بازدید 4163

آقای روحانی تیم ات را محکم ببند

نماینده مردم شیراز در مجلس،گفت: آقای روحانی تیم ات را محکم ببند، مردم با حضور مسئولانه در تمام برهه ها به جمهوریت نظام مصنویت بخشیدند.
کد خبر: ۷۱۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 09 July 2017
بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس در نشست علنی امروز یکشنبه (18 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور،گفت:حماسه  انتخابات 29 اردیبهشت ماه با مشارکت کم نظیر بیش از40 میلیون نفر ضامن  بقا و توسعه ی نظام  و امنیت کشور و آب پاکی بر دست  بدخواهان  این ملت و  این سرزمین است و  همچنین به فرموده  رهبر انقلاب رای به  نظام  است.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد:انتخابات و مشارکت بالای مردم علاوه برحمایت از نظام،صحنه ی رقابت جریان‌های ریشه دار سیاسی بوده که درعین رقابت همه باید به نتیجه آن احترام گذاشته واز دوقطبی کردن جامعه پس از انتخابات بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه دراین دوره مردم نشان دادند که می توانند الگوی برای دیگر کشورها باشند، افزود:24 میلیون رای نه به شخص روحانی که رای به  عملکرد و دیدگاه ها و پیمانی بود که رییس جمهور با مردم منعقد کرد.

 پارسایی افزود:رای  روحانی نه به تحریم ها نه به چند برابرکردن یارانه و کارانه امروز  و نه به سیب زمینی دیروزو نه به مردم فریبی بود و نتیجه  انتخابات علی رغم تخریب های غیرمنصفانه و مسئولانه علیه  دولت و دامن  زدن به مشکلات اقتصادی و معیشتی  مردم همراه با شعار های  عوام فریبانه  و گمراه کننده نشان از  فهم  و درک ملت فهیم ایران  دارد که این  موارد کافی است که  تا در  هر کجایی دنیا  هر دولتی را زمین گیر کند.

نماینده مردم شیراز درمجلس افزود:آقای روحانی 24 میلیون رای به عملکرد شما در حوزه سیاسی،روابط خارجی،موفقیت برجام ، برداشتن تحریم ها،بازگرداندن عزت مردم و رای  به حوزه ی  سلامت و رای به حوزه  اقتصاد و کنترل تورم  بود و بدون شک رای به  شعارهای انتخاباتی شما که  از امید به رونق اقتصادی و تعامل  با دنیا و برداشتن  باقی تحریم ها،اشتغال  و تولید،حقوق شهروندی و از خاتمی و آزادی گفتید،بوده است.

  وی ادامه داد:درود  می فرستم به روحانی که صبورانه ،شجاعانه  و مدبرانه  در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کرد که این امر نشان از روحیه انقلابی  ومردمی ایشان دارد.

 پارسایی افزود:مظلومیت دل هر آزاده ای را بردرد می آورد تا  آنجا که در روز قدس روزی که کشورما مبدا این روز محترم و انسجام  مسلمانان بود به شخص دوم مملکت  به عنوان معاون اول رییس جمهور و نمایندگان  مجلس توسط افرادی که مصون ازهرنوع پاسخگویی و مجازاتی باشند به راحتی  و آزادانه  همچون ادوار گذشته توهین  وبی حرمتی می شود.

 نماینده مردم شیراز درمجلس ادامه داد: این برنتابیدن رای ملت است و عدم باور به جمله تاریخی حضرت امام(ره) که میزان رای به ملت است، نتیجه مشارکت 40میلیونی که نشانگر ویترین زیبایی دموکراسی و اصل جمهوریت در نظام مقدس ما می باشد که این نابخردان که به راحتی آن را خدشه دار کردند و برای رسیدن  به اهداف خود جمهوریت  نظام را با خشونت و قانون کشی نشانه می روند و کشور را به سمت دوقطبی شدن  پیش می برند و در این راستا  توجهی به مسائل نظام ندارند.

  پارسایی افزود: اما جهانیان شاهد بودند که مردم با گفتن  جمله حامی روحانیم و تبدیل آن به ترند اول جهانی نشان دادندکه بر پیمانی که با روحانی بستن پایبند هستند و او  را تنها نمی گذارند.

 وی ادامه داد: آقای روحانی صدای  مظلومیت شما حتی در کابینه ات شنیده شد و دوستان  نیمه راه تاآخر سست بنیان خواهند بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: آقای روحانی شما  به هیچ کس مدیون نیستید به جز به ملت و24 میلیون رای گفتمانی، راه رسیدن به وعده های داده شده  تنها با کابینه و مدیرانی محقق می شود که به شعارهای شما ایمان داشته باشند نه کابینه ومدیرانی که از الان زنبیل خود رادر صف کابینه دولت بعدی گذاشته‌اند.   

وی با بیان اینکه  وعده های  شما با کابینه ای محقق می شود که درراستای حقوق شهروندی،انسجام ملی،وزرای جوان،دانا کنار  پیران خردمند  تشکیل شود، تصریح کرد: انتظار مردم و  بویژه 24 میلیون رای مردم، بستن کابینه ای کارآمد پاک دست،منسجم و گفتمانی است.

 پارسایی افزود:چنین  کابینه ای در دفاع از شما هرگز  دچار لنکت  زبان نمی شود،شما در کابینه  ای فعلی ، چند وزیر  توانمند دارید که آنقدر هویداست که نیازی به نامبردن آن نیست و در این جا یک مثال ساده وعامیانه عرض می کنم، اگر رونالدو، مسی و په په  بهترین فوتبالیست‌های جهان  در  ترکیب تیم  فوتبال  مالدیو قرار بگیرند، بازهم محکوم به شکست هستند.

 وی ادامه داد: آقای روحانی تیمت را محکم ببند ، مردم  با حضور مسئولانه در تمام برهه‌ها به جمهوریت نظام مصنویت بخشیدند و اکنون  منتظر جواب رییس جمهور هستند وهمه نگاه ها معطوف به راستی آزمایی وعده های داده شده و پیمان منعقده است و این در حالی است که هیچ عذری  در مقیاس کار بزرگی که  ملت در 29اردبیهشت ماه  به نمایش گذاشتند که باعث  کم فروشی و ارزان فروشی به آنها باشد پذیرفته نیست.

 نماینده مردم شیراز  در مجلس افزود: آقای روحانی  آسان ترین راه پاک کردن صورت مسئله  است و اکتفا  به وضع موجود است همه  می دانیم که شما آسان  ترین راه  را انتخاب نخواهید کرد و حداقل  انتظار جامعه دامنه تعغییرات 50 درصدی  با شاخص گفتمانی  وهمچنین هماهنگی  با شخص جنابعالی  است.

 نماینده مردم شیراز در مجلس ،یادآورشد:عقب نشستن از این  انتظار حداقلی بی توجهی به سرمایه  اجتماعی است و جمله آخر این که  در این  برهه حساس که منطقه درآتش نفاق شعله ور شده و خصومت بدخواهان نظام با ملت به اوج  خود رسیده  است،اگر از روحانی  تضامن آرامش و امنیت، پیروزی  برغول رکود و بحران  بیکاری  را می خواهیم،ضمن ارائه نظرات پیشنهادی سازنده  او را در انتخاب کابینه اش آزاد  بگذاریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار