
لطفا توضیح داده شود اصلا ترور بیولوژیکی یعنی چه؟ برای من خیلی مهمه.چون خانم من هم در سن 43 سالگی بطور کاملا ناگهانی به بیماری سزطان سینه مبتلا شد و یکسال بعد فوت شد و اصلا برای من قابل قبول نیست.هیچکس باورش نمی شود.اصلا علت این بیماری معلوم نیست و هر کسی یه چیزی میگه.یکی میگه مال سموم دفع آفات برنجه،یکی میگه مال رژ لب های دارای مواد سرطان زاست،یکی میگه کار صهیونیست هاست و حالا ترور بیولوژیکی
جالبه برادراني كه خودشان اگر آن زنده ياد در ايران مانده بود با كارهاشون دقش مبدادند و شايد زودتر ميمرد ، حالا شدند دلواپس مرگ ايشان و براش دل ميسوزونند ! اخه عقل كل يه ذره فكر كن الان اين دانشمند داشت كجا زندگي ميكرد و بيشتر به درد كدام كشور ميخورد !؟ و اصولا آمريكا و ديگر كشورها چه سودي برايشان دارد كه دانشمندي كه در دانشگاه آن كشور در حال تدريس است و از آن نفع ميبرند را نرور كند؟؟!!
تا زمانی که زنده بود سراغی ازش نمیگرفتید حالا که مرده عزیز شده براتون
اولين قرباني ترور بيولوزيكي= بيوتروريستي ايران.خصومت پنهاني امريكا خيلي بيشتر از اين حرفهاست.
به هر حال مرگ و زندگی دست خداست و هیچ کس هم از تقدیر خودش که خبر نداره، جوسازی، شایعه و نگرانی بعد از

مرگ هم سودی نداره، اگر خیلی طالب علم نخبه ها هستید امکانات رو از آقازاده ها بگیرید بدید به اینها تا در ایران

بمونند، از مرگ ناگهانی این بنده خدا هم به عنوان کینه و دشمنی آمریکا استفاده نکنید، چقدر توهم، چقدر دشمن

فرضی، چقدر چقدر ....
متاسفم چنین فردی سمت مدیرکل دارد لابد ریسشونم همینجور فکر می کنه خدا بخیر کنه
خدایا ما چه گناهی کردیم
ناشناش ما رو را نمیدن چون نخبه نیستیم نخبه بودن خدا رحمتشون کنه استاد داشتم از دانشگاه سوربن یا هاوارد که با بدترین شرایط موندن ودارن کار میکنن خوب شرایط انور اب برای نخبه و غیر نخبه همیشه پر رنگ و لعاب تر بوده مطمئن باش اگر نخبه بودم که نیستم ترجیح می دادم در مملکتم بموننوبه کشورم خدمت کنم البته خوب از موفقریاشی جناب
عملکرد آمریکای جهانخوار شبیه آب میوه گرفتن است
یک بررسی و تحقیق هم در حادثه تصادف اتوبوس که ایشان در ایران حضور داشت بشود
نخبه در آمریکا و در همون دانشگاه هایی که ایشون بوده کم نیست.
تک نخبه جهان نبود ایشون.
تابناک جون مخاطبات مثله خوت
بابا ترور بیولوژیکی چیه؟
الان دوره جنگ گرم وسردگذشته.
دوره جنگ آرام و بیسروصدا باتغییر نگرشها، اعتقادات و فرهنگ ملت هاست.
ايشون سرطان سينه داشتن احتمالا بدون علامت بوده و دير متوجه شدن وقتي متوجه شدن سرطان پخش شده ، اين مورد خيلي نادر نيست كه بحث ترور و غيره رو مطرح ميكنن !!!!
پسر چهارده ساله من هم تا خبر را شنید این احتمال را مطرح کرد , من برایش توضیح دادم که با توجه به ماهیت علم ریاضیات که قابل به انحصار درآوردن نیست و نمیتوان مانند علوم شیمی و فیزیک (بخصوص هسته ای) استفاده مستقیمی از آن برای ساخت سلاح و غیره انجام داد
اولا که این خانوم اصلا نمیخواست بیاد ایران و دللی هم برای ترورش نبود
ترور بیولوژیک یعنی سبزیجات آلوده،یعنی نیترات در آب شرب،یعنی هوای آلوده ،یعنی بنزین آلوده،یعنی روغن پالم در لبنیات و......در واقع این کردم ایران هستند که دارند ترور بیولوژیک می شوند.
بعضیها میگویند امریکا امکان تحصیل او را فراهم کرده، این سادلوحی شما را نشان میدهد ایشان قبل از ورود به امریکا برنده جایزه بیمااللی المپیاد شدند و تا فوق لیسانس درس خواندن و بعد حسابی که رشد کرد امریکا برای بهره برداری از او در مقطع دکترا دعوتش کرد. طوری میگویید تحصیل مثل اینکه برای لیسانس رفته بود امریکا.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی