پانصد و نود و سومین «تابناک پلاس»؛

ویدیوی از سلاح تازه آمریکا علیه ایران / ویدیوی آخرین لحظات زندگی صدام از زبان مجری اعدامش / ویدیوی حملات عجیب رامین به بیت امام خمینی، هاشمی و مهناز افشار / ویدیوی کپی برداری نعمت زاده از روی دست رئیس جمهور / دوربین مخفی مزاحمت خیابانی برای سه مدل خانم

کد خبر: ۷۱۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 18 July 2017
ویدیوی از سلاح تازه آمریکا علیه ایران / ویدیوی آخرین لحظات زندگی صدام از زبان مجری اعدامش / ویدیوی حملات رامین به بیت امام خمینی، هاشمی و مهناز افشار / ویدیوی کپی برداری جالب نعمت زاده از روی دست رئیس جمهور / ویدیوی دوربین مخفی مزاحمت خیابانی برای سه مدل خانم!
«تابناک پلاس»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پانصد و نود و سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می‌شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
 
در پانصد و نود و سومین «به اضافه تابناک» تماشا می‌کنید: ویدیوی از عملیاتی کردن سلاح تازه آمریکا علیه ایران / ویدیوی آخرین لحظات زندگی صدام از زبان مجری اعدامش / ویدیوی حملات عجیب محمدعلی رامین به بیت امام خمینی، هاشمی و مهناز افشار / ویدیوی کپی برداری نعمت زاده از روی دست رئیس جمهور / ویدیوی دوربین مخفی مزاحمت خیابانی برای سه مدل خانم!

ویدیوی از سلاح تازه آمریکا علیه ایران / ویدیوی آخرین لحظات زندگی صدام از زبان مجری اعدامش / ویدیوی حملات رامین به بیت امام خمینی، هاشمی و مهناز افشار / ویدیوی کپی برداری جالب نعمت زاده از روی دست رئیس جمهور / ویدیوی دوربین مخفی مزاحمت خیابانی برای سه مدل خانم!        
ویدیو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت بالا برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم پایین تر را دانلود یا تماشا کنید.
 
تعداد بازدید : 10738
 
 
 
 
 
 
 
 
بازدید 42987
۷
«تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می‌شود
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
دوستان تابناك اگر به سوره ٢٤ توجه كنند متوجه ميشوند كه اولين سطور مربوط به آقايان هست و موظف ميشوند كه در هنگام مواجهه با بى حجابى سر خودشان را پائين بياورند. شما بگوئيد در كشور اسلامى چند مرد بى حجب وحيا وجود دارد؟ شمارش از شما.
این آمار چیزی را عوض نمیکنه و در اصل غلطه
مثل اینه که بگیم آمار فروش پراید بالاست پس ماشینه خوبیه.
واقعا بانوان تنها هیچ امنیتی ندارند و باید همراه داشته باشند مشکل حجاب نیست مشکل ذهنیت مردان ایران است
با سلام، بین نوع پوشش این خانم ها و مزاحمت نسبت معقولی وجود داشت و اینکه این مطلب رو رد کردید منطقی نبود
دوربین مخفی شما یک واقعیت ه.البته اگر بپذیریم.
آنقدر آسمان و ریسمان می کنه، که دلم برای خبرنگار سوخت. طفلک چشاش گرد می شه و گیر می کنه که چی بپرسه
این اقای رامین چه شخص عالیقدری است !!!!!که شمای تابناک اندیشه هایش را منتشر میکنید .