بازدید 4764
۱
باحكم تاج عليرضااسدي عزل شد

ساكت دبيركل فدراسيون فوتبال شد+بيانيه فدراسيون

آقای اسدی، از مدتی قبل تقاضای کناره‌گیری از سمت دبیرکلی را داشته و در این مورد با ریاست فدراسیون فوتبال تفاهم کرده ، لذا کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد
کد خبر: ۷۱۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 08 July 2017
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، طی حکمی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمدرضاساکت به‌سمت سرپرست دبیرکلی منصوب شد.

به گزارش تابناك ورزشي، پس از انتخاب محمدرضا ساکت به‌عنوان دبیرکل، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:
فدراسیون فوتبال به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و ایجاد تنش در فضای شیرین به وجود آمده فوتبال که در سایه موفقیت‌های اخیر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به وجود آمده و در جهت رفع هرگونه تنش زدایی، به اطلاع می‌رساند؛ نظر به اینکه آقای اسدی، دبیرکل فدراسیون از مدتی قبل تقاضای کناره‌گیری از سمت دبیرکلی را داشته و در این مورد با ریاست فدراسیون فوتبال تفاهم کرده است، لذا با توجه به خدمات صادقانه و شبانه‌روزی اسدی، ایشان کماکان همکاری خود را با فدراسیون به عنوان مشاور عالی ادامه خواهد داد. بدیهی است این تصمیم قبلاً گرفته شده و هیچ‌گونه ارتباط با شرایط به وجود آمده در چند روز گذشته نداشته و ندارد.

ساكت دبيركل فدراسيون فوتبال شد+بيانيه فدراسيون

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب آقای تاج لطفا نامتان را به باج تغییر دهید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل