بازدید 6090
۳

علت مرگ دوقلوهای بهم چسبیده نیکشهری

رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: دوقلوهای نیکشهری که از ناحیه سینه و شکم به هم چسبیده بودند به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته در ایرانشهر صبح سه شنبه فوت شدند.
کد خبر: ۷۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 18 July 2017
رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: دوقلوهای نیکشهری که از ناحیه سینه و شکم به هم چسبیده بودند به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته در ایرانشهر صبح سه شنبه فوت شدند.

به گزارش فارس، فرهاد دادگر در خصوص فوت دوقلوهای نیکشهری اظهار داشت: این دوقلوها حاصل دومین زایمان طبیعی مادر نیکشهری در تاریخ 23 تیر امسال در بیمارستان 22 بهمن نیکشهر بودند.

وی افزود: مادر به همراه نوزادها برای ادامه درمان و ویزیت متخصص کودکان و نوزادان به بیمارستان ایران ایرانشهر منتقل شده بود. این دوقلوها دقایقی قبل به دلیل نبود امکانات پزشکی پیشرفته فوت شدند.
رئیس بیمارستان ایران ایرانشهر گفت: یکی از قل ها دچار ترشحات صفراوی شده بود و باید برای ویزیت فوق تخصص نوزادان و فوق تخصص جراحی کودکان به مرکز مجهزتر اعزام می شد.

دادگر اظهار داشت: با وجود پیگیری های لازم برای اعزام نوزادان متأسفانه به دلیل پذیرش نکردن مراکز بالاتر، این 2 نوزاد جان خود را از دست دادند.
این اتفاق در حالی رخ داده است که رئیس بیمارستان 22بهمن نیکشهر چند روز قبل در اظهار نظری اعلام کرده بود: این دوقلوها از لحاظ جسمانی هیچ گونه مشکلی ندارند و تنها مشکل آنان بهم چسپیدگی از ناحیه شکم و سینه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
باید پاسخگو باشن یعنی چی قبولش نکردن؟
عجب کشوری.واقعا تاسف بار هست کشوری با این همه هزینه برای بهداشت و درمان.اگه واقعا بیمارستانهای بزرگ کشور از پذیرش این دو کودک خودداری کرده باشند باید به شدت با مسئولین اونها برخورد بشه.
احتمالا وزیر محترم دستشان بند تهیه مقدمات و موخرات آزادی حسین آقای فریدون بوده و فرصت رسیدگی نداشته اند!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل