بازدید 2108

دوحه: لقمه آسانی نیستیم!

مدیر دفتر ارتباطات دولتی قطر تاکید کرد، کشورش هدف و لقمه آسانی نیست.
کد خبر: ۷۱۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 13 July 2017

مدیر دفتر ارتباطات دولتی قطر تاکید کرد، کشورش هدف و لقمه آسانی نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آنادولوی ترکیه، سیف بن احمد آل ثانی، رئیس دفتر ارتباطات دولتی قطر در اولین توئیت خود که به زبان عربی و انگلیسی منتشر کرد، "محاصره ظالمانه" کشورش در سایه بحران خلیج فارس و کمپین رسانه‌ای و سیاسی علیه آن را  مورد انتقاد قرار داد و بر سرسختی کشورش در رویایی با این محاصره تاکید کرد.

این مقام قطری گفت: کمپین آلوده، سپس ادعاهای دروغین، سپس محاصره ظالمانه و غیرقانونی و بعد از آن انتشار اسناد محرمانه (در اشاره به افشای توافقنامه‌های ریاض در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴). اما قطر لقمه آسانی نیست و مردم نادان نیستند.

دفتر ارتباطات دولتی قطر که ریاست آن را سیف بن احمد آل ثانی بر عهده دارد دستور تاسیسش را شیخ تمیم بن حمد آل ثانی در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۵ صادر کرد. این دفتر مسئولیت‌هایی را در خصوص هماهنگی با وزارت خارجه و طرف‌های دولتی در خصوص یکسان سازی دیدگاه‌ها در مسائل مربوط به کشور و سیاست‌های آن در خارج و گسترش ارتباطات رسانه‌ای با دیگر رسانه‌های محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بر عهده دارد.

نقش این دفتر بعد از بحران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و بعد از صدور بیانیه‌هایی در خصوص دیدگاه‌های قطر نسبت به برخی مسائل مربوط به بحران و ادعاهای مطرح شده علیه آن و اعلام رویکردهای رسمی این کشور نسبت به بحران به شکل قابل توجهی پررنگ‌تر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر