بازدید 4064

دلیل اصلی کاهش واردات گوشت چیست؟

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: تبلیغات سو علیه کیفیت گوشت های وارداتی، کاهش تقاضا برای خرید در بازار را به همراه داشته است.
کد خبر: ۷۱۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 17 July 2017
رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: تبلیغات سو علیه کیفیت گوشت های وارداتی، کاهش تقاضا برای خرید در بازار را به همراه داشته است.

منصور پوریان رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت واردات گوشت اظهار داشت:  روزانه 35 الی 40 تن گوشت جهت تنظیم بازار داخلی از کشورهای گرجستان، آسیانه میانه و استرالیا وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات سو، علیه گوشت های وارداتی کاهش تقاضا در بازار را رقم زد، افزود: با وجود آنکه لاشه های وارداتی تابع قوانین دامپزشکی است از این رو کاهش تقاضا برای گوشت های وارداتی جای تعجب است.

پوریان ادامه داد: براین اساس تنها، نبودِ تبلیغات جهت مصرف موجب شده، افراد به سمت گوشت های داخلی با نرخ های بالا روند.

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده از افزایش قیمت گوشت داخلی خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه با دنبه درب کشتارگاه با نرخ 34 هزار و 500 تومان به قصابی ها و با نرخ های 42 هزار تومان به بالا به مشتری عرضه می شود.

وی با اشاره به ضرورت واردات دام زنده تصریح کرد: امکان واردات دام زندۀ با کیفیت،  به قیمت هر کیلو 13 هزار تومان  جهت تنظیم بازار  و عرضه به کشتارگاه ها وجود دارد، که همواره این امر کاهش نرخ دام زنده داخلی را به همراه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان