بازدید 3595

تمام دوستداران انقلاب باید به دولت کمک کنند

نماینده مردم سروستان با بیان اینکه دولت به عنوان پیشانی اجرایی نظام است، از تمام دوستداران انقلاب خواست دست به دست یکدیگر داده و به دولت کمک کنند.
کد خبر: ۷۱۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 12 July 2017
داریوش اسماعیلی در نطق خود در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس گفت: آمریکایی ها حاضر به انجام تعهدات خود نگردیده‌اند و در صور مختلف سعی در نقض آن نمودند که واضح ترین آن تصمیمات اخیر حاکم‌های آن کشور در تصویب تحریم‌های جدید است. اگرچه نقض برجام از سوی کشورهای مقابل موجب پشیمانی آنها خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ایران برای نیل به اهداف خود همزمان دو راهبرد را دنبال می کنند. از یک سو ناامید کردن مردم و القای ضرورت تسلیم شدن در مقابل آمریکا که البته به جای کلمه تسلیم کلمه زیبای تعامل به کار برده می شود و از سوی دیگر تضعیف نهادهای نظام که از مهمترین آنها سپاه اسلامی، نیروی قدس سپاه و قوه‌قضائیه است.

اسماعیلی گفت: عزیزان سپاه با شلیک مقتدرانه موشک به قلب داعشیان کوردل اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته اند. همان موشک‌هایی که دیروز عده ای آزمایش آنها را تهدیدی برای تعامل با دنیا و از بین بردن برجام ادعا می کردند و خوشبختانه امروز آن را منتسب به خود می دانند.

نماینده مردم سروستان افزود: چندی پیش انتخابات ریاست جمهوری با حضور بی نظیر مردم انجام شد. مردم با حضور میلیونی خود یکبار دیگر نشان دادند همچنان عاشق انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند. آنها نشان دادند با یک اشاره رهبر معظم انقلاب ساعت‌ها در صف‌های طولانی می ایستند تا اثبات کنند که به نظام جمهوری اسلامی و رهبر و کشورشان عشق می ورزند. اما آنچه بعد انتخابات مهم است این است که همه دوستداران نظام، همه انقلابیون و رهروهای رهبر باید دست در دست همدیگر به دولت به عنوان پیشانی اجرایی نظام کمک کنند تا به فضل الهی مشکلات جاری کشور با تکیه بر پتانسیل های داخلی حل شود.

وی خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا دولت مشکل بیکاری جوانان را که امروز در حال تبدیل شدن به یک معضل و غده سرطانی برای نظام است برطرف کند. در این راستا و برای تحقق این مهم رئیس‌جمهور نیز باید همکاران خود اعم از وزرا و معاونین را براساس معیار شایسته سالاری، توانمندی، انقلابی گری و ولایت مداری انتخاب کند تا با تشکیل کابینه کارآمد خدماتی شایسته را به این مردم ارائه دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: ریاست جمهوری اطمینان داشته باشد که اگر وزرای خود را با معیارهای فوق معرفی کند، با رای بالای مجلس همراه خواهد شد و اگر خدایی نکرده مسائل دیگری مانند مسائل حزبی و گروهی به عنوان معیار انتخاب وزرا باشد مجلس مجبور است به تکلیف خود به شکل دیگری عمل کند. رئیس‌جمهور عنایت دارد که تمام افراد شایسته متعلق به یک استان خاص نیست. از اقصی نقاط کشور مخصوصا استان فارس می تواند افراد شایسته معرفی کرد.

وی افزود: موضوع بعدی رشد بی رویه و بدون قاعده تحصیلات تکمیلی در کشور است. آمارهای رسمی نشان می دهد که نرخ بیکاری در قشر تحصیلکرده حداقل 27 درصد است. با کمال تاسف توسعه تحصیلات تکمیلی در حال انتقال به سطح آموزش عالی است. اعلام خطر می نمایم دست از رشد و توسعه بی رویه و غیرهدفمند تحصیلات تکمیلی بردارند و دانشگاه های غیردولتی نگاهشان به توسعه این تحصیلات نگاه بازاری و درآمدزایی نباشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و خواستار رسیدگی به آنها شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار