بازدید 3273
۲

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای غرب تهران

کد خبر: ۷۱۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 18 July 2017
رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری سارق موبایل قاپ حرفه ای و سابقه دار با بیش از 40 مورد سرقت گوشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد منصور حشمتیان گفت: در پی افزایش سرقت های قاپ زنی و کیف قاپی توسط سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا با پلاک مخدوش که ترک نشین موتور زنی با کلاه نقابدار بود مراتب دستگیری سارقان به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با استفاده از عوامل تخصصی و گشت های موتور سوار نقاط آلوده مورد پوشش انتظامی و نامحسوس قرار گرفت تا اینکه سارقان مذکور در خیابان خاوران بلافاصله پس ازقاپ زدن گوشی زنی، شناسایی شده و مورد تعقیب قرار گرفتند.
 
رئیس کلانتری 132 نبرد عنوان داشت: پس از دقایقی تعقیب و گریز سارق اصلی که دارای سوابق متعدد کیف قاپی و سرقت بود دستگیر شد.
 
وی با اشاره به اینکه متهم ترک نشین با استفاده ازشلوغی و ازدحام جمعیت از صحنه متواری شد و تلاش برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد، افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه به بیش از 40 مورد گوشی قاپی اعتراف کرد که با دستور قضائی برای بررسی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
این داستان دزد سابقه دار و پلیس تا کی باید ادامه داشته باشه؟؟؟دزد سابقه دار که مزه پول مفت زیر زبونش رفته به این راحتی ها دست از خلاف بر نمی داره.حالا هی بازداشت بشه هی ازاد بشه.باید از اینها تو شرایط سخت کار مفت کشید تا مزه پول مفت رو فراموش کنن.
سلام


خاوران غرب تهرانه؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار