بازدید 10730
۳

پاسخ «دیوار» به اولتیماتوم حذف آگهی هنجارشکن

کد خبر: ۷۱۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 18 July 2017
روز گذشته برخی نشریات و خبرگزاری ها اعلام کردند که دادستان مشهدبا اعلام ضرب الاجل 72 ساعته به دیوار (از تاریخ 24 تیرماه) این اپلیکیشن را ملزم کرده است که در بازه زمانی اعلام شده، آگهی های غیراخلاقی و هنجارشکن را حذف نماید و در غیر این صورت دیوار فیلتر می شود.
 
به گزارش خراسان، حالا دیوار با انتشارپاسخی  به این گزارش واکنش نشان داده  که سایت دیوارآن را منتشر کرده است: پیرو تماس‌هایی با نهادهای ذیربط، تیم حقوقی دیوار از نامه‌ یک مقام انتظامی و درخواست بازبینی و حذف چند آگهی  خبردار شد که هنگام انتشار خبر مربوطه در رسانه‌ها، برای دیوار، ارسال هم نشده بود.
 
دیوار اکنون بستری گسترده برای ارائه‌  خدمات و کالا برای کسب‌وکارهای خرد و کلان فراهم کرده و زمینه‌ ساز اشتغال بیشتر در کشورمان شده است.
 
دیوار در این میان، گاه تذکرهایی مبنی بر حذف یا اصلاح برخی آگهی‌ های میزبانی شده دریافت می‌ کند و در این مسیر و جهت حفظ امنیت و حرمت کاربران ایرانی، همواره پذیرای انتقادها، تذکرات و پیشنهاد های پلیس فتا، مقام‌ های قضایی، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و سایر سازمان‌های مرتبط بوده‌ و نهایت همکاری را با آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داده است.
 
نامه‌ یکشنبه هم از سایر گزارش‌ هایی که در تعاملات رایج ما و نهادهای ذیربط انجام می‌شود،‌ مستنثی نبوده و اکنون با پیگیری دیوار، آگهی‌های مذکور نیز حذف شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بایدحذف شودپرازآگهی های مراکزغیرمجازماساژوخانه های فساداست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
يعني با حذف آگهي خانه هاي فساد برچيده ميشود ؟
اين يعني پاك كردن صورت مسئله
ostad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
شما دنبال آگهی های خوبش باش وقتی جستجو می کنی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی