بازدید 6304

ترخیص روحانی مجروح حادثه مترو شهرری

عصر امروز حجت‌الاسلام ذوالفقاری که در حادثه متروی شهرری مجروح شده بود از بیمارستان مرخص شد.
کد خبر: ۷۱۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 17 July 2017
عصر امروز حجت‌الاسلام ذوالفقاری که در حادثه متروی شهرری مجروح شده بود از بیمارستان مرخص شد.

حسن ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایلنا از ترخیص حجت‌اسلام ذوالفقاری روحانی مجروح در حادثه متروی شهر‌ری خبر داد و گفت: ساعتی پیش پدرم از بیمارستان ترخیص و برای سپری کردن دوران نقاهت در منزل بستری است.

او در تشریح حادثه متروی شهرری گفت: زمانی که پدرم قصد سوار شدن به قطار مترو را داشت فردی از پشت به او حمله و با ضربات متعددی که با سلاح سرد بر او وارد می‌کند موجب پاره شدن تاندوم کف دست، و جراحاتی از بالای گوش تا زیر چشم و گردن نزدیک شاهرگ می‌شود.

فرزند روحانی مجروح حادثه متروی شهرری گفت: تیم درمانی اقدامات لازم را انجام داده و حتی کف دست ایشان که دچار آسیب شده بود را عمل کردند تا انشاء الله پدرم بتواند باز هم از دست خویش استفاده کند.

ذوالفقاری درباره اینکه آیا پدرش از قبل با فرد مهاجم آشنائیت داشته است گفت: پدرم قبلا در به عنوان قاضی در دادگستری  مشغول به فعالیت بود و این احتمال وجود دارد که ضارب در گذشته پرونده‌ای در نزد پدرم داشته باشد.

او درباره اینکه آیا موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جانب حجت‌الاسلام ذوالفقاری صحت داشته است اظهارکرد: به گفته پدرم او منتظر قطار مترو بوده و اصلا پیش از حمله، چهره ضارب را ندیده که بخواهد با او گفت‌وگو و امر به معروف داشته باشد.
 
ترخیص روحانی مجروح حادثه مترو شهرری 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر