بازدید 7315
خبر

آشی که اسپانسر پیامکی برای پرسپولیس پخت/جریمه 200هزار یورویی به آلمان!

از طرفی مسئولان صدا و سیما بعد از عدم توافق با اسپانسر این مسابقه که امتیازات ویژه خواسته بود، بحث پخش نکردن بازی را به میان کشیدند و دغدغه‌هایی همچون مسائل امنیتی دارند
کد خبر: ۷۱۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 16 July 2017
دربی دوستانه که قراربود برای قرمزها درآمد ایجاد کند، در صورت لغو باعث خسارت جدیدی به این باشگاه می شود که سوغات طرح عجیب اسپانسر زیاده خواه است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از لغو دربی 85 در آلمان را داده  اما به دلیل قراردادی که میان طرفین با فدراسیون فوتبال آلمان بسته شده در صورتی که این بازی لغو شود باشگاه پرسپولیس باید 200 هزار یورو به فدراسیون فوتبال آلمان غرامت بدهد.

از طرفی مسئولان صدا و سیما بعد از عدم توافق با اسپانسر این مسابقه که امتیازات ویژه خواسته بود، بحث پخش نکردن بازی را به میان کشیدند و دغدغه‌هایی همچون مسائل امنیتی دارند اما این در حالی است که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان که متشکل از نهادهای امنیتی است برگزاری این بازی را تائید کردند.

از طرف دیگر طبق گفته علیرضا شیرازی مدیر شرکت اسپانسر پیانکی سرخابی ها، آنها برای انجام این بازی دو راه در پیش گرفتند. اول اینکه اگر نگرانی از حضور تماشاگران در میان است که اسپانسر حاضر است بازی بدون حضور تماشاگران پخش شود. موضوع دیگر این است که در صورتی که تلویزیون حاضر به پخش مستقیم این بازی نشود اسپانسر این بازی را ضبط کرده و سی دی آن را در کشور به فروش می‌رساند. 
این کشمکش در حالی ادامه دارد که روابط عمومی باشگاه پرسپولیس رسما این مسابقه بی معنی را لغو شده اعلام کرد. اما به گفته مسئولان اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این بازی قطعا 31 تیر ماه در آلمان برگزار خواهد شد!!

جریمه 200هزار یورویی پرسپولیس درصورت لغو دربی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی