بازدید 4013
۱

موضوع امر به معروف صحت ندارد

کد خبر: ۷۱۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 17 July 2017
روحانی مجروح حادثه روز شنبه در ایستگاه مترو شهرری با بیان اینکه ضارب را اصلاً ندیدم گفت: ضارب به صورت ناگهانی و از پشت با جسمی تیز ضربه‌ای به گردنم وارد کرد.

به گزارش ایران، حجت‌الاسلام خلیل ذوالفقاری با بیان اینکه همه این وقایع در چند ثانیه اتفاق افتاد به ایرنا گفت: وقتی ضربه به گردنم خورد درصدد مقاومت برآمده و تلاش کردم جسم تیز را از ضارب بگیرم. 

به همین دلیل و با مقاومت در برابر حمله ضارب، کف دست چپ و گونه سمت راست صورتم نیز دچار پارگی شد و پس از آن از حال رفته و چیزی متوجه نشدم. 

2 نفر از حاضران در ایستگاه مترو نیز تلاش کردند که جسم تیز را از ضارب بگیرند که این 2 نفر نیز در جریان درگیری با ضارب مصدوم شدند.

وی با اشاره به بهبود شرایط جسمی‌اش اظهار کرد: پزشکان برای اطمینان خاطر، بنده را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند که پس از انتقال به بخش و در صورت نبودن مشکل تا 2 روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوم.

ذوالفقاری در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر اینکه حادثه پس از اقدام وی برای امر به معروف ضارب روی داده گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد.

گفتنی است مرد 40 ساله، روز شنبه با استفاده از سلاح سرد در ایستگاه مترو شهرری، یک روحانی و 2 شهروند دیگررا با چاقو مجروح کرد.

همزمان با ورود نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه مترو، تلاش برای دستگیری فرد مهاجم آغازشد اما او به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد توجهی نکرد که در نهایت با تیراندازی پلیس از ناحیه پا مجروح شد اما در مسیر انتقال به بیمارستان جان سپرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
با سلام
با عرض تاسف بابت اتفاقی که برای این برادر روحانی افتاده که متاسفانه یک شرور از خدا بی خبر بنظرم بعلت گذشت بیش از حد قضات دادگستری با داشتن چند سابقه کیفری اینقدر وقیحانه شروع به ضرب و جرح مردم بی گناه کرده و مثل زومبیها به جان مردم می افتد و با تشکر فراوان از مامور پلیس که با شلیک خود این شرور را هلاک و آرامش را به جامعه برگردانند که باید از این پلیس فداکار قدردانی و ترفیع بگیرد ضمنا به پلیس و ماموران مجوز دهید که اگر اشرار شرارت کردند مجازند سر آنها را با تیر هدف قرار دهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان