بازدید 4881
واکنش

لغو دربی سرخابی در آلمان به دلایل سیاسی و امنیتی

درمورد دربی آلمان شنیده‌ام برگزاری آن مستلزم هماهنگی‌های اداری و سیاسی و امنیتی متعددی است که به نظر می‌رسد برگزاری بازی را منتفی می کند
کد خبر: ۷۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 08 July 2017
انتشار متن‌های هماهنگ بازیکنان پرسپولیس درباره طارمی شایعه بازگشت قطعی او به تیم و سفر به اوکراین برای حضور در اردوی تیم را به همراه داشت. 

به گزارش تابناک ورزشی، وکیل مهدی طارمی در همین خصوص یادداشتی منتشر کرد و گفت هنوز اتفاقی نیفتاده است: «بر اساس پرس و جوهایی که از برخی بازیکنان تیم داشتم انتشار پست‌های همزمان، درخواست بچه‌ها برای بازگشت طارمی بوده. صرفا یک درخواست دوستانه جمعی و نه یک خبر. تا این لحظه تا آنجایی که من اطلاع دارم اتفاق تازه‌ای رخ نداده. این موضعی صرفا خبری است و ربطی به رابطه وکیل و موکلی ندارد.»

اما ادعای مهم وکیل طارمی، درباره دربی آلمان بود. او اعلام کرد بر اساس اخباری که دارد، دربی آلمان بخاطر مشکلات سیاسی و امنیتی برگزار نخواهد شد: «درمورد دربی آلمان شنیده‌ام برگزاری آن مستلزم هماهنگی‌های اداری و سیاسی و امنیتی متعددی است که به نظر می‌رسد برگزاری بازی را منتفی می کند.»

اگر این خبر صحت داشته باشد، اولین دربی فصل پرسپولیس و استقلال، به زمانی دیگر و شروع فصل جدید منتقل خواهد شد. قبل از این هم اخباری مطرح شده بود درباره اینکه بعضی از مسئولان و کادرفنی دو تیم، تمایل چندانی به برگزاری این مسابقه پیش از شروع فصل ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس