بازدید 4911

یووه با پول فروش بونوچی دنبال خرید ستاره رئال

بیانکونری در صورت فروش لئوناردو بونوچی 35 میلیون یورو به صورت نقدی به دست خواهد آورد. واضح است این مبلغ برای جذب هافبک آلمانی لوس بلانکوس که حداقل 70 میلیون یورو ارزش دارد، کافی نیست
کد خبر: ۷۱۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 14 July 2017
یوونتوس طی روزهای اخیر پر سر و صداترین تیم در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جذب داگلاس کوستا، اخبار پیرامون پاتریک شیک و لئوناردو بونوچی موجب شده همه نگاه ها به سوی باشگاه یوونتوس روانه شود.
به گزارش مدیاست، یوونتوس در صورت فروش لئوناردو بونوچی به میلان، قصد دارد برای جذب تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید اقدام نماید. بیانکونری به شدت در پی تقویت خط میانی خود است و در ماه های اخیر برای جذب اکسل ویتسل و بلیز ماتویدی تلاش کرده است، اما در جذب آن ها ناکام مانده است.

بیانکونری در صورت فروش لئوناردو بونوچی 35 میلیون یورو به صورت نقدی به دست خواهد آورد. واضح است این مبلغ برای جذب هافبک آلمانی لوس بلانکوس که حداقل 70 میلیون یورو ارزش دارد، کافی نیست. با این حال راه دیگر یوونتوس فروش خوان کوادرادو است که وی نیز در رادار روسونری قرار دارد.

یوونتوس در حال حاضر بر روی انتقال بونوچی در حال فعالیت است و می خواهد ببیند که آیا مدافع ملی پوش تیمش جدا می شود یا خیر؟ سپس بر روی استراتژی دیگرش که جذب تونی کروس خواهد بود، تمرکز می کند، اما برای جذب وی با مشکل مواجه خواهد بود، زیرا که این بازیکن مهره ای بزرگ در ترکیب تیم زیدان است و رئال مادرید دلیلی برای فروش وی ندارد.

وی که در ماه اکتبر قراردادش را تا ژوئن 2022 با رئال مادرید تمدید کرد، 10 میلیون یورو در هر فصل دریافت می کند. با وجود تمامی این مسائل هیچ چیز غیر ممکن نیست و یوونتوس تمام تلاش خود را برای جذب ستاره میانی لوس بلانکوس به کار خواهد گرفت.

یووه با پول فروش بونوچی دنبال خرید ستاره رئال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی