بازدید 4200

قتل به خاطر شوخي كردن

کد خبر: ۷۱۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 17 July 2017
شوخي‌كردن كارگران در كارگاه ضايعات، فرجامي جز قتل نداشت. متهم كه بعد از حادثه از محل فرار كرده بود، سرانجام بازداشت شد و به جرمش اعتراف كرد.

به گزارش جوان، هشتم اسفندماه سال گذشته مردي 29 ساله به نام مهدي، سوار بر خودروي وانت خود وارد كارگاه، ضايعات پلاستيك در منطقه باقر‌شهر شد. 

مهدي از مدت‌ها قبل براي خريد و فروش ضايعات به اين كارگاه مي‌آمد. آن روز اما در نبود مدير كارگاه مهدي شروع به شوخي‌كردن با كارگران كرد. 

شوخي اما خيلي زود رنگ و بوي دعوا به خود گرفت. با شدت گرفتن دعوا مهدي دست به چاقو برد و زماني كه يكي از كارگران را مقابل خودش ديد، او را با ضربه چاقو هدف قرار داد و از محل گريخت. 

با تماس كارگران با اورژانس و كلانتري 175 باقرشهر مأموران در محل حاضر شدند. در اولين گام معلوم شد كارگر 18 ساله كه علي نام داشت به علت شدت جراحت فوت شده است،

 بنابراين پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي مأمور رسيدگي به پرونده شدند. در اولين گام خانه مهدي، عامل حادثه در باقرشهر شناسايي شد، اما معلوم شد كه متهم از محل گريخته است.
 
 كارآگاهان سرانجام مخفيگاه مهدي را در اسلامشهر شناسايي و دو روز قبل او را بازداشت كردند.

 مهدي در اولين بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: روز حادثه براي فروش ضايعات پلاستيك، با وانت شخصي‌ام وارد كارگاه شدم. مدير كارگاه در محل كارش نبود. بعد با چند نفر از كارگران سر شوخي را باز كردم. در حال شوخي بوديم كه ناگهان آنها شروع به مسخره كردن من كردند. من ناراحت شدم و شوخي‌مان به دعوا تبديل شد.  

وقتي دعوا بالا گرفت آنها چاقوهايشان را كه با آن كار مي‌كردند، برداشتند. من هم چاقويم را برداشتم و با هم درگير شديم. در يك لحظه پسر نوجوان كه اصلاً در دعوا حضور نداشت، مقابلم قرار گرفت. من روي رفتارم كنترل نداشتم و با چاقو ضربه‌اي به او زدم كه منجر به مرگش شد. 

بعد از حادثه ترسيدم و فرار كردم، اما سرانجام بازداشت شدم. 

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: بررسي‌هاي بيشتر در اين باره ادامه دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس