بازدید 7405
۱
گزارش اختصاصی

ناتوانی وضعف اسپانسر دربرگزاری دربی درآلمان

مسایلی مثل تبلیغات محیطی این بازی تدارکاتی که پول هنگفتی نصیب شرکت برگزارکننده می کند نیز دیگر ابهام این دیدار است که مشخص نیست حسابداری و تقسیم این درآمد بین دو تیم به چه صورت خواهد بود؟!
کد خبر: ۷۰۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 07 July 2017
احتمال برگزاری دربی پرسپولیس و استقلال باز هم ضعیف تر شد و این بار بهانه برگزارکننده این دیدار کوچک بودن استادیوم شهر بیله‌فلد عنوان شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان برگزاری این بازی یا همان اسپانسر پیامکی سرخابی ها به دنبال انجام دربی 85 به صورت تدارکاتی در یک استادیوم کشور آلمان بودند، حالا عنوان می شود که آنها استادیوم بزرگ‌تر می خواهند در حالی که هنوز پرشدن استادیوم 27هزارنفری بیله فلد هم قطعی نیست!

در حالی که صحبت از احتمال برگزار نشدن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهر بیله‌فلد آلمان شنیده می‌شود اما مسئولان سامانه هواداری که طرف قرارداد ترکمنچای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند، در تلاش هستند این بازی را در همان کشور آلمان برگزار کنند اما بحث لغو این بازی در شهر بیله‌فلد موضوعی است که در روزهای گذشته هم به گوش می‌رسید.

ناتوانی و ضعف اسپانسر در برگزاری دربی در آلمان

حامی مالی یا همان شرکت سودجویی که بحث بر سر میزان درآمدش از جیب مردم و طرفداران دو تیم زیاد است، کوچک بودن ورزشگاه شهر بیله فلد را بهانه کرده و هنوز نتوانسته جایی برای برگزاری این مسابقه پیدا کند. 

گفته می شود آنها خواهان حضور هواداران بیشتری برای این بازی هستند در حالی که هنوز همان 27هزار صندلی هم خریدار قطعی و کامل در اروپای غربی ندارد. قطعا هرچقدر استادیوم بزرگتر باشد بیشتر مورد رضایت بلیت فروشان دربی تهران در آلمان خواهد بود اما آیا عدم استقبال تماشاچی و کچل بودن سکوها توی ذوق نمی زند؟ 

اصرار به درآمد مالی بیشتر برای حامی مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که بدهی چند ده میلیاردی به دو تیم دارد، باعث شده تا برگزاری این بازی در سایه تردید و شک قرار گیرد.
ادعا شده که مسئولان برگزار کننده این بازی برای انجام این دیدار مکاتباتی با فدراسیون فوتبال آلمان انجام داده‌اند و طبق برنامه‌ریزی آنها این بازی در 25 تیر ماه در کشور آلمان برگزار خواهد شد اما رایزنی برای انتخاب استادیوم در این کشور کماکان ادامه دارد.

در حالی که مسئول اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هرقیمتی دنبال برگزاری بازی است اما وزیر ورزش آن را قطعی نمی داند. گفته می شود مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هنوز تمهیدات لازم برای برگزاری این بازی را کامل و کافی نمی داند و مسوولیت سنگین و عواقب امنیتی احتمالی این دیدار نظر او را جلب نکرده است. 

مسایلی مثل تبلیغات محیطی این بازی تدارکاتی که پول هنگفتی نصیب شرکت برگزارکننده می کند نیز دیگر ابهام این دیدار است که مشخص نیست حسابداری و تقسیم این درآمد بین دو تیم به چه صورت خواهد بود؟! در این میان مکاتباتی هم میان حامی مالی که تا دیروز تمایلی به مذاکره برای پخش نداشت، با صدا و سیمای ایران انجام شده تا در صورت برگزاری این دیدار به صورت مستقیم برای مردم پخش شود.‌ دلیل این موضوع هم پخش شدن تبلیغات فروخته شده مشتریان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ببخشید این که شرکت با این باشگاه قراداد بسته ترکمنچای هست؟!
تبلیغ میکند و پولش هم میگیرد این کجاش قراداد ترکمنچای هست؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار