بازدید 3860

از هر گونه شکاف و تفرقه پرهیز شود

قاسم احمدی لاشکی نایب رییس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و پایگاه‌های خبری و نماینده مردم نوشهر
کد خبر: ۷۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 12 July 2017
نماینده مردم نوشهر در مجلس خطاب به رییس‌جمهور گفت: امیدوارم تمام تلاش خویش را برای آرامش و آسایش مردم و حفظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سایه‌سار ولایت به انجام رسانید و همه دستگاه‌ها باید برای موفقیت دولت که همان موفقیت ملت است،‌ همراهی کنند و از هر گونه ایجاد شکاف و تفرقه پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت یاد شهدای هفتم تیر، خطاب به رییس‌جمهور گفت: انتخاب مجدد رییس‌جمهور منتخب را تبریک می‌گویم و خدا را سپاسگزارم که مجددا مورد اعتماد ملت قرار گرفتید.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نقد باید گفتمانی باشد، گفت: دو جریان عمده کشور از ابتدای انقلاب طی ۴۰ سال گذشته شاخص‌هایی برای خود تعیین کردند که یکی از آنها مبارزه با  فساد اقتصادی، سیاسی و سیستمی است. ستاد مبارزه با مفاسد طی چهار دهه گذشته ایجاد شد اما کارآیی این ستاد بی‌ثمر بوده است. چرا از راه‌کارهای برخی کشورهای مترقی در شفافیت سود نمی‌بریم؟

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: حکومت باید در ظرف شیشه حکمرانی کند. یکی از وسایلی که دنیای غرب در مبارزه با فساد سود جسته است، رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم جامعه هستند، ما نیز باید به رسانه‌ها امتیاز دهیم نه اینکه آنها را محدود کنیم. در کشور آمریکا یا همان شیطان بزرگ، قانونی تحت عنوان قانون «سوت‌زن» وجود دارد، به این معنا که وقتی رسانه‌ای علیه مقامات فاسد افشاگری می‌کنند امتیازات اجتماعی برای‌شان در نظر گرفته می‌شود اما در جمهوری اسلامی پس از ۴۰ سال مردم خود را معترض می‌کنیم و با جمهوریت و اسلامیت مخالفت می‌کنیم.

وی خطاب به رییس‌کل بانک مرکزی، پرسید: چه شد که رییس بانک مرکزی با موسسات اعتباری اینگونه برخورد می‌کنید؟ آیا راه دیگری وجود نداشت؟ چرا هر روز شاهد حضور میلیون ها نفر از سپرده‌گزاران موسسات مالی و اعتباری در خیابان‌ها هستیم؟ البته می‌دانیم موسسات مالی و اعتباری  از دولت گذشته به دولت روحانی به ارث رسیده است. آقای سیف، می‌خواستید مردم را به خیابان بکشانید که نشان دهید نظام دینی، نظام ناکارآمدی است؟ چرا چوب تاراج را بر سرمایه‌های انسانی این مملکت می‌زنید. آقای رییس‌جمهور شخصا برای ساماندهی این موسسات اقدام کنید که فردا دیر است.

احمدی لاشکی در سخنی با رییس‌جمهور منتخب، گفت: در تشکیل دولت جدید، به گذشته توجه کنید و ضعف‌های دولت قبل را به قوت تبدیل کنید. دولت جدید را به دولت اتحاد و انسجام مبدل کنید. وزرای پیر را به وزرای جوان تبدیل کنید تا توانمندی جسمی و فکری کار کردن داشته باشند. اشتغال، تورم ، رکود و بیکاری با همه تلاش ها و دلسوزی های که انجام شد در این وضع است لطفا بخش اقتصادی دولت را یکدست و همدل کنید تا شاهد چند صدایی نباشیم.

نماینده مردم نوشهر در پایان هشدار داد: هر گونه شکاف در قله کوه خود را در دامنه نشان خواهد داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان