بازدید 18117
۴
خبر روز

موافقت آزمون باانتقال40میلیاردتومانی به لاتزیو+عکس

سردار آزمون موافقت خود را برای انتقال به باشگاه ایتالیایی اعلام کرده و قرار است پس از آنکه مشکل او با باشگاه روبین کازان حل شد، قراردادش را با لاتزیو امضا کند.
کد خبر: ۷۱۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 13 July 2017
سایت donnews روسیه مدعی شد که باشگاه روبین کازان می‌خواهد با جذب مهاجم ایرانی روستوف او را به باشگاه لاتزیو ایتالیا بفروشد.

به گزارش تابناک ورزشی،سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف در آستانه انتقال به تیم لاتزیو ایتالیا است. بازیکن ایرانی موافقت خود را برای انتقال به باشگاه ایتالیایی اعلام کرده  و قرار است پس از آنکه مشکل او با باشگاه روبین کازان که مدعی شده بود او در فصل گذشته به صورت غیرقانونی به روستوف رفته است، قراردادش را با لاتزیو امضا کند.

 امروز رسانه‌های ایتالیا و روسیه اخبار مختلفی را از سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایران بازتاب دادند که مضمون تمام آنها از نزدیک شدن ستاره ایرانی به تیم لاتزیو و حتی موافقت اولیه او برای انتقال به این تیم ایتالیایی را شامل می‌شد.

در جدیدترین خبر از آزمون سایت donnews روسیه مدعی شد: مبلغ انتقال ستاره ایرانی به لاتزیو را 10 میلیون یورو است. توئیتر انگلیسی باشگاه روبین کازان روز گذشته از خواسته این باشگاه روسی برای جذب مجانی آزمون و فروش این ستاره ایرانی به لاتزیو خبر داده بود که این سایت روسی نیز این خبر را پوشش داد.


باشگاه لاتزیو با روستوف روسیه ارتباط بسیار خوبی را دارد و اخیرا نیز باستوس، مدافع این تیم روسی به لاتزیو منتقل شده بود. آزمون در فصل گذشته در 27 بازی که برای روستوف انجام داد 7 گل را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دمش گرم یارو طارمی کوهی که موش زایید دور دنیا را زد اخرش با لباس سپید می خواد در پرسه پلیس باشه و کفن سفید
دل آدم برای بازیکنای فوتبال دهه شصت و هفتاد میسوزه
به هیچ و برای دلشون بازی میکردند
جهان امروز به شرایطی عجیب رسیده است!! جوان تحصیلکرده در یافتن یک کار معمولی هم موفق نیست اما زیر دیپلمه های میلیاردر این دنیا را جولانگاه خود کرده اند(نه این مورد ؛ موضوع عمومیت دارد) شاید از نظر این دنیا اشتباه کرده اند که تحصیل کرده اند ؟!
از پیشرفت ازمون خوشحالم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل