بازدید 5975
۴
خبر

دومين منتقد كي روش هم ازفدراسيون فوتبال كنارگذاشته شد

اين تصميم در جلسه هيات رئيسه اتخاذ شد تا شايد شخص رييس فدراسيون از گزند زبان تند و تيز عابديني در أمان بماند اما به نظر مي رسد اين مدير سالخورده فوتبال كشور دست بردار نباشد و از اين پس به حملات خود ادامه دهد. عزل عابديني بعد از انتقاد شديد او از نحوه تغيير دبيركل و تاثير حلقه أصفهاني فوتبال در انتصاب ساكت اتفاق افتاد.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 10 July 2017
تنها ٤٨ساعت پس از انتقاد شديد اميرعابديني از مديريت ضعيف مهدي تاج، اين چهره پرسابقه اما پرتناقض در فوتبال كشور، به طور قطعي از جمع مديران اين نهاد كنار گذاشته شد تا دومين منتقد كارلوس كي روش نيز بركنار شده باشد.

به گزارش تابناك ورزشي و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اين تصميم در جلسه هيات رئيسه اتخاذ شد تا شايد شخص رييس فدراسيون از گزند زبان تند و تيز عابديني در أمان بماند اما به نظر مي رسد اين مدير سالخورده فوتبال كشور دست بردار نباشد و از اين پس به حملات خود ادامه دهد. عزل عابديني بعد از انتقاد شديد او از نحوه تغيير دبيركل و تاثير حلقه أصفهاني فوتبال در انتصاب ساكت اتفاق افتاد. 

دومين منتقد كي روش هم ازفدراسيون فوتبال كنارگذاشته شد

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست امروز (دوشنبه) هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: صبح امروز جلسه هیات رئیسه با حضور اعضا برگزار شد و در خصوص مسائل اقتصادی، بازرایابی و برنامه‌های مختلف این کمیته به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی ادامه داد: ابتدا به بررسی قرارداد‌های شرکت فناپ پرداخته و مواردی که در رابطه با موضوعات مختلف با این شرکت وجود داشت را بررسی کردیم. عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باتوجه به اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از عملکرد کمیته بازاریابی و اقتصادی رضایت نداشت و در جلسه دو ماه گذشته عدم رضایت خود را به اطلاع ریاست فدراسیون رساند که بنا شد او اقدامانی را انجام دهد.

طالقانی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه امیرعابدینی مدت یک ماه است که در این کمیته فعالیت نمی‌کند و خارج از کشور به سر می‌برد، خواهان تغییر روند و وضعیت این کمیته به منظور توسعه و تقویت هر چه بیشتر شدیم.بر همین اساس هیات رئیسه تصمیم گرفت به همکاری با وی خاتمه داده و مقرر شد فدراسیون فوتبال در قالب یک توافقنامه تبلیغات محیطی و حق پخش را با هماهنگی وزارت ورزش عمل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خدا رو شكر
بارک الله به اقتدار کی روش !
خدا رو شكر ... كه اين جور موجودات دارن يكي يكي از فدراسيون ميرن بيرون.... خدا رو شكر
ننگ با رنگ پاک نمی شود !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس