بازدید 20482

فرار همسر و فرزندان قاتل آتنا از شهر

کد خبر: ۷۱۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 17 July 2017
برادر قاتل آتنا می‌گوید که پس ازاین حادثه مردم شهر با خانواده آنها رفتار بدی داشته و همسر و فرزندان قاتل، سرگردان شده‌‌اند.

به گزارش همشهری، رسيدگي به پرونده قاتل آتنا كوچولو در حالي ادامه دارد كه خانواده قاتل به‌رغم اينكه در كشف راز جنايت به پليس و دستگاه قضايي كمك زيادي كرده و براي اين اتفاق داغدارند، اما از سوي مردم شهر مورد بي‌مهري قرار گرفته‌اند.

يكي از برادران قاتل در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: ما 7برادر و يك خواهريم. خانواده‌مان مذهبي هستند و برادر كوچكترم جوان‌ترين خادم مسجد محل بود اما حالا كه اين اتفاق افتاده، مردم ما را به چشم ديگري مي‌بينند.

درحالي‌كه اسماعيل(قاتل آتنا) تنها عضو از خانواده ما بود كه رفتار درستي نداشت و از وقتي وارد بازار شد، پول‌پرست شد و در نهايت هم جنايتي كه رقم زد، نه‌مردم شهر، كه ما را هم شوكه كرد.

مرد جوان ادامه مي‌دهد: به‌خاطر قتل آتنا، ما هم عزاداريم و هم شرمنده. اما اگر كمك ما نبود، شايد راز اين پرونده فاش نمي‌شد. از وقتي برادرم دستگير شد و پليس گفت كه به او مظنون است، ما دنبال راهي بوديم تا به كشف حقيقت كمك كنيم تا اينكه يك روز برادرم از زندان با همسرش تماس گرفت و گفت كه مقداري موادمخدر در پاركينگ دارد و از او خواست كه مواد را جابه‌جا كند تا پليس شك نكند.

وقتي همسر برادرم اين مسئله را به ما گفت، شك كرديم. براي همين ماجرا را به پليس و دادسرا خبر داديم. اگر تماس ما نبود، پليس از ماجراي پاركينگي كه برادرم در خانه همسايه داشت باخبر نمي‌شد.

از سوي ديگر چون اعتراف نكرده بود، قرار بود به‌زودي آزاد شود و اگر آزاد مي‌شد حتما جسد را ناپديد مي‌كرد. اما تماس ما باعث شد كه جسد آتنا در بشكه پلاستيكي در پاركينگ كشف شود و به اين ترتيب راز پرونده فاش شد. پس از اين اتفاق ما هم به آرامش رسيديم. چرا كه انتظار يك خانواده به پايان رسيده و سرنوشت آتنا روشن شده بود. اما پس از اين ماجرا، مردم به مغازه‌ برادرم حمله كردند و آنجا را آتش زدند. حال آنكه مغازه اجاره‌اي بود. پس از اين ماجرا، از همسر برادرم خواسته شد كه شهر را ترك كند. او دست دختر و 2پسرش را گرفت و رفت. اما هيچ‌كس نپرسيد كه آنها چطور بايد روزگارشان را بگذرانند و كجا بروند. درصورتي كه بايد امنيت آنها كه نقشي در اين ماجرا نداشتند تأمين مي‌شد.

اگر همسر برادرم نبود، جسد آتنا پيدا نمي‌شد. علاوه بر او تعدادي از برادرهايم هم مجبور شدند براي مدتي شهر را ترك كنند و حتي در محل كارشان حاضر نشوند. حتي مادرم زماني كه براي خريد نان بيرون مي‌رود، رفتار بدي با او مي‌شود. برادرم با بقيه برادرهايش هم ارتباط زيادي نداشت. سال 81، از همسر اولش جدا شد و حدود يك سال و نيم بعد دوباره ازدواج كرد و نه همسر و نه فرزندانش خبر نداشتند كه او دست به چه كاري زده است. اما حالا ما هم داريم تاوان اشتباه هولناك برادرم را مي‌دهيم و حتي عده‌اي از طريق تلگرام اخباري جعلي منتشر مي‌كنند كه نشان دهند ما هم مثل اسماعيل هستيم.‌ با اين حال با همه بدرفتاري‌هايي كه نسبت به ما شده، باز هم خوشحاليم كه همكاري ما باعث شد جسد آتنا كشف و اين راز فاش شود.

براساس اين گزارش، رسيدگي به پرونده قاتل آتنا در حالي ادامه دارد كه روز گذشته، سخنگوي قوه‌قضاييه نيز از نقش خانواده قاتل در پيدا شدن جسد دختربچه گمشده گفت و اينكه دستگاه قضايي پيگير پرونده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۳۵
واقعا که این انسان ها چه موجوداتین . انگار همونا که سنگ میزدن به خونه زن و بچه این قاتل همه فرشته ان و همه پاک. بابا خانوادش چه گناهی کردن. گناه هر کس گردن خودشه الان بچه های این قاتلم دست کمی از آتنا ندارن درست نیست به خدا خودشو بگیرن هر بلایی سرش میخوان بیارن ولی خانوادش چه گناهی کرده. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
دربين همان افرادي كه سنگ به خانواده قاتل مي زنندهستند كساني كه خودشان هم افكار منحرفي دارند وكمتر ازاين قاتل نيستند ازباقي مردمان عاقل وباشرف اين شهر تقاضا مي شود مراعات اين خانواد خصوصا دختر وپسرش رابكنند
متاسفانه باز هم داریم از اون سر بوم می افتیم . جنایت یک فرد چه ارتباطی با زن و بچه بی گناهش داره . مگر ما قاضی هستیم که همه را بدون قضاوت مجرم می شناسیم.
این رفتارها نشون میده اکثر ایرانی ها عادت کرده اند فرا قانونی عمل کنند و این باعث پایمال شدن حقوق دیگران و ظلم مضاعف به افراد میشود
به نظر من انسان نمی تونه سالها با یک قاتل روانی زندگی کنه ولی اصلا متوجه نشه.
مردم شهر کاملا حق دارند اولا از این خانواده می ترسند که کاملا طبیعی هستش
درثانی بزارید درس عبرتی بشه برای همه طبهکارا چرا از بخشیدن قاتلا و اسد پاش ها باید خوشحال بشیم وقتی بخشیده می شن این جریانات هی تکرار می شه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
و لا تزروا وازره وزر اخری
گناه هیچ کس را دیگری به دوش نمیکشد
عجب ادم هایی هستند توقع مهربانی هم دارند؟چقدر مظلوم نمایی هم میکنند ؟نمیگم باید بدرفتاری بشه بهشون اما باید بدونند خانواده انها موجبات این جنایت هولناک را باعث شده و توقع نرمش و مهر و عطوفت و جایزه نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
پسر نوح هم با بدان بنشست.ایا باید سر نوح را با سنگ بشکنند؟
اینکه در تحقیقات پلیسی همکاری کردید وظیفه شما بوده پس منت نگذارید ضمنا حقیقت هیچ وقت پنهان نمی مونه، دیر یا زود جسد یه جایی کشف میشد.

بفروشید برید یه شهر دیگه تا هم خودتون آرام باشید هم مردم شهر.
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
ایا اگر شخص شما اشتباهی کردید فرزندان بی کناه شما باید تاوان بدهند؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
وظیفه ای که شاید خیلیا اگر جای این آدما بودن بهش بی توجه بودن و منافع خانوادشونو در نظر می گرفتن چرا باید اینا به خاطر جرم یکی دیگه مجازات بشن این بی قانونی نشون میده که خیلیاا استعداد انجام جرمو دارن!!
جالب بود!!. یک برادر خادم مسجد دیگری جانی و قاتل. طبق ادعای برادر دیگر همگی از یک خانواده مذهبی.
واقعا آدم نمیدونه چی بگه.... خدا خودش به همه ما و اونا صبر جزیل بده...
اما یه سئوال: چرا در جامعه اسلامی ما این اتفاقات اینقدر زیاد شده؟ چرا در سیستم آموزشی کشور ما چه قبل و چه بعد انقلاب از علوم انسانی استفاده بهینه نشده و به کنج عزلت رونده شده؟
چرا والدین ما چه قبل انقلاب، چه بعد انقلاب، هیچگونه آموزشی در مورد مسائل جنسی، نوع رفتار با غریبه ها و اینکه به هرکسی اعتماد نکنیم تا مورد تعرض و یا سوء استفاده(چه جسمی چه روانی) قرا نگیریم؛ ندادن؟
ما تا کی می خواهیم با خود سانسوری از سمت والدین، و اهمال کاری از سوی دولت و نهادها و سازمانهای مسئول در زمینه رفتارهای اجتماعی، این مسیر رو ادامه بدیم؟!
ما تا کی مکی خواهیم برای ازدواج دو تا جوان، فقط به تست اعتیاد و ایدز و اینها بسنده کنیم؟ آیا جای خالی تستهای رفتار شناسی و روانشناسی در همهء جاهای این کشور دیده نمیشه؟
آیا بهتر نیست دولت و حکومت، برای بیش از این روانی نشده مردم، راه چاره ای که قابلیت اجرایی شدن داشته باشه بیندیشند؟
آنها بیشتر از خانواده مقتول به حمایت نیاز دارند.مشکل اینه ما قاتلان آینده رو با کار گذاشتن بمب ساعتی به نام تحقیر پرورش می دهیم.
گاهي مردم ما آنقدر جوگير يك حادثه مي شوند كه متوجه نمي شوند در جايي ديگر به عده اي بي گناه ظلم مي كنند.
کلا بیشتر ما مردم ایران وقتی جو گیر میشیم خیلی بیخود میشیم
پس نقش پلیس چیه؟ چرا پلیس از خانواده ای که به کشف راز جنایت کمک کرده اند و از قاتل اعلان برائت هم می کنند، حمایت نمی کنه؟ مردم با چه دلگرمی به پلیس کمک کنند؟
آقا راست میگه "به شوشتر زدند گردن مس گری"داستان چه ربطی به این بیچاره ها داره.حتی و همسر وفرزندان این شخص هم گناهی ندارند
مردم بایدفرهنگ وشعور داشته باشندکه هرچیز جای خود دارد خانواده مقتول مقصر نیستند آنها که مسئول قتل نبودند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
خانواده قاتل منظورتونه دیگه
مردم کار درستی کردند تا عبرتی شود برای سایر اشرار
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
نه دوست عزیز کار درستی نکرده اند.بلکه با این کار بی عدالتی رو به فرزندان کوچک قاتل یاد داده ایم.چیزی که شاید تا الان نمیدانستند.قاتلان دیگه ای تربیت نکنیم..
این رفتار، عین بی عدالتی و بی انصافی است. گناه کار کسی است اما جرم آن را باید کسانی دیگر بکشند.
مردم احساسی و افراط وتفریط
افرادي كه خانواده قاتل را اذيت ميكنند خودشان دست كمي از قاتل ندارن.
ملت افراط و تفریط ! همه باید تکه هایی از فیلم حضرت مریم که این روزها در فضای مجازی وجود دارد را که نشان میدهد مردم خواستار صدور حکم سنگ سار یک زن مجرم هستند را از حضرت عیسی مسیح (ع) بگیرند ، حضرت میفرمایند اولین سنگ را کسی بزند که هیچ گناهی نکرده است !
اگر خانوادش بشکه را نابود میکردن دیگر از این مشکلات خبری نبود ملت ما جنبه خوبی ندارند
چطورمیفرماییداگرمانبودیم جسدپیدانمیشد؟آیاجسدداخل بشکه پلاستیکی متعفن نمیشدولونمی رفت؟!
خانواده قاتل باید از طرف دولت و پلیس مورد حفاظت قرار بگیرند و مردم هم اگر به اجرای عدالت از طرف قوه قضاییه اعتماد دارند نباید با خانواده قاتل بدرفتاری کنند. اگر اونها مجبور به فرار از شهر بشوند کدام یک از ما که ابراز همدردی میکنیم حاضریم توی شهرمون براشون سرپناه درست کنیم؟؟
ای اهل مغان من به عنوان یک آذربایجانی هموطن و همزبان شما که ساکن تبریز هستم ازتون میخوام لطفا منصف باشیم دشت مغان و مردمش در آذربایجان به عنوان خونگرمتری مهربانترین و کم جرم و جنایتترین شهر در دیار آذربایجان معروفه طبیعیه که از این ماجرا شوکه و ناراحت باشید چون در شهر سالم و کم جنایتی زندگی میکنید ولی انصاف را رعایت کنید
در اشتباه بودن رفتار مردم در آزار خانواده قاتل شکی نیست
ولی همه باید بدونیم این ناهنجاری ها تو جامعه یک دلیل بیشتر نداره مردم بی حساب کتاب محصولات بی فرهنگی و جهل غرب که برای تولید ثروت کثیف هست رو خیلی راحت و بدون توجه و لحظه ای تعقل مصرف می کنن خیلی راحت تصاویر و فیلم های خشن و کثیف رو که دارای صحنه جنسی رو در اختیار همدیگه به رایگان می زارن بعد که این بلاها سرشون می آد سر خانوادهای بی گناه یا کم تقصیر میریزن وقتی کثیف ترین کار ها رو در ابزار های همراهمون نگهداری میکنیم وبهمدیگه نشون میدیم و قهقه سرمی دیم یادمون میر ه ک با نشادادن این مطالب صخیف و کثیف داریم متجاوز یا قاتل بعدی رو آماده میکنیم من خودکم آسیبش رو دیم
مرد مسنی رو میشناسم بادین این فیلماها ی که بصورت اتفاقی متوجه استفادش توسط فرزندش شده بود برای مردم مشکل در ست کرد بود پس هی شعار ندین آدم باید خودش مراقب باشه این حرف های معتادیمن به این کثافت کاری ها برای توجیه هستش بازی با آتش نکنید دامنتون رو میگیره
اونا اگر هم در شهر وی ماندند هر نگاه دیگران خنجری میشد که ذره ذره آنها را میکشت،اما سازمان بهزیستی یا نهاد های مردمی اکنون باید آنها را حمایت کنند والا همین عقده ها از مردم معلوم نیست قاتلان دیگری درون آنها پرورش ندهد. مردم تبریز بسیار تیزهوش و خیر هستند وقت آن است که دست یاری بدهند.
پسر نوح با بدان بنشست***خاندان نبوتش گم شد
این موضوع هیچ ارتباطی به خانواده فرد خاطی ندارد.
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری... گناه را یک نفر کرده و طبق قانون و شرع باید همان یک نفر مجازات شود. اگر پسر نوح بد کرد نوح همچنان پیغمبر ماند و اگر همسر فرعون زنی پاکدامن شد فرعون از این پاکدامنی نتوانست بهره ای ببرد. امیدواریم مردم عزیز پارس آباد هیجانات را کنار بگذارند و به منطق رو بیاورند قطعا قانون هم در مجازات آن جانی کو.تاهی نخواهد کرد.
مشکلات شهرهای کوچک ناشی از بافت سنتی آن است . حتی اگر هیچکس به خانواده این جنایتکار مهدور الدم کاری
نداشته باشد ، بعید است بتوانند زندگی معمولی خود را ادامه دهند . بهتر است دولت برای جلوگیری از اتفاقات غیر قابل پیش بینی ، خانواده و نزدیکان اسماعیل معدوم را در شهر دیگری سکونت دهد
شدت جنایت به حدی بوده است که باعث جریحه دار شدن احساسات افکار عمومی شده است و عکس العمل احساسی افراد سنتی ان جامعه نسبت به این جنایت و خانواده قاتل طبیعی است اما هر کسی در قانون حقوقی دارد و نباید افراد بی گناه مورد ازار و اذیت جامعه قرار بگیرند کسانی که مغازه استیجاری قاتل را اتش زدند باید بازداشت شوند و قاتل هم فوری در ملا ءعام اعدام شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل