بازدید 4281

احضار حجتی به مجلس با لغو ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس ،گفت :رییس کارگروه تنظیم بازار ومعاون اجرایی رییس جمهور،طبق کدام قانون بخشنامه لغو ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت را صادر می کند.
کد خبر: ۷۱۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 15 July 2017
محمد صادق حسنی جویباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره صادر شدن بخشنامه لغو ممنوعیت واردات برنج  در فصل  برداشت، گفت: ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت، امید کشاورزان را برای ماندگاری در چرخه تولید برنج را افزایش داده  است  و با لغو واردات برنج بطور حتم کشاورز در  عرصه تولید این محصول استراتژیک دلسرد خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه آقایان با مستندات ثابت می کنم کسری برنج نداریم، تصریح کرد:اخیرا  رییس کارگروه تنظیم بازار  ومعاون اجرایی رییس جمهور با بخشنامه ای اعلام کرده است که تیر  تا  لغایت مهر ماه ممنوعیت واردات برنج لغو شود، بنابراین بنده شک کردم که مافیای برنج تا این حد قوی هستند که در دولت نفوذ کردند یا مسئولان  ذی ربط حواسشون به واردات برنج نیست.

وی ؛تصریح کرد: بنده تلاش کردم که مردم شریف روستاها که غالبا کشاورز هستند  در این حوزه انتخابیه به  آقای روحانی  به عنوان رییس جمهور رای اعتماد بدهند و اگر  واردات در فصل برداشت برنج   آزاد شود ،بنده چگونه می توانم جوابگوی کشاورزانی باشیم که با زحمات طاقت فرسا محصولات را به زیر کشت می برند.

وی  با بیان اینکه مستنداتی دارم که نشان می دهد به هیچ  وجه با کسری برنج در  کشور روبرو نیستم، تصریح کرد: بطور حتم نمی گذاریم بخشنامه لغو ممنوعیت واردات برنج عملیاتی شود ودراین راستا وزیر را برای پاسخگویی به کمیسیون احضار می کنیم.

 عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس ،یادآورشد:  اجرای بخشنامه لغو واردات برنج در فصل  برداشت مساوی با احضار حجتی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار