۱۷۱۰بازدید
فیتنس؛
آموزش حرکت پیلاتس تخته کناری با بلند کردن پا برای تقویت عضلات به صورت ساکن و بدون نیاز به وزنه برای افرادی که دوست دارند در محیط خانه و بدون نیاز به باشگاه تمرین کنند. سیستم آمادگی جسمانی روحی پیلاتز متشکل از ورز‌ش‌هایی است که تمرکز روی پیشرفت انعطاف و قدرت در تمام اندام‌های بدن دارند، بدون اینکه عضلات را حجیم کند یا آنها را از بین ببرد. این روش تمرینی از حرکات کنترل شده‌ای تشکیل شده که بین بدن و مغز هارمونی فیزیکی ایجاد کرده و توانایی بدن افراد را در هر سن بالا می‌برد. روش پیلاتس همانند یوگا در مجموع به دنبال افزایش قدرت، انعطاف‌پذیری و کنترل بدن است.
کد خبر: ۷۱۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 15 July 2017
امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 1710
 
 
 
 

برچسب ها:
فیتنس ، بدنسازی ، آموزش ، ویدیو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار