۷۹۰۸بازدید
خوانده می‌شوید؛
یکی از موضوعاتی که با بالا گرفتن موج اخبار درباره چینش کابینه دولت دوازدهم از سوی برخی چهره‌ها مطرح شده، استفاده دولت از نیروهای کارآمد جریان اصولگرایی است. پیشتر علی مطهری بعد از پیروزی انتخابات به حسن روحانی توصیه کرده بود، از محمدباقر قالیباف و سایر نیروهای اصولگرای استفاده کند و شهردار تهران را مدیر اجرایی قوی خوانده بود.
کد خبر: ۷۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 10 July 2017
امتیاز خبر: 98 از 100 تعداد رای دهندگان 7908
یکی از موضوعاتی که با بالا گرفتن موج اخبار درباره چینش کابینه دولت دوازدهم از سوی برخی چهره‌ها مطرح شده، استفاده دولت از نیروهای کارآمد جریان اصولگرایی است.

پیشتر علی مطهری بعد از پیروزی انتخابات به حسن روحانی توصیه کرده بود، از محمدباقر قالیباف و سایر نیروهای اصولگرای استفاده کند و شهردار تهران را مدیر اجرایی قوی خوانده بود. افراد دیگری هم در این چند روز به این مسأله اشاره کرده بودند.

علاوه بر برخی چهره‌های اصولگرا، حتی افرادی نظیر عطاء‌الله مهاجرانی هم در یادداشتی به این مسأله اشاره کرده و می‌نویسد: حتما دکتر روحانی و گروه مشاوران ایشان می توانند در بین شخصیت های اصولگرای معتدل و دانا، افرادی را پیدا کنند که حضور آنان در دولت به سود دولت جدید خواهد بود.

بسیاری این توصیه‌ها را راهکار مناسبی برای جلوگیری از بیش ‌از حد سیاسی شدن فضای کشور و تلاش برای حرکت رو به جلو و بدون حاشیه دولت می‌دانند و در مقابل، برخی دیگر، محقق شدن آن را کوتاه آمدن دولت در مقابل جناح رقیب قلمداد می‌کنند.
 
* * * نظر شما در این باره چیست؟

ـ نظرتان درباره استفاده از نیروهای کارآمد اصولگرا در کابینه دولت دوازدهم چیست؟

ـ به نظر شما، استفاده دولت از نیروهای کارآمد جریان رقیب عملیاتی است؟ این تصمیم چه مزایا و چه معایبی دارد؟


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۱۱
انتشار یافته: ۱۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مخالفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
خیلی جالبه متن این نظرسنجی شما . یعنی دقیقا" دارید عین نژادپرستی عمل می کنید . گیرم دولت یک خبطی بکند . شما باید حمایت کنید ؟!صلاحیت و توانایی یک مدیر -بخصوص در بخشهای فنی-چه ربطی دارد به دیدگاههای سیاسی وی؟اگر فردی نظام راقبول دارد چرا باید مشمول تصفیه های استالینی شود؟ اصلا" یعنی چی که نوشتید اصولگراها مدیریت بگیرند یا نگیرند ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به جای بایکوت کردن بهتر است دولت به اصولگرای منطقی کمک کند تا تندرو ها را کنار بزند در همین انتخابات مشاهده شد که تندروها با گرفتن جمنا جریان اصولگرایی را بدست گرفتند و اصولگرای واقعی را به حاشیه بردند. در نهایت 4 درصدی ها برنده شدند
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
یه سلامی هم بکنیم به همه تمامیت خواه ها
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مگه اصولگراها نیروی کارآمد هم دارند؟!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
آره حداقل بیشتر از کلیدشکستگان دارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگر داشتند انتخابات رو می بردند!
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
کار آمدی شما توی این 4 سال مشخص شد و بعد از این هم
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نیروهای کارآمد دارند اگر دلواپس نباشند و بتوانند همراه مردم در پیش برد اهداف مملکت و نظام مشارکت داشته باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
متاسفانه در کشور هر کسی به قدرت میرسه رقیب و میکوبه مگر اقای روحانی دستشو به طرف همه دراز نکرد خیلی زیباست انسان با رقیب دیروزش همکار امروز باشه واسلام
مهدی
| United States |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
شما اگه تو آلمان بودید، ظرفیت نازی شدن خوبی داشتید. برای این طرز فکر متأسفم.
مجتبى
|
Sweden
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگر با تفكر اصولگراها موافق بوديم كه به آنها راى ميداديم والآن رييس جمهور اصولگرا داشتيم!
رييس جمهورى كه با راى اصلاح طلبان روى كار آمده بايد از افرادى استفاده كند كه پيرو تفكر اصلاح طلبى باشند.
پاسخ ها
الف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مثلاً خيال كردي آقاي روحاني اصلاح طلبه؟
زهي خيال باطل
ايشون هم با توجه به اقتضائات مملكت چند روزي اصلاح طلب شده
توجه شما رو به حضور آقاي ناطق در چبهه اصلاح طلبي جمع مي كنم.
بالاخره كسي بايد باشه تا بعد از هاشمي جلوي تندروي اصلاح طلبان رو بگيره، در مورد آقاي روحاني هم شرايط در سال 92 به همين شكل بود.
ناشناس
| China |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به نظر من باید روحانی فقط لصلاح طلب بباره تو کابینه و کسی هم کاری به کارش نداشته باشه ببینیم بعد از 4 سال می خواد ناکارآمدی اش رو گردن کی بندازه!
ناشناس
|
Norway
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نه از جناح پايداري و تندرو اصولگرا ، چون واقعا چهره اصيل و كارامدي بينشون نيست ولي از طبف معتدل هر دو جناح تو دولت بايد استفاده بسه. حتي افرادي مثل باهنر هم ميتونن به دولت كمك شاياني بكنن. مهم استفاده از همه ظرفيتهاي كارامد نظام در راستاي كشور هست نه نگاه صرفا جناحي.
كمكي كه جريان معتدل اصولگرا تو شرايط فعلي به تلطيف فضا بكنن براي توسعه كشور بسيار مهم هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
پیدا نمیشود محال است امتحان شده اند...............
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مخالفم، چرا باید از کسایی که حتی بعد از انتخابات دست از تخریب و دروغ پردازی بر نداشتن تو دولت استفاده شه؟
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
یکی از شرطهای روحانی باید این باشد که چند نفر از ائمه جمعه از اصلاح طلبان انتخاب شود ویا مدیر صدا وسیما اصلاح طلب باشد وهزاران مورد دیگر که در انحصار اصول گرایان می باشد در غیر این صورت اضافه شدن اصول گرایان جز مشکل هیچ عایدی برای دولت نخواهد داشت
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
کاملا موافقم. باید از تمام ظرفیتهای کشور چه اصولگرا و چه اصلاح طلب در جهت پیشبرد اهداف کشور استفاده کرد نه این که فقط به یک جناح با تمام حواشی ادامه داد و راه حاشیه را به تمام منافذ دولت و نظام باز کرد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مخالف شدید مگه زمانی که اقایون اصولگرا در قدرت بودن حاظر به استفاده از اصلاح طلب ها بودن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگر لجبازی کار خوبی بود که زودتر از شما ها کسان دیگری به نتیجه رسیده بودند
علی
|
Romania
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
استفاده از مدیران شایسته میانه رو از هر دو طیف باعث پیشرفت کشور می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
با سلام بنده فارغ التحصیل دکتری سازمان انرژی اتمی (پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای) هستم. از اقای روحانی درخواست ملتمسانه دارم که مدیریت صنعت هسته ای را به شخصی که سازمان مسئله اول او باشد بدهد. به کسی که دغدغه رشد جوانان را داشته باشد نه آنها را سفارش به کار ازاد غیر هسته ای غیر علمی بکند. والله بالله انرژی اتمی از وجود یک مدیریت دلسوز عاشق پرتوان و خوشفکر و انقلابی محروم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
برادر تحصیل کرده منافع مهم تر از همه چیز هست.آدم عاقل سرنوشت کشور رو به انرژی اتمی پیوند نمیزنه.خودتان هم میگویید انرژی اتمی که به درد مردم بخورد نه مایه عذاب شود.ما اگه خیلی زرنگ باشیم باید در صنعت نفت در ردیف اول دنیا باشیم مثل نروژ .بعد سرمایه گذاری در صنایع دیگه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
جالبه که خود آقای دکتر صالحی هم شدیدا منتقد سازمان انرژی اتمی هستند. وعملا هیچ برنامه ای برای آینده این مجموعه ندارند.
بامداد
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
حزب يا جناح برنده اين حق رو دارد كه دولت را با همفكران خودش تشكيل دهد، همانطور كه در كشورهاي ديگر هم صورت مي گيرد! عجيب است كه اصولگرايان وقتي انتخابات رو ميبازند حرف از شايسته سالاري و فراجناحي بودن دولت ميزنند، اما وقتي در مسند قدرت هستند، تا مامور تأسيسات نهاد رياست جمهوري را هم به ميل خود تغيير ميدهند!
مهدی بهمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
حتما باید از افراد کارآمد و دلسوز و مجرب و ثابت قدم اصولگرا در دولت دوازدهم استفاده گردد؛چرا که شعار شایسته سالاری دولت با استفاده از نیروهای توانمند طیف اصولگرا معنا می یابد.در ضمن اگر کابینه همگی از طیف اصلاح طلب انتخاب گردد، دولت به سمت دیکتاتوری فکری و سرکوب منتقدین حرکت کرده است.پس شایسته سالاری مهمترین مقوله برای انتخاب کابینه بایستی باشد.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگرایان کارآمد توسط تندروها از دایره‌ی اصولگرایی خارج شدند پس از لحاظ تکنیکی اصلا اصولگرای کارآمد نداریم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
استفاده از تمام و یا حداکثر ظرفیت و توان مدیران کارآمد و شایسته فارغ از جناح بندی های سیاسی امری مثبت است مشروط به اینکه این افراد زمانی که وارد دولت شدند دیگر دیدگاه های سیاسی خود را در کار خویش دخالت ندهند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به هیچ عنوان نباید از اصولگراها استفاده کنن چون مملکت ۱۲ سال در مجلس و۸ سال دولت دستشون بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
با این سوال ، یاد حرف حداد عادل افتادم . بعد از این که در انتخابات مجلس شکست خورد ، خبرنگار پرسید دیگه هز مجلس دست برمی داری یا نه ؟گفت : ما همچنان تجربیات خودمان را انتقال خواهیم داد.
یکی نبود بگه که اگه تجربیات شما را می خواستیم به خودتان رای می دادیم
masood
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگر منظورتون افرادی مثل آقای لاریجانی (رییس مجلس) و مطهری باشد، چرا که نه؟ولی امثال آقای رسایی و ....!!! بلا به دور انشاالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگرا ها به حد کافی در سازمانهای غیر منتخب جولان می دهند .گرچه تمامیت خواه هستند اما اگر کمی تفکر و تعقل کنند به این نتیجه خواهند رسید که این یک فقره رو بیخیال بشن .زهی خیال باطل که از رو برن.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مخالفم
پرفسور هم از اصول گرا ها یا هر حزب مخالف بیاد چون مسیر تفکر با دولت یکسان نیست کارامد نخواهد بود
این همه افراد کارامد تو اصلاح طلبها داریم که خیلی روشنفکر هستند دلیلی برای این کار نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
هر وقت مشکل جناح بندی توی مملکت حل بشه همه به کارشون میرسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نیروی کارآمد اصولگرا یک گزاره موهومی هست که وجود خارجی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مخالفم اصولگراها پایبند هیچ اصولی نیستند
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگركسي همسوبادولت نباشد نميتواند كارامد باشد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
بله موافقم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
1- آیا زمان هایی که تفکر اصول گرایی(حتی معتدل ترین آنها) روی کار آمدند، کوچکترین فرصت در اختیار اصلاح طلبان قرار دادند؟
2- آقایان یا خانم هایی که تا آخرین لحظه، با انواع شیوه ها، برای خراب کردن و رأی نیاوردن دکتر روحانی تلاش کردند آیا با قصد خیر این تقاضا را عنوان میکنند.
3- آیا با این سختی از مردم رای گرفته شد که باز اصول گرایان بکار گماشته شوند.
4- در کجای دنیا وقتی یک حزی با اکثریت آرا روی کار می آید کابینه اش را از حزب دیگر تکمیل می کند.
5- مگر مردم از وزرای اصول گراهای موجود در کابینه اول راضی هستند که در کابینه بعدی تعدادشان زیاد شود.
6- من جرّب المجرب حلّت به الندامه!
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
من نه سال 92 و نه سال 96 به روحانی رأی ندادم و موافق خودش و دولتش هم نبوده و نیستم
ولی به شدت با استفاده از نیروهای اصولگرا در کابینه روحانی مخالفم
مردم به روحانی رأی دادن که دیگه چشمشون به اصولگرا و مدیر اصولگرا نیافته
چه ناکارآمدش و چه اونایی که شما اسمشون رو میگذارید کارآمد
پاسخ ها
ugd
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
!!!!!کاملا معلومه به روحانی رای ندادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به نظرم تیم دولت باید هماهنگ باشه، باید و قواعد بازی تن داد مگه یادتان رفته که اصولگرایان چه بلائی سر اصلاح طلبان آوردند؟ ؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
لطفا یه نظر سنجی برای مخاطبان خاص با عنوان: "نظر شما در مورد انتخاب مدیران و روحاینون لایق اصلاح طلب در انتصابات حکومتی مانند ائمه جماعات و پست هایی مانند صدا و سیما چیست؟" بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
آفرین
شما فقط یک مورد محض نمونه از سمتهای انتصابی مثال بزنید که اصلاح طلب هم نه از افراد معتدل و میانه رو باشه اون وقت بیا همچین نظرسنجی بزار

ما اگر میخواستم اصولگرا سرکار بیاد که بهشون رای میدادیم ضمنا چرا دوره محمودخان از این نظر سنجی ها نداشتین حتی سمت مسئول آبدارچی ادارات هم از اصولگراها گذاشته بودن اون موقع دنبال شایسته سالاری و افراد کارآمد نبودین؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
بشدت مخالفم. در نیروهای اصولگرا چیزی به نام کارآمدی وجود ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
شدیدا مخالفم
اصولگراها اگر مایلند خدمت کنند،خودشان را با مردم هماهنگ کنند.
یه تحلیلی خوبی تابناک از اقدامات لازم برای اصولگراها انجام داد ه بود
اصولگراها برای جان گرفتن باید خودشونوتغییر بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
از ترامپ بپرسین... مشاور خوبیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
ما که در بدنه دولت اصلاح طلبی ندیدیم کار روحانی به جایی رسیده بود که یک خانم ( مولاوردی ) فقط جانانه از روحانی حمایت میکرد ، بقیه که از ترس جرات دفاع نداشتند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
هیچ نیروی کارآمدی در جبهه اصولگرایی وجود ندارد. همگی دلواپس و آتش به اختیار!
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
سوزش شما هم که مغلوم شد ازکجاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نیروهای کارآمد اصولگرا، یکی یکی از این حزب جدا شده اند و می شوند، اینک کدام یک از چهرهای مورد قبول باقی مانده اصولگرایان، کارآمد است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
متاسفانه اصولگرایان امتحان خوبی پیش مردم پس ندادند ، تورم، فقر و فساد و بیکاری آشی بود که آنها برای ملت پختند .
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
این کار خیلی خوب ولازمه وکاملا لاهاش موافقم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
باید دید توانمند از دید شما یعنی چی !؟ نظر شما در مورد استفاده از نیروهای توانمند غیر خودی(از دید طیف حاکم) چیه !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اینها خیلی تند هستند همین دیروز لطف اینها شامل خانم کیمیا علیزاده شده
Asf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
من و اعضای خانواده ام به اقای روحانی رای دادیم و راضی نیستیم حتی یک نفر از کابینه از اصولگرایان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
منم همينطور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
هم اکنون آقایان چیت چیان ، رحمانی فضلی، علوی ، دهقان ، آخوندی،شهیدی حضور دارند که همگی اصول گرا محسوب
می شوند که از این میان عملکرد رحمانی فضلی و نهاوندیان ضعیف یا بسیار ضعیف ، چیت چیان متوسط ، آخوندی ، شهیدی ، علوی و دهقان عالی ارزیابی می شود
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
اگر اخوندی و علوی و ... اصولگرا باشند و پس اصولگرایان چی باشند ؟
:)))))))
یا بهتره اینطور بپرسم اگر آخوندی اصولگراست پس منظور شما از اصلاح طلب ترامپه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگر آقایان رییسی یا قالیباف انتخاب شده بودند از اصلاح طلبان استفاده میکردند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
بله بعضی اصولگراها مثل حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش و نیکزاد وزیر مسکن اما معلوم است آقای روحانی از اینها استفاده نخواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به قول بعضی ها چی؟؟؟

حاجی بابایی که اموزش و پرورش هنوز دارد تاوان کار های ایشان را پس می دهد, نیکزاد هم که مسکن مهرشان هنوز دست از ر بودجه مملکت برنداشته و ....
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
حداقل بگذار دو روز از مصائب 2030 بگذرد بعد نام شان را ببر یکی دیگه امضاء کرده بود چوبش را دولت آقای روحانی خورد.
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
اندر عجایب خلقت که 2030 را هم احمدی نژاد امضا کرده !! یباره بگید برجام هم کار احمدی نژاد بوده و خودتون را راحت کنید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگراها نباید با دولت همکاری کنند. باید معلوم شود آنها که شعار و وعده دادند و ؤدی آوردند آیا توانایی و شایستگی احراز این منصب را داشته اند یا نه! اگر اصولگراها در کابینه شرکت کنند هر چه هم کارامد باشند، ثمره ی تلاششان در جیب کسانی ریخته میشود که با وعده و شعار قدرت را به دست آورده اند. بهتر است اصولگراها کنار بایستند و اوضاع را تحلیل کنند و برای دوره بعد خود را آماده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اره...اگر اینجوری راحتید...همین طوری فک کنید. فقط 4 سال دست از سر مردم بردارید...نه به اصولگرایی هدف اول ما قبل از پیروزی روحانی بود
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
شما زیاد نظر گذاشتید اینجا ، چه خبر از آلمان . خوش میگذره ما را نمیبینید .
فکور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
از آنجایی که اصولگرایان جایگاه مردمی مناسبی ندارند و معمولآ کارشکتی می کنند ، بهتر است در کابینه دوازدهم دخالت نکنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولا اصول گرا كارآمد نيست
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مخالفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگرایان واقعی و معتدل (البته شاید معتدل از دید تندروها!!!) مثل دکتر لاریجانی و آقای مطهری بسیار هم عالی هستند! و افرادی مانند این دو عزیز باید در کابینه دولت امید حاضر باشند. حتی آقای میرسلیم که انسانی با بصیرت و منصف نشان دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
فضای خدمت همه جا وجود دارد. بگذاریم یک چند سالی اصولگرایان در مناصبی خارج از دولت باشند تا خستگی هشت سال دولت مهر ورز از تنشون در بیاید، چقدر کار؟ چقدر خدمت؟ انسان کمی هم استراحت نیاز داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
لطفا حرف محال نزنید،عکس این قضیه ممکن بود
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگرایان با دولت رقابت نکردند بلکه دشمنی کردند. بین رقیب و دشمن فرقه. مگر عده معدودی از اصولگرایان منصف.
زرشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
سوال آیا اصولگرایان غیر از کارخرابی، کار دیگری نیز بلدن ؟
کارآمد ؟؟؟ شوخی میکنی دیگه ؟
صدرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
نظرم را نگذاشتید برای چه نظر میخواهید
طلبه نو اندیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
خوبه اما میترسم سودش بیشتر از ضررش باشه اصولکراها نشون دادن برای اهداف سیاسی حتی حاضر بسیاری رو فدای اهداف اصوگرایی کنن و این میتونه یک دولت رو به شکست و فروپاشی بکشونه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به نطرم کلید در قفل اصلاحات و تدبیر بچرخد بهتر است .. اصولگرا بیاید در هر پستی خرابیها به نام اصولگرایان و اصلاحطلب در هر پستی بیاید آبادیها به نام آنهاست ... پس چه بهتر که همه خرابیها به نام تدبیر نوشته شود
خدا مملکت را از شر اصلاحات در امان نگه دارد
مهدی
|
-
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
چه جالب که الان از این نظر سنجیها میبینیم که آیا وزیر اصولگرا باشد یانه ؟ زمان معجزه قرن که خبری از این نظر سنجیها نبود .
ما مردم ایران حرفمان را با صدای بلند در انتخابات زدیم . حال اگر کسی میخواهد این حرف را نشنود یا در مورد مشروعیت بر مبنای رای مردم تشکیک کند که بحثی جداست .
ما مردم ایران گفتیم و میگوییم آزموده را آزمودن خطاست . مگر گل سرسبد همه مدیرهای اصولگرا معجزه قرن نبود . چه گلی به سرما زد ؟
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
این کار دهن کجی به رای مردم است اکثریت مردم دهنیت خوبی از اصول گراها ندارند و در زمینه مدیریتی هم کارنامه قابل دفاعی ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مگه اصولگرها نیروی کارآمد هم دارند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
به اصول گرایان رای ندادیم، پس دلمون نمی خواد سرکار باشند. اونها اگه قابلیتی دارند در مناصب انتصابی خودشون را نشون بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
انتخابات نظر سنجی نبود پس چی بود مردم نظر خود رادادهاند کار امد ترین انها همان بود که برای رییس جمهوری معرفی شد و نظر مردم هم منفی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اول لازم است انها برادی خودشان را اثبات وبه رای ونطر مردم تسلیم وبا ان بیعت نمایند .بعدا در سطح تنها کارشناسی از وجودانها بشرط حسن سابقه واثبات کاردانی وشایستگی استفاده شود در پست های سیاست گزاری وکلیدی وحساس نه چون هرکاری هم بکنن باز سنگ اندازی کرده وچوب لای چرخ دولت خواهند گذاشت .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مگر در زمان فرمانروایی اصولگرایان از نیروها و افراد کارآمد از گرایشات سیاسی دیگه (اصلاح طلب و ....) استفاده شد؟
در دولت در شهرداریها و ...
من مخالف استفاده از اصولگراها حداقل در پستهای رده بالا هستم چون مطمئنم خنجرشونو پشت سر قایم کردن و منتظرن در فرصتش از پشت بزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
بعنوان کسی که به روحانی رای داده مخالفم مردم اگر مدیریت اصولگرا میخواستند خب به یک رییس دولت اصولگرا رای میدادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
دولت باید از افرادی باشند که نظرات مردم که در شعار‌های دکتر روحانی نهفته است پیاده کنند نه راستی‌‌ها که اعتقادی به افکار رئیس جمهور منتخب ندران
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اقا نیروی کارامد از اسمش پیداست عموما بعد فنی و تخصصی وی تجلی و بروز بیشتری نسبت به دیدگاه سیاسی وی دارد ، بنابر این باید که از هر فردی با این مشخصات استفاده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مسئله این است که وقتی یک شخص اصولگرا ورد دولت شود با دولت هماهنگ کار نکرده و هدف ان تخریب دولت و زمینه سازی برای دولت اینده اصولگرا خواهد شد. بنابراین حتی اگر توانمند و کارامد باشد این کارامدی به درد دولت نمیخورد و در واقع کارامدی استفاده نخواهد شد. بنابراین بهتر است که این کار نشود.
البته شاید در برخی پستهای پایینتر از وزارت بتوان از اصولگرایان معتدل استفاده نمود.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگرایان بجای اینکارها بهتره یک فکری برای انتخابات آتی مجلس باشید که با این وضعی که بوجود آمده کرسی های مجلس آینده نود درصد متعلق به اصلاح طلبان خواهد بود
محمدعلی محمدی م.ریحان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
متاسفانه ثابت شده که دوستان ازاول دنبال ترویج اخباریگری جدید با غصب عنوان اصولگرایی بوده اند. ویژگی عمده اخباریگری: پوپولیسم، فرار از شفافیت، انتشار شبه آگاهی به جای آگاهی واقعی، فرافکنی، قضاوتگری افراطی درباره دیگران در عین فراراز داوری شدن منصفانه،تقسیم جامعه به خودی و یر خودی،عدم پاسخگویی، غوغاسالاری و اصالت دادن به اراده خود به جای اراده مردم باسپر کردن توده های نااگاه است. همه این ویژگیها ضد گاورننس و ضد توسعه است. لذا افراد عملگرای صادق در حال فاصله گرفتن از اینها هستند و بعد از راستی آزمایی ادعای چنین اشخاصی می توان آنها رابه کار گرفت.مثلا بین باهنر و توکلی و نادران فقط به توکلی می توان اعتماد کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
افراد مستقل و آزاد اندیش بله می تواند استفاده کند. در همه جای دنیا هم همین اتفاق می افتد.

ولی از حزب رقیب خیر!
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اتحاد رمز پیروزی کشور است من موافقم
محمدخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
متاسفانه در کشور ما معمولا گروهی که بر مسند قدرت می شنید ، گروه مقلوب را حذف می کند و حتی از ظرفیتها قابل توجه آنان استفاده نمی کنند .
در امریکا شاهد آن هستیم که بارها پس از رغابت از ظرفیت های گروه مقلوب استفاده شده است .
وقتی جان کری با اوباما در انتخابات ریاست جمهوری امریکا رای نیاورد ، اوباما از او برای وزارت خارجه استفاده نمود .
امیدوارم ما هم یک روز به این رشد عقلی برسیم که بعد رغابت با هم دوست باشیم برای سازندگی و پیش برد کشور
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اگر این تیپ آدمها رو می خواستیم حتما بهشون رای میدادیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
از پیامهایی که کاربران گذاشته اند به راحتی می توان دو قطبی بوجود آمده در جامعه را تشخیص داد . افرا زیادی می گویند چون در دولتهای اصولگرا آنها این کار را نکردند ما هم نباید از مدیران آنها استفاده کنیم . یعنی اینکه آنها کار غلطی کردند ما هم همان کار غلط را انجام می دهیم . از طرفی تقریبا هیچ کس تیتر اصلی متن را نخوانده اند و سریع و احساسی پاسخ داده اند . در تیتر نوشته شده : نیروهای کارآمد اصولگرا ، یعنی کسانی که توانایی مدیریتی قوی دارند . افرادی که می توانند کارآمد باشند و اگر همانند آنها در جناح مقابل نباشد . قطعا استفاده از آنها به نفع کشور است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصولگرایان در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر همه تلاش خود را جهت انگ زدن به اصلاح طلبان و آقای دکتر روحانی بکار بستند و بازهم موفق نشدند پس الان هم نباید جایگاهی در کابینه داشته باشند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
کارآمد ؟؟؟؟؟؟؟ شوخی میکنی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
چون ایران در آینده با ظهور نسل چهارم چاره ای جز جذب در تفکر اصلاح طلبی نه صرفا جریان اصلاح طلبی دارد، به نظرم استفاده از افراد و مدیران با تفکر اصلاح طلبانه در سطوح پایین مدیریت می تواند کمک زیادی به تعدیل تفکرات واپسگرایانه اونها و هدایتشون به سمت اعتدال بشه چرا که به فرموده قرآن کریم مومنین واقعی کسانی هستند که در زمره امت وسط قرار گیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
تابناک اصلاح طلب شدی از نوع شاخ
مملکتی که حزب حزب بازی توش جریان باشه به هیج جا نخواهد رسید اینم از تفکرات مسموم افرادی که نظر دادن معلومه
شایسته سالاری رو فدای حزب کردن متاسفم برای همتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
چرا این پیشنهاد به شکل متقابل زمان قدرت داشتن اصولگرایان مطرح نمیشد
kamyar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
تابناک بدیهیات را می پرسی!
به کار گرفتن نیروهایی از احزاب دیگر زیر سوال بردن فعالیت های حزبی است و به نوعی تقسیم قدرت است. در صورتی که نقش یک حزب رصد فعالیت احزاب دیگر و گوشزد کردن نقاط ضعف آنها به مردم است.
حزب برنده باید ضامن حقوق حقۀ همه ساکنین این کشور، با هر دیدگاهی، باشد. این به این معنا نیست چون کاندیدای فلان حزب هم مقداری رای آورده است پس باید از افرادی از این حزب هم در دولت حضور داشته باشند. در آن صورت انتخابات هیچ معایی نخواهد داشت.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
اصول گراهای مخالف برجام نباید در دولت باشند چرا که نمی خواهند برجام موفق شود.
علي
|
United States
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
چنين نيرويي وجود ندارد.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
کاملا مخالفم، هم چوب لای چرخ می گذارند هم عقاید شکست خورده خودشون رو از طریق مقامشون تبلیغ می کنند.
تاکید می کنم کاملا مخالفم
آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
آقا چرا نظر منو نمی گذاری تابناک بر وفق مرادت نیست ؟ نه!!
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
کاش آقای روحانی ازآقای غلامرضامصباحی مقدم درترکیب دولت یا مشاوره استفاده میکرد.اونماینده مجلس وباتجربه ودیدگاههایش واقع بینانه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
کارآمدی نباید تحت الشعاع جریانات حزبی قرار گیرد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
همون 8 سال احمدی نژاد که کشور را به خاک سیاه نشوندن برای هفتصد پشت مون کافیه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
هرکس نظر شخص یا گروهی را بر حق مردم ترجیح دهد توسط مردم کنار گذاشته خواهد شد و اصولگراها متاسفانه هنوز هم بر اعتقاد خود اسرار دارند.
اکثریت مردم آنها را کنار زدند پس سهم خواهیشان یا استفاده از نظر آنها در مدیریت کشور برخلاف انتخاب مردم است و تحمیل این تفکر آنها به مردم غلط است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
مگه اصول گرای کارامد و کاربلد و کارکن هم دارین؟ نکنه منظورتون همون عوامل ژاپن اسلامی هستن. همونها که مملکت رو 12 سال به نابودی کشوندن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
من هم موافقم، باهنر معاون اول، جلیلی وزارت خارجه، رسایی وزارت ارشاد، فکر می کنم همین ها برای به بن بست کشاندن مملکت کافی باشند
سیبل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
مگر اصول گراها مدیریت هم بلدند؟؟؟؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
به نظرم هیچ ایرادی که نداره مزایا هم داره ما شایسته سالاری رو دوس داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار