بازدید 15903
واکنش

حسن یزدانی: برای کاکس آمریکایی نقشه می کشیم

در مسابقات جهانی هیچ کشتی گیری از پیش بازنده نیست و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. من هم در صورت حضور در این مسابقات می بایست به کمک کادر فنی تیم ملی برنامه ریزی خاصی برای غلبه بر هر یک از حریفانم داشته باشم
کد خبر: ۷۱۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 13 July 2017
قهرمان المپیک ریو در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد معتقد است هیچ کشتی گیری در مسابقات جهانی از پیش بازنده نیست و همه برای پیروزی به روی تشک حاضر می شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن یزدانی درباره سطح مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و قهرمانی اش در این پیکارها گفت: تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن 86 کیلوگرم در انتخابی حاضر بودند و برای اینکه به دوبنده تیم ملی در این وزن در مسابقات جهانی پاریس دست پیدا کنند، با آمادگی بالایی پا به این مسابقات گذاشته بودند. من هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و خدا را شاکرم که توانستم به مقام نخست این رقابت ها برسم.

وی درباره شرایط وزنی اش و احتمال صعود به یک وزن بالاتر اظهار کرد:شرایط بدنم در وزن جدید خیلی بهتر از قبل شده و هنوز هم جا دارد تا بهتر از این شود و جا بیفتد. در حال حاضر وزن طبیعی بدنم 88 کیلو است که با این شرایط فعلا باید در همین وزن کشتی بگیرم. در سال های آتی اگر باز هم وزن بدنم افزایش یابد، آن وقت برای تغییر وزن با مربیانم مشورت کرده و تصمیم گیری خواهم کرد.

حسن یزدانی: برای کاکس آمریکایی نقشه می کشیم

قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ریو درباره رویارویی احتمالی اش با جی دن کاکس در مسابقات جهانی پاریس که توانست در انتخابی تیم ملی آمریکا از سد دیوید تیلور بگذرد، افزود: در مسابقات جهانی هیچ کشتی گیری از پیش بازنده نیست و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. من هم در صورت حضور در این مسابقات می بایست به کمک کادر فنی تیم ملی برنامه ریزی خاصی برای غلبه بر هر یک از حریفانم داشته باشم. مطمئنا یکی از حریفان سرسخت ما در مسابقات جهانی، کشتی گیر کشور آمریکا خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق گفته کادرفنی تیم ملی هنوز ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی پاریس مشخص نشده لذا تمام تلاشم را می کنم تا با حضور مستمر در اردوها و پشت سر گذاشتن تمرینات منظم به فرمی از آمادگی برسم تا نظر کادرفنی را برای حضور در مسابقات جهانی جلب کنم. اگر شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی در این مسابقات باشم شک نکنید تمام تمرکز و انرژی خود را می گذارم تا بتوانم در این مسابقات با کشتی های رو به جلوی خود بهترین نتیجه ممکن را بگیرم و دل هموطنان عزیزم را شاد کنم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی لاس وگاس درباره تشویق ها و اظهار محبت مردم زمانی که او بر روی تشک حاضر می شود، اظهار کرد:مردم همیشه به من لطف داشتند و دست تک تک شان را می بوسم و امیدوارم لیاقت این را داشته باشم تا بار دیگر آن ها را خوشحال کنم. کشتی ورزش بی رکوردی است و نمی توان چیزی را در آن پیش بینی کرد. اما این قول را به هموطنان عزیزم می دهم تا تماش تلاشم را برای شاد کردن دل شان انجام دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها