بازدید 6332
۲

رمال بخت‌بازکن ۱۸۵ میلیون به جیب زد

کد خبر: ۷۱۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴ 18 July 2017
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی اصفهان از کشف کلاهبرداری ۱۸۵ میلیونی و دستگیری رمال «بخت بازکن» در کلانشهر فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ جهانگیر کریمی، با اشاره به دستگیری رمالی در اصفهان با کلاهبرداری ۱۸۵ میلیون تومان گفت: این فرد مدعی درمان بیماران و گشایش بخت جوانان بوده است و در هر بار ویزیت این افراد مبالغ زیادی را از آنها دریافت می‌کرده است.

وی با بیان اینکه به دنبال شکایات متعدد در خصوص این فرد پرونده تشکیل و بررسی این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت، افزود: باید توجه داشته باشیم که رمالی و فالگیری جرم بوده و از این رو این فرد مجرم شناخته می‌شود.

کریمی تصریح کرد: در حال حاضر این فرد رمال دستگیر و در حال تشکیل پرونده برای تحویل به مراجع قضایی است. این شخص در بازجویی‌های اولیه به انجام ۱۸۵ میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان اصفهانی اعتراف کرده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به پیدا شدن ابزارهای مختلف دعا نویسی و رمالی از منزل متهم توصیه کرد؛ شهروندان به آموزه‌های الهی تکیه کنند و از اعتماد به عقاید و دیدگاه‌های انحرافی پرهیز نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
آدمی وقتی له و قراضه شود از مگس هم ضعیف تر میشه.
حقايق خود بخود آشكارميشوند فداي خرافات و گزافه گويي هاي ادمهاي رواني و از خدا بيخبر نكنيم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار