بازدید 22858
فوری؛

طرح استیضاح ترامپ رسما به کنگره ارائه شد

اکنون پس از گذشت یک ماه از این طرح پیشنهادی، این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، طرح استیضاح ترامپ را به دلیل «ممانعت او از تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات»، رسما به کنگره ارائه کرد.
کد خبر: ۷۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 13 July 2017
یک ماه پیش، «برد شرمن»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از کالیفرنیا، پیش نویس طرحی را برای استیضاح ترامپ مطرح و پیشنهاد کرده بود.
 
به گزارش «تابناک»، اکنون پس از گذشت یک ماه از این طرح پیشنهادی، این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، طرح استیضاح ترامپ را به دلیل «ممانعت او از تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات»، رسما به کنگره ارائه کرد.
 
شرمن دوازدهم ژوئن (22 خرداد)  با صدور پیش نویس یک استیضاح، اعلام کرد، دونالد ترامپ به خاطر ممانعت از تحقیقات عادلانه دادگاه فدرال درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده و چندین جرم دیگر باید استیضاح شود.

 در پیش نویس طرح استیضاح آمده است که رئیس جمهوری، بارها قانون اساسی ایالات متحده را نقض کرده و جرم های زیادی را بر خلاق قوانین این کشور انجام داده است و به همین دلیل، برای پیگیری تحقیقات قضایی عادلانه وی باید استیضاح شود.
 
در همین زمینه، پایگاه آمریکایی هیل نوشت: با توجه به اکثریت جمهوری‌خواهان در مجلسین آمریکا، بعید است این طرح موفق شود، ولی می‌تواند راه را برای تلاش‌های بعدی باز کند.
 
تا کنون جمعی از نزدیکترین مشاوران و اعضای کابینه ترامپ از جمله «مایکل فلین» مشاور مستعفی امنیت ملی کابینه ترامپ به خاطر پرونده جنجالی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مجبور به استعفا از مقام خود شده اند.
 
همچنین جارد کوشنر، داماد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید نیز اتهامات مشابهی درباره ارتباطات پشت پرده مالی و تجاری با روسیه دارد و حالا با مطرح شدن اتهام مبادله اطلاعات زیانبار درباره هیلاری کلینتون بین «دونالد جونیوز ترامپ» و یک وکیل روسی درست دو هفته مانده به احراز نامزدی نهایی حزب جمهوری خواه از سوی ترامپ، دایره اتهامات به نزدیکترین اعضای خانواده ترامپ رسیده است.
 
طرح استیضاح ترامپ رسما به کنگره ارائه شد 
در صورت انتشار جزییات بیشتر و ارایه شواهد و مدارکی مبنی بر اطلاع کامل ترامپ از ماجراهای مربوط به ارتباطات اعضای حلقه اصلی مشاوران و خانواده اش با موضوع اطلاعات مخرب ارایه شده از سوی محافل روسی درباره هیلاری کلینتون، موضوع استیضاح رئیس جمهور آمریکا به خاطر انجام یک «جرم فدرال محرز»، احتمالی بسیار قوی خواهد بود.
 
 تا کنون تنها مسأله ای که اتهامات را از شخص ترامپ دور کرده بود، نبود مدارکی متقن و قوی درباره اطلاع او از روند رایزنی های پشت پرده اعضای کمپین انتخاباتی او با محافلی در روسیه بوده است و در صورت پیدا شدن چنین مدرکی، با توجه به مواضع تمجیدآمیز او درباره رهبر روسیه و نیز ارتباطات مالی و تجاری گذشته او با شرکایی تجاری در روسیه، تئوری توطئه درباره «اسب تروا» بسیار بیش از گذشته تقویت خواهد شد و گریبان ترامپ را خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۵
احتمالا کسی که این طرح رو ارایه داده از مواد مرغوبی مصرف کرده بوده یا فقط خواسته کارفرماش رو خر کنه و بگه ببین ما داریم یه کاری انجام میدیم مایه رو رد کن بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
چرا اکثر ما ایرانی ها عادت کردیم گفتارمون و نوشتارمون حتما باید دارای کلماتی با مضمون توهین آمیز باشد
محمد بهزادنیا از کرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
دوست عزیز ارائه طرح استیضاح ریاست جمهور آمریکا نشان از دموکراسی بالای این کشور داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
تو خودت چی زدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
خود شما هم گویا...
این ها فقط میخوان بگن چقدر توی آمریکا دموکراسیه!!!
فعلا فقط یک جنجال تبلیغاتی هست
با کامنت اول موافقم
واقعااین چه ادبیاتیه که ما داریم؟
فرق ترامپ با نیکسون تو تاجر بودنش هست
همین که سرگرم هم باشن برای ایران بهتره.
بعد از ترامپ اولین کسی که بیاد مهمترین هدفش تحریم و فشار بر ایرانه
این مردک دیوانه و متوهم کل دنیا رو (البته غیر از کشورهای معلوم الحالی مانند اسرائیل، عربستان و انگلستان) را از دست خودش عاصی کرده
به گزارش تابناک !؟
ترامپ ، ترومپت را از سر گشادش زده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار