بازدید 16232
واکنش

حمله عمه مسی بخاطردعوت نشدن به عروسی!

مسی زیادی اروپایی شده، فرهنگش، نوع حرف زدنش، جرم‌های مالی و فرارهای مالیاتی و ثروت زیادش دیگر او را از آرژانتین جدا کرده است.برای ما در فرهنگ آرژانتین مهم است که دختر در یک خانواده شناخته شده تربیت شده باشد، نه این که مثل اینکه از روی جلد مجلات انتخاب شود
کد خبر: ۷۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 05 July 2017
خواهر خورخه مسی از این که به مراسم لیونل دعوت نشده دلخور است و البته نسبت به ازدواج دیرهنگام مسی و آنتونیا حس خوبی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سوزانا مسی خواهر خورخه پدر لیونل مسی به مراسم عروسی لیونل دعوت نشد و البته گویا این بی توجهی چندان هم ناخواسته نبوده و مسی از قبل و طبق مشورت با پدرش، او را دعوت نکرده است.

میهمانان ویژه و بسیار زیادی به مراسم باشکوه و پر هزینه مسی و آنتونلا دعوت شده بودند و عمه مسی وقتی جایگاه خود را با برخی دلالان فوتبال یا خبرنگاران آسیایی مقایسه می‌کند شاید حق داشته باشد از این که به مراسم او دعوت نشده دلخور بوده و گلایه داشته باشد.

عمه مسی از این که به مراسم دعوت نشده ناراحت است اما ناراحتی عمیق او علت دیگری هم دارد و معتقد است مردم آرژانتین به خصوص مسیحیان این کشور به سبک اروپای غربی ازدواج نمی‌کنند و این که دو جوان پس از 10 سال زندگی در کنار هم و بچه دار شدن، به یاد ازدواج بیفتند، چندان در فرهنگ مردم مسیحی آرژانتین قابل قبول و جا افتاده نیست.

او در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آرژانتین گفته است: مسی زیادی اروپایی شده، فرهنگش، نوع حرف زدنش، جرم‌های مالی و فرارهای مالیاتی و ثروت زیادش دیگر او را از آرژانتین جدا کرده است.

سوزانا درباره عروس خانواده مسی نیز گفته است: این دختر را در مجلات مد و لباس دیده‌ام، هرگز از نزدیک او را ندیده‌ام، برای ما در فرهنگ آرژانتین مهم است که دختر در یک خانواده شناخته شده تربیت شده باشد، نه این که مثل این عروس جوان از روی جلد مجلات انتخاب شده باشد.
سوزانا در بخشی از سخنان خود به آنتونیا اشاره کرده و می گوید: دختری که بچه دار شده پس از 10 سال زندگی مشترک، حکم طلای درخشانی را ندارد که بر قیمتش اضافه شده باشد، بهتر بود این دو زودتر از اینها ازدواج می‌کردند.

حمله عمه مسی به لئو بخاطردعوت نشدن به عروسی!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
عمه است دیگر ...........
آخه کجای دعواش بخاطر دعوت نشدن به عروسی بود؟!؟
هنوز هم در بعضی از کشورهای مسیحی نشین هستند که این عمل را نفی میکنند ولی این سبک منحط و غیر اخلاقی غربی دیر یا زود گسنرش پیدا میکند و اسمش هم میگذارند روشنفکری درحالیکه سقوط است
احتمالا عمشو به خاطر گل های نزده مسی دعوتش نکردن.
حق داره بنده خدا. عمه بودن کار خیلی سختیه :-)
حق داره بنده خدا. عمه بودن کار خیلی سختیه :-)
چه جالب! شبیه فرهنگ خودمون!
کاملا" درست گفته.
عمه خانم دنیا خیلی وقته هم عوض شده هم خراب...ما بر لب پرتگاه قرار داریم....
/به نظر من بارک الله به ایشان و درست فرموده اند در هر جامعه افراد مشهور بهتر است مبلغ فرهنگ اصیل خودشان به سایر کشورها باشند نه وارد کننده فرهنگ جوامع دیگر به کشورشان
حرف حساب رو باید قبول کرد حتی اگه از عمه لیونل مسی باشه. من که با عمه خانوم موافقم.
عمه است دیگر
اگه مثل خیلی جاها بعد از 10 سال زندگی و 4 تا بچه جدا بشن قابل قبوله ؟
آفرین بر عمه مسی. شیر مادر حلالت
با نظر ایشون موافقم
ده سال زندگي با يك زن و بچه دارشدن بعد هم تازه ازدواج كرده اند؟؟!!!
بعد مي آييد اين آقا را مي كنيد الگوي جوانان؟؟؟!! چون فوتباليست خوبيه؟؟؟
واقعا جاي تاسف بزرگي داره
اونوقت اين آقا شده الگو و ملكه ذهن خيلي از جوانهاي ما. تازه مي‌ريد با بدلش مصاحبه مي كنيد كه چي؟‌ من كه قبلا ازش بدم مي‌اومد. الان ديگه ده برابر شده.
امان از عمه
صیغه بودن
عمه مسی وقتی جایگاه خود را با برخی دلالان فوتبال یا خبرنگاران آسیایی مقایسه می‌کند شاید حق داشته باشد از این که به مراسم او دعوت نشده دلخور بوده و گلایه داشته باشد!

شرم آوره .. خبرنگار آسیایی بودن دون شان هست ؟
بیچاره عمه!
با این حال بازهم باید دعوت می شد


مسی کار خوبی نکرده
یک عمه سالمند خسیس با یک عموی دست و دلباز معاوضه میشود!
ااااا عمه های اونا هم ....
احتمالا مسی نخواسته با دختر عمه ازدواج کنه
همش تقصیر باباشه. البته عمه هه ام کم تلخ زبون نیست ها!
از فأميل شوهر بيش از اين انتظار نميره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار